Omdat ik met een Mountain chip met switcher zit en het hoogst mogelijke vraag van de Elan motor (heb ik de indruk dat de uitlaatlijn teveel tegenwerkt).
Voor een Kilimanjaro en Everest is de uitlaatlijn ideaal, maar op het Elysium programma haal ik niet de beoogde 0.95bar. Omdat ik weet dat de RVS versie van FVH Motors het wel doet, maar wel iets minder mooi is wil ik toch terug naar de FVH Motors versie. Performance boven de looks ...
Ook voor mensen die liever origineel rijden, geeft zelfs iets meer power origineel en een mooiere sound.
Is dus een volledig op maat gemaakte uitlaatlijn iets bredere diameter voor betere flow: dus sport katalisator + einddemper met een 'eindstuk op maat' die de vormen van de Elan (de uitlaatuitsparing) perfect volgen.
+ heeft een certificaat/attest voor de Belgische keuring!
Gunther betaalde handelaarsprijs 760€
Dus ik dacht aan -47,5% ... = 399€ ?
Wie heeft interesse?
Wat beeldmateriaal:
Lotus Elan M100 SE/S2 Skytune inox uitlaatlijn
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
- Blue Darkness
- Berichten: 3056
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Locatie: Linter (Belgium)
- Contacteer:
Re: Lotus Elan M100 SE/S2 Skytune inox uitlaatlijn
Als je nog de originele uitlaat hebt zitten dan is dit echt wel een heel interessant koopje!
Op dergelijke inox uitlaten geeft Skytune levenslange garantie.
Ik was zelf supertevreden van zowel het geluid als de prestaties t.o.v. de originele kat/demper.
Op dergelijke inox uitlaten geeft Skytune levenslange garantie.
Ik was zelf supertevreden van zowel het geluid als de prestaties t.o.v. de originele kat/demper.
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: Lotus Elan M100 SE/S2 Skytune inox uitlaatlijn
Hey Frederik,
Elysium zorgt toch voor een armer mengsel rond het middengebied zodat je rond het midden betere performance krijgt? (is hier zowiezo veel te rijk, dus marge genoeg). Top end boost is vrijwel gelijk aan Everest en eigenlijk niet relevant
Elysium zorgt toch voor een armer mengsel rond het middengebied zodat je rond het midden betere performance krijgt? (is hier zowiezo veel te rijk, dus marge genoeg). Top end boost is vrijwel gelijk aan Everest en eigenlijk niet relevant
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- Blue Darkness
- Berichten: 3056
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Locatie: Linter (Belgium)
- Contacteer: