Kevin (Elan SE)

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
Auto: Opel Astra Sport
Locatie: Bornem
Contacteer:

Kevin (Elan SE)

Bericht door Kevin »

Hey,

Ik ben Kevin Van den bossche, 24jaar oud en woon in Bornem.
Ik ben magazijnier van beroep, maar garagehouder/hersteller van opleiding.

Ik rij dus met een Norfolk Mustard Yellow Elan m100, die ik in Sept. 2005 gekocht heb bij FVH motors in Waregem.
Hij is van Mei 1992 en had 121.000km op de teller, daar mag je nu toch al 29.000km bij tellen.

Hij is nog vrij origineel, alleen heeft hij centrale vergrendeling en werd de doorzichtige plastik nr.plaat cover verwijdert.
Ook heb ik vooraan Hi-Spec Remklauwen en geventileerde schijven laten steken.
De origineele zijn echt niet in staat de wagen veilig te laten stoppen.

Aangezien ik maar één wagen heb, word mijn elan dan ook dagelijks gebruikt.
Jammer genoeg hebben wij thuis (ik woon nog bij mijn ouders 8-) )maar één garage en is deze niet voorzien voor mijn elan. :evil: Hij word wel beschermd door een afdekzijl tegen de regen en wonen wij in een rustige en veilige woonwijk.

Ik ben nu ook stilaan bezig om wat meer uitstapjes te maken met mijn Elan. En mijn eerste echte was al meteen raak.
Met mijn zus (als copiloot) naar Hethel gereden op 23Sept. 2007 voor de 40 years @ Hethel viering. Ook heb ik mee gereden in de 1ste Flanders Lotus Trip op 1 juni 2008. Die werd georganiseerd door Club Lotus France en FVH Motors .Kviel bijna achterover toen ik voor het eerst een roadbook in mijn handen had. Na een paar keer de verkeerde veldwegjes in gereden te hebben, toch nog vrij snel aan de aankomst geraakt.
Dit is wel voor herhaling vatbaar.
elan.jpg
elan.jpg (65.73 KiB) 5316 keer bekeken
DSC02350.jpg
Een foto van mij op de ferry richting Dover
HPIM0086.jpg
Mijn elan op de lotus parking in Hethel, tijdens 40years @ Hethel
HPIM0183.jpg