Raf (Elise S)

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Raf (Elise S)

Bericht door WimC »

Ja!
Den Ovi is nog aan het bekomen van mij plotseling aan zijn voordeur (die eigenlijk achteraan is) te zien!

Wim
Reiger
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2009, 00:11
Naam: Raf
Auto: Elise S

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Reiger »

Exploded schreef:Raf

Proficiat, enne ik woon pas in Bergom... en toch u nog niet tegen gekomen, daar moeten we dees verlengd weekend maar is verandering in brengen?
Gisteren trouwens heel Westerlo nog 2 keer doorploegd met de Elise :D
Als ge iemand zoekt als gezelschap om uw wagen in te rijden... laat iets weten.

Ja, Bergom is natuurlijk niet ver af maar nog niet tegengekomen. Welke kleur heb jij? Dit weekend eerst nog een paar dagen skien. Niet met de elise want ik krijg er geen valies in :). Daarna kunnen we wel eens afspreken voor een toerke.

Ik moet me wel inhouden om voluit te gaan. Lukt voorlopig nog net. Nog eventjes... Zo rap mogelijk naar de 1500km (waarschijnlijk binnen een week of 2 en dan is hopelijk mijn stage 1 uitlaat binnen). Vind het standard gluid toch een beetje braafjes...

Hardtop nog maar efkes laten opliggen tot het echt goed weer is.

Morgen fotokes...
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Exploded »

Reiger schreef: Ja, Bergom is natuurlijk niet ver af maar nog niet tegengekomen. Welke kleur heb jij? Dit weekend eerst nog een paar dagen skien. Niet met de elise want ik krijg er geen valies in :). Daarna kunnen we wel eens afspreken voor een toerke.

Ik moet me wel inhouden om voluit te gaan. Lukt voorlopig nog net. Nog eventjes... Zo rap mogelijk naar de 1500km (waarschijnlijk binnen een week of 2 en dan is hopelijk mijn stage 1 uitlaat binnen). Vind het standard gluid toch een beetje braafjes...

Hardtop nog maar efkes laten opliggen tot het echt goed weer is.

Morgen fotokes...
Ben je van Westerlo centrum? Veel plezier met het skie-en, zorg er voor dat je niks breekt en dat je je niet kan inhouden om gas te geven: ik had dat goed voornemen al lang kwijt gespeeld vrees ik :D
Mijn hardtop is er af sinds vrijdag. Ik kon mij toen niet meer inhouden.
En ik ben al een paar keer een week op reis geweest, met Elise. Als je alles goed inpakt in losse zakjes, krijg je enorm veel in een Elise :!: , daar ga je heel hard van schrikken. Alleen die skilatten of snowboard, hmm misschien een challenge voor iemand op het forum, om de latten op een Elise te krijgen in echte James Bond stijl zoals destijds op de Esprit? :lol: :lol:
Reiger
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2009, 00:11
Naam: Raf
Auto: Elise S

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Reiger »

Fotokes... Officiele nummerplaat hangt wel van voor ipv vanachter. Viel me juist pas op toen ik de foto's erop zette. Zelf ni op gehangen en niet op gelet. Zal ik ook maar wisselen. Ondertussen 1000km.
FOTOS ELISE 005 (Medium).jpg
FOTOS ELISE 004 (Medium).jpg
FOTOS ELISE 003 (Medium).jpg
FOTOS ELISE 002 (Medium).jpg
FOTOS ELISE 001 (Medium).jpg
Reiger
Berichten: 28
Lid geworden op: 08 apr 2009, 00:11
Naam: Raf
Auto: Elise S

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Reiger »

FOTOS ELISE 006 (Medium).jpg
FOTOS ELISE 007 (Medium).jpg
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Frederik »

Knap machien!

Mooie aanwinst voor het forum ;-)

Ik zou ook de nummerplaatjes wisselen, 't is niet legaal, ze kunnen er wel moeilijk over gaan doen.

En ... ik zou de velgjes in het zwart laten spuiten evt. met gepolierd randje.
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Exploded »

Ik heb u een dik anderhalfuur geleden gezien in de Pastorijstraat in Heultje. Dus je bent goed bezig om je km's te maken :D
Zo'n mooi weer vandaag en je dak lag er nog op, das karakter hebben :)
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Raf (Elise S)

Bericht door WimC »

Ben onlangs met de Elise én mijn vrouw een dagje gaan kuren naar "het vijfde seizoen" in Westerlo, dik in orde.

mooie Elise, nog 500 km !

groet

Wim
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Raf (Elise S)

Bericht door Exploded »

WimC schreef:Ben onlangs met de Elise én mijn vrouw een dagje gaan kuren naar "het vijfde seizoen" in Westerlo, dik in orde.

mooie Elise, nog 500 km !

groet

Wim
Dat is een goei 2.5 km van mij af, in vogelvlucht nog geen 1.5km, laat de volgende keer iets weten, dan zet ik een fleske koel in de ijskast. Kwestie van nog wa langer te kunnen relaxen 8-) :D
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: Raf (Elise S)

Bericht door WimC »

deal!

Wim
Plaats reactie