Elise S1,5

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Elise S1,5

Bericht door Frederik »

Normaal ben ik niet zo te vinden voor het ombouwen van een Lotus, maar deze Elise vind ik wel geslaagd. Of ik het zelf zou doen is een andere vraag.

Je zou het niet denken op het eerste gezicht... maar de basis is een S2 (MKII) dewelke een S1 (MKI) snoet aangemeten kreeg, tevens is de kont 10cm breder gemaakt.

Ik vind de wagen wel knap, enkel de voorbumper had ik anders gedaan, de rest vind ik wel FERM.

Voor de mensen met interesse, voor 39.000€ kan het de uwe zijn.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1

Enjoy ...
6ea1.jpg
6ed1_27.jpg
6ece_27.jpg
6ec7_27.jpg
6ec5_27.jpg
6ec2_27.jpg
6ed5_27.jpg
6f17_27.jpg
6eb2.jpg
molleke

Re: Elise S1,5

Bericht door molleke »

in één woord knap
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Elise S1,5

Bericht door Herman »

elise mk1/2 zo zie je maar dat smaken verschillend zijn... ik vind het een minder mooi iets..... en als ge de history leest ervan is het omdat hij eerst een front ongeval gehad heeft dat ze er een mk1 neus opgezet hebben... ongeveer 200% te duur ook voor zulk een cirkus karretje... maar elk zijn smaak, en die persoon is er meschien wel gelukkig mee... ge ziet zelfs de bedrading aan zijn daschboard die er maar half inzit... wheel center caps ontbreken evenals buitenspiegel... radio enzvt..handrem werkt waarschijnlijk ook niet want er ligt een houten blok achter het wiel---.op foto nr 3 is het precies gelijk dat hij aan den TUV /autokeuring staat...
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Elise S1,5

Bericht door electroshock »

Noch vis, noch vlees. :?
Lijkt mij nogal een lappendeken.
Doet mij denken aan de stuntelige pogingen van sommige SL- en XK-eigenaars om hun pronkerige vorige generaties visueel up te daten aan de nieuwe versies.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Elise S1,5

Bericht door Exploded »

Er had vooraan een echte Exige kap opgemoeten naar mijn gevoel. Het achterste van een S2 heb ik altijd al mooier gevonden dan van een MK1 Elise. Dus dat zit wel goed.

Trouwens deze auto heb ik meer dan 5 jaar geleden "in het echt" gezien op circuit van Zolder. Toen daar een Eran dag was, stond die auto in de paddock. Het is dus zeker geen recentelijke conversie.
Plaats reactie