Koopje?

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Koopje?

Bericht door JDV »

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=157447826

Ik zal op voorhand al aan Herman en Frederick zeggen dat ik nog enkele jaartjes ga wachten met een Lotus te kopen, kvind het gewoon leuk om naar de 2dehands wagens te kijken enz.

Is dit eigelijk geen koopje? Maar kzag precies dat de motor niet origineel is of vergis ik me?
Back in action :-)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door Frederik »

Neen, is een van de eerste met een Rover motor.

Prijs valt inderdaad mee maar is een RHD.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door Herman »

u bedoelt een vd laatste want in 2005 was het toyota ... de k rover motor zat er al geruime tijd in... en de mk2 hebben altijd k motors gehad tot ad toyotas in 2005 meen ik te weten.... er is een enorme variatie in k motoren gebouwd geweest... mijn vroegere mk2 (Erwins nu) was een 160 hp K VVC motor... snel en toch super zuinig...
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door JDV »

Frederik schreef:Neen, is een van de eerste met een Rover motor.

Prijs valt inderdaad mee maar is een RHD.
Als ik het geld had eh xD
Back in action :-)
molleke

Re: Koopje?

Bericht door molleke »

uw pa heeft geld ;) en wil een lotus :D , dus samen gaan kopen en dan kunt ge samen met ons mee toeren :mrgreen:
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door JDV »

molleke schreef:uw pa heeft geld ;) en wil een lotus :D , dus samen gaan kopen en dan kunt ge samen met ons mee toeren :mrgreen:
Nouja, Of hij het er voor over heeft,betwijfel ik. Kdenk dat ik heel goeie overtuigingskracht ga moeten bovenhalen voordat ie er 1tje gaat kopen hoor :). Kga allesinds er alles aan doen om hem over de streep te krijgen :p.

Hij is namelijk ook gepassioneerd door Masaerati, maar dat zal toch wel iets boven zijn budget zitten denk ik :p, en zijn wederhelft is niet zo geïntresseerd in auto's en laat staan in sportwagens xD.
Back in action :-)
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Koopje?

Bericht door ben »

Ik verschiet er toch weer van wat voor nen berg Lotussen er te koop staan; Elises maar ook veel Exiges vind ik; en kvind ook dat de 2dehands-prijzen toch meer gedevalueerd zijn als vroeger!

De financiele crisis zal er wel voor iets tussen zitten zeker??

Greetz
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door Herman »

Dit is een algemene trend, en zekers niet alleen voor Lotus... deze brengt het er nog zeer goed vanaf vind ik... ik rij elke dag naar het bedrijf langs een Peugeot dealer... nu staan er al nieuwe "partners" te koop geafficheerd a minus 40%... dus hoe kunt ge dan nog een jonge okazie verkopen aan een deftige prijs ? In Duitsland verkopen ze Opel wagens in de Lidl ???? In de UK kunt ge momenteel een Aston kopen voor een Porsche prijs... Er is gewoon een teveel aan auto's en productie door de crisis... Heel vroeger moest ge tot 2 jaar wachten op een Mercedes....nu....
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Koopje?

Bericht door JDV »

Nochtans, mijn zus,(en nu niet lachen :oops: ) heeft 2 weken geleden een Dacia Logan besteld,mijn zus geeft in tegenstelling tot mij en me pa,broer niets voor wagens en is dan ook content met de minimum aan luxe. Om to the point te komen, ze heeft hem dus eind maart/begin april besteld, en ze krijgen hem pas eind Juni. 3 maanden wachten ..., en dat wanneer je weet dat er amper wagens verkocht worden... .
Back in action :-)
Gebruikersavatar
BelgianRally
Berichten: 194
Lid geworden op: 21 aug 2008, 21:52
Auto: taxi
Locatie: Kortemark

Re: Koopje?

Bericht door BelgianRally »

Denk dat dit dan een beter koopje is (originele LHD elise uit de UK)
http://www.pistonheads.com/sales/959760.htm
Plaats reactie