Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
-->
 #104186  door PascalM
 13 sep 2019, 08:30
En de wereld van de bergen, niets beter...

Mooi!
 #104188  door FastEleven
 14 sep 2019, 20:29
goe bezig !
 #104307  door PJH
 08 jan 2020, 09:21
https://www.instagram.com/p/B7DEijJFjw8/

Ding heeft op de bank gestaan. Resultaat: 272pk :grinning:

Aanleiding was een discussie over het feit dat het zeer goed te voelen zou zijn dat een Exige S2 rond de 4500rpm een plotse stijging zou hebben in het vermogen. Ik voelde dat eigenlijk niet, dus dat wekte de aandacht. Combineer dat met feit dat ik vind dat een CUP 260 niet sneller aanvoelt, en dan kom je uit op het feit dat het tijd is voor een dynorun.

Het ding is zo lineair als iets. Nu nog uitvissen hoe dat precies komt.
Dynorun1.jpg
Dynorun1.jpg (254.08KiB)1586 keer bekeken
 #104308  door Milton1
 08 jan 2020, 18:36
Interessant! Is toevallig ook de Air/Fuel gemeten geweest? Zou interessant zijn te zien welke strategie Lotus op de S2's voert hieromtrent. (op de S3 is het credo: we zetten het ding mega rijk, zodanig dat er nog minder kans op de detonatie is... :lol: :roll: :roll: )
 #104313  door FastEleven
 10 jan 2020, 21:46
Ding heeft op de bank gestaan. Resultaat: 272pk :grinning:
Het ding is zo lineair als iets. Nu nog uitvissen hoe dat precies komt.
Misschien heeft de vorige eigenaar zich niet alleen laten gaan met het interieur ... :?:
 #104315  door PJH
 11 jan 2020, 18:38
De ECU zou stock moeten zijn.

Wat wel zo is, is dat ik een grotere IC heb steken en ook een compleet andere uitlaat dan standaard. Misschien zorgt de grotere IC voor een vermogenwinst gezien hij frissere lucht krijgt, en zorgt de vrijer ademende uitlaat voor een toename in piekvermogen.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 10
-->