mini cruise Noord Antwerpen 2016

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

@ Majoma,

euh Joost, digitaal is een taal die ik (nog) niet machtig ben :( :oops:

dus kan niet voor een digitaal roadboek zorgen, wat ik wel kan doen is wanneer het roadboek af is en definitief, zo rond 8 mei, ik u wel een copie wil mailen zodat je daar zelf een digitale versie kan van maken of laten maken ;)
sabken
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 apr 2014, 18:56
Naam: Eddy
Auto: EXIGE Sports Clubracer
Locatie: Melle

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door sabken »

Beste Hugo,
Ons mag je noteren voor de rit van 22 mei. Auto: Elise Cr 1.6;
groetjes;
Sabine & Eddy
Majoma
Berichten: 113
Lid geworden op: 24 mei 2012, 19:07
Naam: Joost
Auto: Elise S1
Locatie: Nederland

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Majoma »

Hugo: graag. ik doe gene belofte maar ga mijn best doen om er dan een digitaal roadbook voor een Garmin van te maken. al vast dank.
don't grow up; it's a trap
Gebruikersavatar
danyblackmagic
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 dec 2008, 18:15
Naam: Daniël
Auto: Elise S2
Locatie: Verrebroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door danyblackmagic »

Hallo Hugo ons mag je ook verwachten,
Daniel en Sandra met Elise 2001 ;)
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

maandag vertrekken we nog voor een 10 tal dagen naar Frankrijk
het is dus hoog tijd dat het roadboek afgewerkt wordt, heb daarom gisteren de twee delen van de voormiddagrit nog eens afgereden met de Europa, ook gecontroleerd en tijd opgemeten voor de planning, eerste deel 44 km op 52 minuten, tweede deel 24 km in 32 minuten zonder tanken, past perfect in het tijdschema zodat het bezoek aan Deckers een 3 kwartier mag duren :)

was daar gisteren eventjes en was juist op tijd, ze waren volop bezig met het fijn tunen en testen van een Honda Civic voor een Nederlander, had een heel mooie uitlaat, niet hoorbaar bij stationair toerental maar bij accelereren :o HEMELS :lol: :lol:

heb ook nog eens afgesproken wat hij kon laten zien, en in een hoekje stond waarempel nog een eenzitter Formule auto, was mechanisch zo goed als al afgewerkt, maar nog zonder body zodat alle onderdelen nog goed zichtbaar zijn, hij zal hem op mijn verzoek vrij zetten zodat we hem goed kunnen bekijken

hij liet mij ook nog op zijn "zolder" onder een zeil, twee oude Formule auto's zien waaronder een Formele Ford 2000, nog volledig maar stonden al een paar jaar stil, trap naar de zolder is wel te smal en te gevaarlijk, maar zijn te zien van op de grond ;)

hij gaat dus ook zijn volledige werkplaats en motoronderdelen en bewerkingsmachines laten zien :)
hij vroeg wel of ik iedereen wou vragen om nergens aan te zitten, overal af te blijven, en zeker geen gereedschap te verdonkeremanen, hij zei " ik ga toch bij het buitengaan niemand moeten fouilleren" ik sta dus garant voor jullie goed gedrag, maak mij dus niet te schande :oops:

heb wel de afspraak gemaakt dat als er toch gefouilleerd moet worden dat hij de mannen doet en ik de vrouwen wel zal pakken :lol:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Frederik »

Hugo schreef:maandag vertrekken we nog voor een 10 tal dagen naar Frankrijk
het is dus hoog tijd dat het roadboek afgewerkt wordt, heb daarom gisteren de twee delen van de voormiddagrit nog eens afgereden met de Europa, ook gecontroleerd en tijd opgemeten voor de planning, eerste deel 44 km op 52 minuten, tweede deel 24 km in 32 minuten zonder tanken, past perfect in het tijdschema zodat het bezoek aan Deckers een 3 kwartier mag duren :)

was daar gisteren eventjes en was juist op tijd, ze waren volop bezig met het fijn tunen en testen van een Honda Civic voor een Nederlander, had een heel mooie uitlaat, niet hoorbaar bij stationair toerental maar bij accelereren :o HEMELS :lol: :lol:

heb ook nog eens afgesproken wat hij kon laten zien, en in een hoekje stond waarempel nog een eenzitter Formule auto, was mechanisch zo goed als al afgewerkt, maar nog zonder body zodat alle onderdelen nog goed zichtbaar zijn, hij zal hem op mijn verzoek vrij zetten zodat we hem goed kunnen bekijken

hij liet mij ook nog op zijn "zolder" onder een zeil, twee oude Formule auto's zien waaronder een Formele Ford 2000, nog volledig maar stonden al een paar jaar stil, trap naar de zolder is wel te smal en te gevaarlijk, maar zijn te zien van op de grond ;)

hij gaat dus ook zijn volledige werkplaats en motoronderdelen en bewerkingsmachines laten zien :)
hij vroeg wel of ik iedereen wou vragen om nergens aan te zitten, overal af te blijven, en zeker geen gereedschap te verdonkeremanen, hij zei " ik ga toch bij het buitengaan niemand moeten fouilleren" ik sta dus garant voor jullie goed gedrag, maak mij dus niet te schande :oops:

heb wel de afspraak gemaakt dat als er toch gefouilleerd moet worden dat hij de mannen doet en ik de vrouwen wel zal pakken :lol:
Is dat bewust zo geschreven Hugo? :)

ps. ik ga zien of ik me kan vrijmaken voor dit mooie initiatief ...
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

@ Frederik,

ja ja :D is bewust zo geschreven, maar of dat gaat pakken ( lukken) is een ander paar mouwen :lol:

en Frederik altijd welkom er zijn nog plaatsen, maar 40 auto's is toch de maximum om organisatorische redenen

feitelijk is 25 a 30 auto's genoeg, verwacht er ook maar zoveel
Se7en
Berichten: 34
Lid geworden op: 19 okt 2014, 09:16
Auto: Caterham CSR 175
Locatie: Tisselt

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Se7en »

Als het geen pijpenstelen regent dan ben ik er ook graag bij
Gebruikersavatar
Stefke Muis
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 mar 2015, 13:05
Naam: Stefaan
Auto: Elise S2 SC
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Stefke Muis »

Wij willen er ook graag bij zijn Hugo, ziet er prima uit.
Dat wordt een leuk dagje.
Moet ik nog ergens officieel een mail sturen naar u of zo ?

Groetjes Stef.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: mini cruise Noord Antwerpen 2016

Bericht door Hugo »

@ Stef,

Nee je moet niet officiel inschrijven , is ook geen officiele rit, is gewoon een gezellige samenkomst van gelijkgstemden, ik moet alleen maar een gedacht hebben van hoeveel deelnemers er ongeveer zouden afkomen, kwestie van roadboeken en organisatie

Er zijn er altijd die op het laatst nog afhaken, maar ook die op het laatst beslissen om te komen afhangkelijk van het weer

Op dit ogenblik zijn er ongeveer een 20 tal deelnemers aangemeld, denk niet dat er nog heel veel bijkomen, maak wel een 30tal roadboeken

PS: we zijn nu in Le Mans aan het circuit, vanmorgen alles wit van nachtvorst, nu mooi weer, volle zon, dus straks een ferm ritje gaan doen met Lotje, het stukje van het 24uren circuit dat openbare weg is ook eens paar maal afrijden en na de middag bezoek aan het museum
Plaats reactie