20-09-2015 Borderrun roadtrip

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Rudii
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2015, 01:25
Auto: Elise S2 111S

20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Rudii »

http://www.border-run.nl

Op 20 september organiseert Borderrun de Borderrun Rondrit. Na het succes van 2013 en 2014, komt de Borderrun Rondrit terug! Nog groter, nog exclusiever, nog meer plezier voor de deelnemers!

Dit jaar start Borderrun op de parking bij Skidome in Terneuzen. Deze rondrit biedt plaats aan 150 exclusieve wagens. Voorzien van een luxe goodiebag, met daarin producten van o.a. ProTech, Timmerman Interieurs, B-zign Terneuzen en Borderrun, start u aan het eerste deel van de route. Kosten voor deze exclusieve kans zijn 80 euro per persoon.

Het eerste deel van de route bedraagt ongeveer een 90 kilometer door het Zeeuws-Vlaamse en Belgische natuur. De combinatie van snelwegen, bochtige wegen en een prachtige omgeving zorgen er voor dat u 90 kilometer lang kunt genieten van alles om u heen.

Bij aankomst op de lunch locatie wordt u ontvangen met een glas champagne. Tijdens het aperitief kunt u een uur lang de deelnemende wagens bewonderen op de parking en in de tuinen van het etablissement. Na het aperitief wordt u begeleid naar het restaurant waar er diverse luxe en uitgebreide buffetten voor u klaar staan. De aperitief en de lunch zijn op basis van een all-in formule.

Na de lunch start u aan het tweede deel van de route. Wederom een combinatie van plezier, exclusieve wagens, unieke wegen en prachtige natuur voor 90 kilometer.

Wegens privacy doeleinden houden wij informatie over de eindlocatie en verdere details over de rondrit nog geheim richting onze deelnemers.

Daarnaast maken wij een aantal punten bekend via een maandelijkse mailing. Deze informatie is enkel gericht aan onze deelnemers. De eindlocatie wordt 10 dagen voor het evenement plaats vindt bekend gemaakt. Zowel de lunchlocatie als de route die u zult rijden blijft in handen van de organisatie tot 20 september.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Blue Darkness »

Ingeschreven 8-)
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door HiRez »

Ik heb er wel zin in maar beetje in dubio ook.
Qua locatie erg interessant (prachtige omgeving met mooie rijderswegen) maar maak me een beetje zorgen dat het een 'patserfest' is. Veel exclusieve auto's (leuk!) maar ook veel overdadig getunede auto's (minder interessant). Ben beetje bang dat het gedrag op de weg te wensen over zal laten met mensen die de PK's zullen willen bewijzen....

@Rudi: kan je me overtuigen dat het er allemaal een beetje fatsoenlijk aan toe gaat? Zou m'n eerste toerritje worden met m'n Lotus....
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Erwin »

HiRez schreef:Ik heb er wel zin in maar beetje in dubio ook.
Qua locatie erg interessant (prachtige omgeving met mooie rijderswegen) maar maak me een beetje zorgen dat het een 'patserfest' is. Veel exclusieve auto's (leuk!) maar ook veel overdadig getunede auto's (minder interessant). Ben beetje bang dat het gedrag op de weg te wensen over zal laten met mensen die de PK's zullen willen bewijzen....

@Rudi: kan je me overtuigen dat het er allemaal een beetje fatsoenlijk aan toe gaat? Zou m'n eerste toerritje worden met m'n Lotus....
Misschien schrijf je voor je eerste rit met een Lotus best in voor een Lotus rit. Lotus Summer End is echt de rijdersrit van het jaar en echt een MUST.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door HiRez »

Erwin schreef: Misschien schrijf je voor je eerste rit met een Lotus best in voor een Lotus rit. Lotus Summer End is echt de rijdersrit van het jaar en echt een MUST.
Lotus Summer End ben ik zeker bij! Heb me laten vertellen dat dit inderdaad een MUST is. De Borderrun roadtrip is wat eerder en wat dichter in de buurt....
Ik wacht nog even op een reply....
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Rudii
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2015, 01:25
Auto: Elise S2 111S

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Rudii »

HiRez,

Onze rit is vooral bedoeld voor liefhebbers. In het verleden hebben we uiteraard mensen gehad die zich niet fatsoenlijk konden gedragen. Dit is onze 3e rit van dit formaat en mensen die zich in het verleden niet hebben bewezen hebben we gewoon keihard geweigerd. (waren er maar 3) waarvan er 1 zijn Gallardo ook al weg heeft gedaan.

Het meest gekregen compliment van vorig jaar was vooral dat het onderling heel erg gezellig en gemoedelijk was. Het gaat er ons niet om of iemand een F430, Focus RS of Lotus Elise rijdt, maar dat hij deze heeft gekocht omdat dit echt een auto is welke hij erg graag wilde. Dat is ook de reden dat er een aantal zeer bijzondere wagens meerijden. (o.a Venturi/Saker/AC Cobra/Mustang Eleanor/Noble M12)

U snapt ook dat wij niet van alle deelnemers kunnen zeggen dat zij zich aan de toegestane snelheid houden maar op 2 baans wegen is het aan de bestuurder zelf of hij 120 of 180 aantikt. Wij spreken van te voren in onze briefing nog duidelijk af dat er normaal gereden dient te worden en als er wegpiraten meerijden dat deze zonder pardon van het evenement gezet worden en geen restitutie mogelijk is.

We hebben op het moment het eerste gedeelte van de route uitgewerkt en moet zeggen dat hij NOG mooier en uitdagender is als de vorige rit. Veel bochten/mooie omgeving/stukje autoweg/tunnel/bruggetjes. Eigenlijk alles wat een autoliefhebber (uiteraard ben ik dat zelf ook) graag ziet op een rit.

Zelf rijden wij ook meerdere (vorig jaar 6) ritten en kijken vooral organisatorisch waar wij onszelf kunnen verbeteren.

Ik hoop dat ik wat duidelijkheid heb gegeven, kijk ook nog eens naar de Teaser en aftermovie van vorig jaar.

https://youtu.be/L6QiYSPD8Rw

https://youtu.be/zf5pJch-WPc
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door wimvanbeeck »

ik krijg mij niet ingeschreven, elke mail is te groot, zelfs zonder foto !
Rudii
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jul 2015, 01:25
Auto: Elise S2 111S

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Rudii »

Heb het zonet zelf geprobeerd en is gewoon gelukt. Op de website heb je in het rood de mogelijkheid om in te schrijven, probeer dat eens.
Gebruikersavatar
Stefke Muis
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 mar 2015, 13:05
Naam: Stefaan
Auto: Elise S2 SC
Locatie: Maasmechelen
Contacteer:

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Stefke Muis »

Ik kijk nog even, het lijkt me razend interessant , maar ik hoor ook iedereen praten over Lotus summer End. Dus dat wordt ne moeilijke in kiezen.
Ik heb er nu een 3 tal ritten op zitten dit jaar. Heuvelland, Limburg Tour en Tour De Namur afgelopen weekend. Ik heb het telkens zeer leuk gevonden, reeds veel nieuwe mensen leren kennen. Tot nog toe steekt Limburg Tour kwa met kop en schouder er bovenuit wat locaties, professionaliteit en route keuze betreft. Maar naar verluid leunt Summer end daar dicht tegen aan.

Ik kijk dus even hoeveel bekenden zich waar inschrijven. Het is altijd leuker om met veel bekenden te rijden en te praten tijdens de stops.

Eigenlijk moet ik ze gewoon beide rijden, maar krijg dat maar uitgelegd aan mijne madam :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: 20-09-2015 Borderrun roadtrip

Bericht door Blue Darkness »

Stefke Muis schreef: Eigenlijk moet ik ze gewoon beide rijden
idd, makkelijke oplossing toch? :mrgreen:
Plaats reactie