Lotus sales up by 55%

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Lotus sales up by 55%

Bericht door co-driver »

Lotus makes greencars ..... funcars!!
XLR8R
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 mei 2013, 12:40
Auto: Elise 220 Cup
Locatie: Tielt

Re: Lotus sales up by 55%

Bericht door XLR8R »

En nu maar hopen dat de trend zich doorzet in 2015.
Gebruikersavatar
Coen
Berichten: 1907
Lid geworden op: 19 apr 2011, 10:23
Naam: Coen
Auto: Elise S2 111S
Locatie: Amsterdam

Re: Lotus sales up by 55%

Bericht door Coen »

Goed nieuws. Denk dat het aantal dealers ook erg belangrijk is om de auto's aan de man te brengen. Nederland heeft nu nog maar 1 officieel verkooppunt wat te weinig is om meer mensen over de streep te trekken. Voor onderhoud moet je dan altijd naar Houten wil je 'm dealer laten onderhouden. Goede zet zus.
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Lotus sales up by 55%

Bericht door wimvanbeeck »

nog wat toekomstvoorspellingen van de CEO

http://www.auto-motor-und-sport.de/fahr ... 26831.html
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: Lotus sales up by 55%

Bericht door HiRez »

Ik hoop dat ze ook in het 'middensegment' dwz onder de Porsche Boxster, Audi TT(S), Merc SLK, etc blijven opereren. Het blijven immer spartaanse auto's die een kleinere doelgroep hebben dan bovenstaande wagens. Vaak een 2e of 3e wagen die puur voor enjoyment gekocht wordt. En met prijzen die stijgen wordt het voor deze specifieke doelgroep steeds moeilijker om het hart boven de portemonnaie te laten prevaleren vrees ik (hoe mooi ik de nieuwe Elise's / Exige's ook vind)...
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Plaats reactie