Uw Lotus(sen) in de garage, hoe?

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Exploded »

molleke schreef:herman :lol: :lol: goed gevonden,explodet toon ze maar eens de alle 8
Ik zou ze graag tonen aan jullie, maar ze zijn niet van mij en de eigenaar wil dat ik ze niet tentoonstel op het web. Er staat een mooi kapitaal daar bijeen, alles heeft alarm en is verzekerd, maar je weet maar nooit.
Maar de eigenaar van alle Loti is er zondag wel bij 8-) Dus je kan het hem gerust vragen of het waar is! Ik zuig dat hier niet uit mijn duim en Fréderic van FKM kan het nog eens bevestigen.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Frederik »

Exploded schreef:
molleke schreef:herman :lol: :lol: goed gevonden,explodet toon ze maar eens de alle 8
Ik zou ze graag tonen aan jullie, maar ze zijn niet van mij en de eigenaar wil dat ik ze niet tentoonstel op het web. Er staat een mooi kapitaal daar bijeen, alles heeft alarm en is verzekerd, maar je weet maar nooit.
Maar de eigenaar van alle Loti is er zondag wel bij 8-) Dus je kan het hem gerust vragen of het waar is! Ik zuig dat hier niet uit mijn duim en Fréderic van FKM kan het nog eens bevestigen.
Diejje mens MOET lid worden van het forum ;), dat zou een mooie meerwaarde zijn! ... Ik kan eventueel helpen om zijn collectie online te zetten, waarbij locatie en nummerplaten onleesbaar gemaakt zijn. Ik zou ook graag die persoon zijn garage aka collectie eens bewonderen! :o

Meerdere Lotussen = Loti :lol:
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door HJ2 »

Voor mijn collectie en hoe die er bij staat: Zie signature / avatar :D

Whoops, verkeerde forum :?
Ik bedoel AVATAR op LEC

toch eens snel ook alhier plaatsen.
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door bartvdb »

ik krijg hier nog geen foto's op maar hoe tante elise in haar garage staat kan je zien op lotus fanatic's groeten van bart
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Frederik »

bartvdb schreef:ik krijg hier nog geen foto's op maar hoe tante elise in haar garage staat kan je zien op lotus fanatic's groeten van bart
Gelieve alsnog de foto(s) hier te plaatsen, de Facebook Group is geen vervanging van de foto-database van het forum maar een extraatje... (waar verre van alle leden ook toegang tot hebben)

thx :-)
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door bartvdb »

Heel graag maar het probleem is dat het me (ondangs alle moeite en uitleg van allen ) niet lukt om foto's hier op het forum te krijgen . Groeten van Bart
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Frederik »

bartvdb schreef:Heel graag maar het probleem is dat het me (ondangs alle moeite en uitleg van allen ) niet lukt om foto's hier op het forum te krijgen . Groeten van Bart
Heb een howto gemaakt : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=15&t=309

Alstublieft!
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door bartvdb »

Frederik 1000 keer merci voor de moeite maar 't lukt zoals je zegt tot ik op plaatsen druk dan eventjes niets en dan in 't rood "bestand te groot max bla bla bla " dus het is het verkleinen dat niet lukt . Ik heb de howto om foto's te verkleinen 10 keer gelezen en geprobeerd maar helaas. Ik kan jammer genoeg ni op den mossel zijn maar ik volg het forum en zijn activiteiten op en als we ons eens zien met een lap top dan geef je me een les he . Groeten van Bart
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door Herman »

Bart, ik ben ook gene pc expert, maar als ik wat vraag aan mijn zoon krijg ik ook een dusdanige technische uitleg dat ik mijn pc direkt in de vuilbak wil gooien, maar voor pc techneuten is het waarschijnlijk zeer moeilijk converseren met leken hieromtrent-

wat ik doe (meschien wel niet juist maar..... t'lukt)

als ge een foto neemt die in een album in uw pc opgeslagen zit, klik daarop (rechts) en u zal onder eigenschappen de grote vd foto zien----
als ge op die zelfde foto links klikt gaat deze waarschijnlijk open op een groter formaat en scherm en staat er ergens bovenaan "bewerken."... klik- bewerken....en daarna "bijsnijden" hiermee (met rooster te veranderen) kunt ge de foto verkleinen of van formaat veranderen, ook voor uw avatar is dit nuttig, u kan om zo te zeggen de pint die ge in uw hand houd op de foto nemen voor uw avatar mits deze voldoet aan de maten en grote.( zie eigenschappen foto =eerder vermeld)
--sluit foto. en geef hem een naam- en daarna gewoon zoals ge reeds gedaan hebt, bladeren, bladeren uploaden als ge de foto bewerkt hebt ,zal deze waarschijnlijk in de file "recent gewijzigde zitten" daarna openen in t'is klaar-- ik vind het een zéér gemakkelijk forum om foto's te plaatsen, dit in tegenstelling met het oude lotus forum waar dat bijna onmogelijk bleek, ook is seloc hieromtrent minder gebruiksvriendelijk...
Gebruikersavatar
hans
Berichten: 482
Lid geworden op: 31 aug 2008, 16:06
Auto: Elan
Locatie: Holsbeek

Re: Uw Lotus in de garage, hoe?

Bericht door hans »

amai, voor iemand die gene pc expert is...
chapeau (hoedje af)
Plaats reactie