22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Het sub-forum voor/van onze 2e officiële forumrit.
www.lotussummersend.be!
XLR8R
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 mei 2013, 12:40
Auto: Elise 220 Cup
Locatie: Tielt

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door XLR8R »

Super rondrit! Volgende keer toch een copiloot zoeken... en misschien een terugrit overwegen langs Namen in de plaats... Dat uurke file op de terugweg was er toch iets te veel aan voor mij :mrgreen:
Gebruikersavatar
StevenD
Berichten: 70
Lid geworden op: 16 apr 2011, 10:25
Naam: Steven
Auto: Elise s2 (2003)
Locatie: Kerkhove (Avelgem)

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door StevenD »

Frederik schreef:De organisatie (Dirk, Stijn en mezelf) danken alle aanwezigen, zonder jullie was deze dag nooit het succes zoals we het nu kennen. De mensen die niet zijn afgekomen hadden weeral ... ongelijk en hebben een leuke dag gemist.

Maar er komen een paar fotoreeksen aan, zodat de mensen die er niet bij waren kunnen zien wat ze gemist hebben, en de deelnemers nog es kunnen nagenieten.

De reacties van iedereen doen "enorme deugd" en sterkt ons om binnenkort al te gaan nadenken over editie 2013! ;-)

Bedankt iedereen!

En tot de volgende zeker ? ;-)
Nog een 2013 editie?????? Kom maar op, schrijf me maar al in :-D
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Frederik »

StevenD schreef:
Frederik schreef:De organisatie (Dirk, Stijn en mezelf) danken alle aanwezigen, zonder jullie was deze dag nooit het succes zoals we het nu kennen. De mensen die niet zijn afgekomen hadden weeral ... ongelijk en hebben een leuke dag gemist.

Maar er komen een paar fotoreeksen aan, zodat de mensen die er niet bij waren kunnen zien wat ze gemist hebben, en de deelnemers nog es kunnen nagenieten.

De reacties van iedereen doen "enorme deugd" en sterkt ons om binnenkort al te gaan nadenken over editie 2013! ;-)

Bedankt iedereen!

En tot de volgende zeker ? ;-)
Nog een 2013 editie?????? Kom maar op, schrijf me maar al in :-D
2014 dus ... we verdienen nu wel wat rust, zodat we YLD2014 en LSE2014 rustig kunnen brouwen ;)
coeronny
Berichten: 143
Lid geworden op: 13 mar 2013, 15:42
Naam: rony
Auto: Evora S sportracer
Locatie: kessel

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door coeronny »

Na LSE zal de winter gevoelsmatig nog wat langer duren vrees ik.
Vier etappes op-lotus-maat gesneden! De thuisblijver weten niet wat ze gemist hebben :lol: .
Dank zij www.brandstofprijzen.vroom.be nog 40 leuke km 'national' gereden richting Luik, getankt aan €1.54... en min. een uur file op snelweg 'gemist' :lol:
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Dirk510 »

De vele voorbereidingen en verkenningen, hebben we met heel veel liefde voor jullie gedaan.
Mijn kaars had tijdens het ochtend gedeelte weinig effect.
Maar het regende niet echt.
Onze dank gaat vooral aan jullie, om te hebben deelgenomen.
Ook wil ik onze 00 rijder Marc bedanken voor zijn inzet om met de parcoursbouwers hun gemaakte rit, als openingswagen te rijden.
Ook al zijn we het parcoursbouwen wat gewoon aan het worden, het blijft toch steeds eventjes een dagje Stressen
Bijlagen
Lotus SE 2013 003 (Custom).JPG
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Gebruikersavatar
stekki
Berichten: 1250
Lid geworden op: 16 apr 2012, 15:34
Naam: Stijn
Auto: no lotus
Locatie: Potholecountry

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door stekki »

Ik vond de rit ook super!! Waren zeer leuke wegen bij die toch aan een redelijke snelheid konden worden gereden ;p.

Desondanks de liters 'Chouffe' die sommige leden naar binnen werkten de dag ervoor, hebben ze toch nog de rit kunnen uitrijden :ppp

Sfeer was top, jammer dat het zo snel gedaan was.
Light is not right
Gebruikersavatar
Guillaume
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 dec 2011, 22:31
Naam: Guillaume
Auto: Elise S MY2014
Locatie: Tournai

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Guillaume »





Gebruikersavatar
Guillaume
Berichten: 127
Lid geworden op: 14 dec 2011, 22:31
Naam: Guillaume
Auto: Elise S MY2014
Locatie: Tournai

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Guillaume »

5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Hugo »

net terug van een weekendje La Roche met zondag deelname aan Lotussummerend 2013

was mooie rit, zeer mooie wegen, zeer geschikt voor Lotusrit, goed gegeten in aangenaam gezelschap,bedank mensen van de organisatie, was plezant, alleen tegen het einde was voor ons toch wat minder :(

het weer was wel niet zo goed dan voorspeld, vooral in de voormiddag mistig met vallende/natte/mist die er voor zorgde dat er op sommige plaatsen toch enkele verraderlijke natte plekken waren en gecombineerd met wat plaatselijke modder slipgevaar opleverde :(

spijtig was dan ook het feit dat iemand dat heeft moeten ondervinden en in een weiland terecht is gekomen, gelukkig met alleen maar stoffelijke schade, want had veel erger kunnen aflopen als er op de plaats van de "sortie" geen weiland was geweest maar een boom/paal of ravijn :shock:

zelf hebben we het einde van de rondrit ook niet gehaald, op bijna het einde het derde gedeelte van het derde gedeelte dwong een gebroken koppelingskabel ons tot opgave, dus ontkoppelen en schakelen was niet meer mogelijk, zijn nog wel op een sukkeldrafje toch terug in La Roche geraakt door de motor te starten met Lotje in 2de versnelling, en later in een bergaf dezelfde procedure maar dan in derde
gelukkig waren we met de camper en aanhangwagen zodat het gewonde Lotje op de "autoambulance" mee terug kon

hierbij twee foto's van het triestige moment ( met tranen ? ) en hierbij dank aan Hub en Billie die assistentie verleenden


de gebroken kabel :evil:
DSCN1944 (Large).JPG
beraadslaging op de plaats delict
DSCN1943_edited (Large).JPG
meer en foto's en oorzaak van breken van kabel zet ik straks wel op mijn eigen topic van de Europa Special


met deze wil ik er op wijzen dat op evenementen in de toekomst waar ik met de camper en de aanhanger aanwezig ben, wel altijd met mijn materiaal bereid ben om na afloop van het evenement Lotussen die door één of andere oorzaak niet meer op eigen kracht naar huis kunnen met de winch op de aanhanger wil trekken en dan thuis of aan de garage wil afleveren
tijd heb ik genoeg en met een brandstofvergoeding ben ik tevreden, want ik ken de bedragen die de depanneurs kunnen vragen en het het moet al niet erger gemaakt worden dan het is

let wel op, het laadvermogen van mijn aanhanger is maar 1060 kg, voor Elise's en dergelijke geen probleem, zwaardere zoals Evora's enzo zal ik helaas niet kunnen helpen :(
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: 22/09/2013 : Lotus Summers End [comments en picts]

Bericht door Erwin »

Hugo schreef: let wel op, het laadvermogen van mijn aanhanger is maar 1060 kg, voor Elise's en dergelijke geen probleem, zwaardere zoals Evora's enzo zal ik helaas niet kunnen helpen :(
Bedankt Hugo ... mijnen auto ne dikke zware noemen!!! :mrgreen: :lol:

Wel een heel sympathiek aanbod van nen heel sympathieke man.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Plaats reactie