Keuring had voor één keer gelijk

De Giugiaro, Stevens & Thomson versies.
Plaats reactie
Depje
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 mei 2012, 13:29
Naam: Willy
Auto: '85 Esprit S3 turbo

Keuring had voor één keer gelijk

Bericht door Depje »

De eerste keuring voor haar in Limburg (Alken) en natuurlijk AFGEKEURD . Nadat er al 5 keuringen zonder problemen er geweest waren in Gent ,kon ik wel vermoeden dat het fout ging gaan . Probleem : banden voor . 205/ 55 v 15 Pirelli P6000 was niet ok voor keuring Alken (2 cm teveel omtrek) Na even zoeken bleek dat Pirelli wel terug de band had (origineel) 195/60 VR 15 (P1) ,besteld en 4 dagen erna lagen ze d'erop . ik moet toegeven , veel mooier (oude tekening) , wagen staat lichtjes duikend , maar rijd gewoonweg 100keer fijner ; In één woord fantastisch . Dus : keuring Alken "met een beetje tegenzin" jullie hadden gelijk. De rest allemaal 100% goedgekeurd . (de wagen is gewoon ingeschreven)
Voor de techneuten: ik had ze (terug)voorzien van de originele NGK bougies , terug de oude olie 20 W 50, nieuwe versnellingsbakolie (G4) ,luchtfilter,en t'is weer duidelijk : origineel houden en niets anders.
Volgende stappen: 23 mei gaat ze helemaal gepolijst worden en daarna het leder terug ingekleurd. Ik hoop dat dit allemaal kan gerealiseerd worden om mee te doen 23/6 CTLB Limburg tour . Graag tot dan.
Gebruikersavatar
X-ian
Berichten: 1179
Lid geworden op: 19 mei 2010, 11:27
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25
Locatie: Bornem

Re: Keuring had voor één keer gelijk

Bericht door X-ian »

Toch wel leuk weer.
Wij lotus fantics... :? 8-) willen daar natuurlijk een foto van zien. :roll: :oops: :ugeek:
Kan dat? :geek:
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Re: Keuring had voor één keer gelijk

Bericht door Bart P »

Dag Willy,

Hartelijk welkom op onze Lotus Tour Limburg op 23/06 !!!!
www.teamlotus.be

Bart
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Keuring had voor één keer gelijk

Bericht door Blue Darkness »

Keuring heeft altijd gelijk... ook al hebben ze dat niet... 8-)
Plaats reactie