2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Alles over Lotus in de motorsport
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door mindp0wer »

De vinger van Webber naar Vettel:



Na de race, het interview, Webber moet zich serieus inhouden en Vettel komt zeer leugenachtig over:

AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
Peter D
Berichten: 1290
Lid geworden op: 03 aug 2009, 16:02
Naam: Peter
Auto: Elan M100
Locatie: Landen

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door Peter D »

Voor- en nabeschouwingen op RTL (Duits) zijn leuk, dit weekend met Nikki Lauda als co-commentator.
Commentaar is van hoog niveau.
LaDeux is ook niet slecht, doch met slechts 1 commentator wordt het soms eentonig.
Heb dit weekend ook nog eens Vier geprobeerd.
Blijkbaar was hun opmerking over het verlaten van circuit (inhaalmanoeuvre van Vettel op Webber) niet correct. (Dixit Red Baron)
Het overschrijden van de witte lijn was volgens mij op de start-finish strook al ingezet (zie foto), en doorgezet aan de invoegstrook van de Pitlane.

Komt erop neer dat ik bij een reclame-onderbreking zap naar een andere zender, en daar meestal blijf hangen tot de volgende onderbreking.

Doch wanneer BBC de uitzending verzorgt, vergeet ik zelfs dat ik een zapper heb. ;)
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door Hugo »

het filmpje gevonden van Imola in 1982 waar Gilles en Ddier voor de start nog vrienden waren

geen van beide zou echter bij Ferrari het seizoen beëindigen

Laatst gewijzigd door Frederik op 25 mar 2013, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: filmpje zichtbaar gemaakt :)
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door mindp0wer »

Peter D schreef:Voor- en nabeschouwingen op RTL (Duits) zijn leuk, dit weekend met Nikki Lauda als co-commentator.
Commentaar is van hoog niveau.
LaDeux is ook niet slecht, doch met slechts 1 commentator wordt het soms eentonig.
Heb dit weekend ook nog eens Vier geprobeerd.
Blijkbaar was hun opmerking over het verlaten van circuit (inhaalmanoeuvre van Vettel op Webber) niet correct. (Dixit Red Baron)
Het overschrijden van de witte lijn was volgens mij op de start-finish strook al ingezet (zie foto), en doorgezet aan de invoegstrook van de Pitlane.

Komt erop neer dat ik bij een reclame-onderbreking zap naar een andere zender, en daar meestal blijf hangen tot de volgende onderbreking.

Doch wanneer BBC de uitzending verzorgt, vergeet ik zelfs dat ik een zapper heb. ;)
LaDeux heeft ervaring in huis maar inderdaad soms is het wat eentonig. BBC blijft het beste als ze uitzenden. Vier kijk ik alleen als er reclame is op LaDeux, als BBC uitzendt dan blijf ik daar naar kijken.
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
Hugo
Berichten: 934
Lid geworden op: 08 nov 2009, 09:47
Naam: Hugo
Auto: Europa Special
Locatie: Stabroek

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door Hugo »

kijk normaal voor de GP's naar La Deux

Gaetan Vigneron is gewoonlijk te plaatse geeft en heeft dan ook meer info over bv snelste rondes enz voor die op het scherm komen, heeft gewoonlijk ook een gast commentator, in Maleysie was dit bv Jerome D'Ambrosio
GAETAN VIGN ERON78.jpg
enig nadeel natuurlijk is dat het int Frans is, chance dat dat voor mij geen probleem is :)
Gebruikersavatar
Peter D
Berichten: 1290
Lid geworden op: 03 aug 2009, 16:02
Naam: Peter
Auto: Elan M100
Locatie: Landen

Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

Bericht door Peter D »

Hugo schreef:Gaetan Vigneron is gewoonlijk te plaatse geeft en heeft dan ook meer info over bv snelste rondes enz voor die op het scherm komen, heeft gewoonlijk ook een gast commentator, in Maleysie was dit bv Jerome D'Ambrosio
'k heb waarschijnlijk een slecht moment gekozen, Gaetan was alleen commentaar aan 't geven, en vooral aan het proberen om horloges en tickets te verloten... :?
Voor de rondetijden en sectortijden heb ik nu een laptop naast me. Via de live timing is dat goed te volgen.
Enkel jammer dat BBC bij mij niet in HD komt (via Telenet) ...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
Plaats reactie