Waar beginnen ?
Eerst rij hoogte ? dan camber ? dan toe ?
Je zou caster kunnen laten opmeten maar normaliter verloopt dat amper/niet.
Voor het mooie doe je de auto uitwegen. Ik heb dat geskipped.
Alles verloopt door rijhoogte.
Toe verloopt door camber.
Dat is wat ik ervaren heb met uitlijnen en wat je terug leest.
Ik rijd momenteel met Toe achter op -1,5mm , voor Toe 0
2 graden camber achter, 1 graden camber voor.
Rijhoogte moet je op gevoel afstellen naar mijn idee. Mijn auto rijd fijn met 12 mm rake , maar niet iedere auto zal dat prettig vinden.
Ik heb de auto aan de bestuurderskant ook 2mm hoger gezet in rijhoogte. Beetje compenseren voor de bestuurder. Is niet veel maar voor mijn auto lijkt het prettig. Ik kan als ik alleen in de auto zit vol in de ankers en beide wielen voor blokkeren tegelijkertijd. Niet perfect maar voor mij goed genoeg.
( ik rijd wel met 450/550 veren en 150/250 hulp veren en een 100kg wegende bestuurder )
Heb het geprobeerd met gelijke waarden, meer als 2mm, etc. etc. Dit werkte voor mij.
Dit geeft heel direct sturen, dermate dat het toch wat zenuwachtig is, moet je van houden. Je denkt aan een bocht en je stuurt al. Je kijkt naar links en je stuurt naar links. Je zit aan je radio en je wisselt van rijbaan