Evora S Mansory bij Lotus Wallonië

Evora, Evora S, GTE, 400 & GT4
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Evora S Mansory bij Lotus Wallonië

Bericht door wimvanbeeck »

Lotus Wallonie heeft de eerste Evora S Mansory versie in zijn toonzaal !!!!

Tid de moeite !!!!
mansory-evora03.jpg
mansory-evora01.jpg
mansory-evora02.jpg
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=208958890
Laatst gewijzigd door Frederik op 25 feb 2012, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: beelden bijgezet (archief) ;-)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Evora S Mansory

Bericht door Frederik »

DIK!

Ik ken er hier eentje die dat wel zal zien zitten.
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Evora S Mansory

Bericht door Mr.E »

103.400 € :o voor een "pimp-my-ride-Evora S" ?! :roll:
Sometimes too much is just enough.
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Evora S Mansory

Bericht door ben »

En die kleur: bah bah bah

Het is er over, veels te flashy.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Evora S Mansory

Bericht door Frederik »

Mr.E schreef:103.400 € :o voor een "pimp-my-ride-Evora S" ?! :roll:
"Pimp my Ride" zeggen tegen een de Mansory Evora - lees: GTE-kit vind ik toch wel 'n beetje denigrerend hoor.

Heb dit al meerdere keren aangehaald, toen Lotus de Mansory kit voorstelde brak (zogoed als) iedereen de wagen af tot 2m onder de grond, toen Lotus die herlanceerde onder de vorm van Evora GTE kon de fun niet op. Er zijn zelfs mensen die van mening veranderen door de tijd heen. (neem de oude threads maar es door ;))

flashback : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 122#p59122 8-)

Ik wil wel zo'n matwitte GTE of Evora met GTE kit met matgrijze strepen in de garage willen hebben. Doe mij maar eentje, en wel nu! Alleen de kofferspoiler hoeft niet, de originele is beter.

ps. elkieder heeft recht op zijn eigen mening én smaak
lotus-evora-gte-road-car-concept-1313637273.jpg
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Evora S Mansory

Bericht door Didier »

Frederik schreef:... Heb dit al meerdere keren aangehaald, toen Lotus de Mansory kit voorstelde brak (zogoed als) iedereen de wagen af tot 2m onder de grond, toen Lotus die herlanceerde onder de vorm van Evora GTE kon de fun niet op. Er zijn zelfs mensen die van mening veranderen door de tijd heen. (neem de oude threads maar es door ;))...
Opvallend é. Ik deelde toen al je mening en ben nog altijd van die mening!.

Ik heb alvast lotto en euromillions gespeeld. Je weet maar nooit.Als ik win, merken jullie het wel op de YLD :mrgreen:

hey ... laat me dromen é :lol:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: Evora S Mansory

Bericht door Mr.E »

Frederik schreef:
Mr.E schreef:103.400 € :o voor een "pimp-my-ride-Evora S" ?! :roll:
"Pimp my Ride" zeggen tegen een de Mansory Evora - lees: GTE-kit vind ik toch wel 'n beetje denigrerend hoor.

Heb dit al meerdere keren aangehaald, toen Lotus de Mansory kit voorstelde brak (zogoed als) iedereen de wagen af tot 2m onder de grond, toen Lotus die herlanceerde onder de vorm van Evora GTE kon de fun niet op. Er zijn zelfs mensen die van mening veranderen door de tijd heen. (neem de oude threads maar es door ;))

flashback : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 122#p59122 8-)

Ik wil wel zo'n matwitte GTE of Evora met GTE kit met matgrijze strepen in de garage willen hebben. Doe mij maar eentje, en wel nu! Alleen de kofferspoiler hoeft niet, de originele is beter.

ps. elkieder heeft recht op zijn eigen mening én smaak
Ieder zijn mening en smaak, uiteraard... ;)
"Pimp My Ride", daarmee bedoel ik grotendeels dat het uiterlijk gepimpt wordt, zonder veel aan de rest te doen. Je mocht er trouwens een vette knipoog in zien, maar...
Evora GTE = het echte spul, 444 pk Evora S, 100 kg lichter, enz...
Mansory Evora S = 350 pk Evora S met gepimpte body-parts, in Mansory-speak: "bespoke body kit". Alleen maar een andere look uiteindelijk, of je die mooi vind of niet, het maakt de auto niet sneller, hé.
Maar ik vind een Porsche met GT3 kit ook maar niks, of een BMW met M3 kit, dat is gewoon mijn ding niet. Een echte GT3 RS of M3 dan weer wel... Ik geef nu eenmaal liever geld uit aan techniek dan aan body-parts 8-)
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Evora S Mansory

Bericht door Frederik »

Mr.E schreef:Ieder zijn mening en smaak, uiteraard... ;)
"Pimp My Ride", daarmee bedoel ik grotendeels dat het uiterlijk gepimpt wordt, zonder veel aan de rest te doen. Je mocht er trouwens een vette knipoog in zien, maar...
Elk heeft recht op zijn eigen mening, maar ik hoop dat ik hierbij ook mijn eigen mening mag verdedigen, het is hier dan ook een discussieforum. Als het maar op een volwassen manier gebeurd ... niet?

"pimp my ride" is/was een leuk programma, en West Coast Customs zijn zeer gerespecteerde tuners, maar wat ze in het programma meestal hebben neergezet waren voor 98% gedrochten. Dus wordt pimp my ride automatisch een beetje aanzien als foute of "petjes"-tuning.

Misschien ligt het aan je woordkeuze, en het feit dat ik al jaren met tuning bezig ben én ik een
BMW met M body heb gehad ...

Het oog wil ook wat ... toch? Ik vind niet dat mensen die hun wagen (enkel) visueel verfraaien automatisch aanzien moeten worden als pimpers of "pimp my ride"-bakken. Waarom moet tuning (OK, het woord is misschien wat fout gekozen) altijd de wagen sneller maken. Als je geen circuit rijder bent, heb je daar toch weinig aan ... gezien het overgrote deel van de autoliefhebbers niet op circuit gaat, lijkt het me dan ook normaal dat zij enkel het visuele verkiezen. (bodykit, verlagen, velgen ...)

Ik verkies toch een knappe, intelligente rijke vrouw boven een lelijke, intelligente rijke vrouw. ;-)
Mr.E schreef:Evora GTE = het echte spul, 444 pk Evora S, 100 kg lichter, enz...
Mansory Evora S = 350 pk Evora S met gepimpte body-parts, in Mansory-speak: "bespoke body kit". Alleen maar een andere look uiteindelijk, of je die mooi vind of niet, het maakt de auto niet sneller, hé.
Maar ik vind een Porsche met GT3 kit ook maar niks, of een BMW met M3 kit, dat is gewoon mijn ding niet. Een echte GT3 RS of M3 dan weer wel... Ik geef nu eenmaal liever geld uit aan techniek dan aan body-parts 8-)
De Mansory is het echte spul ... want de Mansory kit (10/02/2011) was eerder dan Lotus dacht aan het maken van een GTE. (15/08/2011) ;)

Dus een N/A Exige is een af-fabriek "pimp my ride"-bak? Ahja, want die is nagenoeg hetzelfde als de Elise R, maar dan met een (door Lotus) gepimpte body?

Maar eigenlijk zijn we hier hard off-topic aan het gaan. ;-)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Evora S Mansory bij Lotus Wallonië

Bericht door Blue Darkness »

waar is de andere spoiler naartoe? :?
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Evora S Mansory bij Lotus Wallonië

Bericht door Frederik »

Blue Darkness schreef:waar is de andere spoiler naartoe? :?
't is een Mansory hé ... geen GTE, Mansory heeft enkel originele in carbon (spoiler).
Plaats reactie