aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Herman »

Aan welke "Lotus" gerelativeerde evenenmenten hebt u deelgenomen in het voorbije jaar 2008 ??????.

voor ons zag het voorbije jaar als ik het mij nog juist herinner er zo uit...

26 januari 2008 CTLB nieuwjaars receptie met go-karting+dinner te kortrijk.
17 februari 2008 Piston-Heads meeting in Wadhurst east sussex UK.
24 maart Heuvelland, tour rondrit westouter.
30 Maart 2008 CTLB Tieltse tour. rondrit/ tour tielt.
25 Mei 2008 CTLB ypres lotus tour... rondrit tour ieper.
1 juni 2008 Flander lotus tour/trip... rondrit tour waregem FVH.
15 Juni 2008 Brabo tour. rondrit tour Antwerpen
.
20 juli 2008 CTLB Tour de namur, Rondrit tour namen.
24 augustus CLB Flanders lotus trip /tour rond rit tour wortegem-petegem.
19 oktober CTLB Randonnee Lotus Hainaut. rondrit tour Nijvel.
21 oktober vroemdag zolder. (tot de middag)
23 november lotusforum mossel event vilvoorde.
7 december Tour du Sapin tour rondrit Bethune Frankrijk.

Het kan zijn dat ik nog enkele evenementen vergeten ben...
deze in blauw zijn met de elise gereden en deze in rood met den europa...

Tussen in hebben we nog enkele mooie rondritten gemaakt, genomen uit de website van Bart Massin.
De 60 jaar hethel is spijtig genoeg niet kunnen doorgaan....(brand shuttle)
Gebruikersavatar
Dirk510
Berichten: 1392
Lid geworden op: 27 aug 2008, 16:27
Naam: Kestelyn Dirk
Auto: geen
Locatie: Ieper

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Dirk510 »

Deze NEW TOPIC lijkt me een goed idee, om langs deze weg de Forum vrienden te kunnen informeren.
De ervaring die men als deelnemer beleefde kan misschien een aanmoediging zijn, om in de toekomst een organisatie op uw Lotus agenda te plaatsen.

De "Michelin" gids beoordeelt met "sterren"
De "Gault Millau" met "kok mutsjes".
Waarom kunnen wij naar de toekomst toe niet eens een beoordeling geven aan een evenement met "smilies"?
Op die manier krijgt men weet over allerlei leuke en verzorgde ritten, waarbij Lotus, oud of nieuw welkom zijn.
Minder goed = :P
goed = :P :P
voor herhaling vatbaar = :P :P :P

Om op het voorstel van Herman in te gaan wil ik graag hierbij mijn deelname melden aan ritten al dien niet van CTLB, waarbij ik in een Lotus waardige rit mocht navigeren.
Om de oprechtheid geen geweld aan te doen, zet ik geen smilies op de evenementen waarbij ikzelf mede organisator was.

Maandag 24 maart - Lotus Heuvelland Recreation Tour - Privé org - met ELISE :P :P
Zondag 13 april - Lente Trip - CTLB - mede organisator - met ELISE
Zondag 27 april - 7° Gapers Historic Tour - KHC - Nul wagen - met ELISE
Maandag 12 mei -Lotus Nurburgring - CTLB -mede organisator - met ELISE
Zondag 25 mei - Ypres Lotus Meeting - CTLB-mede organisator - met ELISE
Zondag 1 juni - Remember Perdro Tour - Privé org - met ELISE :P :P :P
zondag 6 juli - St Pieters Summer Tour - KHC - met CATERHAM :P :P
Zondag 20 juli - 1001 Bochten Namur - CTLB - mede organisator -met ELISE
Zaterdag 2 augustus - Nachtrit Oostende- Th Verhiest - met EXIGE :P :P :P
22 - 23 - 24 augustus British Classics & Exclusive Cars - KHC - Nul wagen - met SUPER SEVEN
10 - 11 - 12 oktober Ypres 24 Hours Retro" - Targa Florio - met ELAN :P :P :P

Alle vermelde ritten vinden ook plaats in 2009.
Indien meer info,
Graag tot uw dienst
Afbeelding Ypres Lotus Day www.ypreslotusday.be
Afbeelding Lotus Summers End www.lotussummersend.be
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Frederik »

Ik heb devolgende events met plezier meegedaan in 2008.

02 augustus : Nachtrit Lotus Verhiest - Oostende
24 augustus : Flanders Lotus Trip - Beveren-Leie
21 oktober : Vroemdag - Zolder
01 november : Lotus Days - Spa-Francorchamps
23 november : Lotusforum Mossel Event - Vilvoorde
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Herman »

re; beoordelen van events met sterren of zonnen...

dit is een zéér zéér delikaat onderwerp....en voor iederéén anders... en men kan moeilijk zijn meschien eigen verkeerde opinie opdringen aan iemand anders...

men kan vb, een event niet apricieren omdat de restaurant of zaal uitbater alle wetten aan z'n laars lapt en overal intensief laat roken aan tafel tijdens uw smakelijke lunch of dinner.... er zullen dan meschien anderen zijn die dat ..iets minder storend vinden...

een route gevolgd hebben, met een dermate slechte weg dat men niet anders kan dan schade krijgen aan de wagen, terwijl anderen dan met een meschien iets hoger staande wagen, er helemaal géén last van ondervonden .. en het helemaal perfect was voor hun...

u gaf meschien een klein beleefd ietsje critic op een stukje route, en kreeg een resem wraak akties over u nadien, terwijl anderen niets dan lof hadden.
dat is een minder goede na-service zou men zeggen in de handel...

u reed hopeloos verloren, en verwenste het roadboek, terwijl anderen er kaarsrecht naar toe reden...

u had meschien na het event zware kosten, die er volgens u niet nodig waren geweest, terwijl anderen hun wagen zelfs niet vuil is....

u vond het event meschien te riskant of gevaarlijk, terwijl anderen dat helemaal niet vonden...

het eten smaakte u meschien niet, terwijl anderen dat juist uitermate lekker vonden...

zo ziet u maar dat de interpretatie voor elk totaal verschillend kan zijn...

ik hou er zelf ook verschillende meningen op na van de diverse events, en doe er zoveel mogelijks mee in de schaarse week-ends dat het ons mogelijks is ... en heb al zo "mijn" mening en opinie over bepaalde tours en de makers of organisatoren ervan.....

bepaalde dingen houd ik altijd voor ogen, dat is: dat het een hels karwei moet zijn om dit te organiseren en tevens voor een betaalbare prijs te zorgen....en dat die mensen dat meestal belangeloos gedaan hebben, gedurende vele uren en avonden...en critic geven is altijd makkelijker dan het organiseren.

sommigen organisatoren zijn straffe gasten in het tekenen van een parcours maar hun catering is dan soms meschien (volgens mij) een echte rotzooi, waarschijnlijk durven/kunnen die mensen niet onderhandelen met bepaalde horeca diensten of willen ze per-se steeds maar naar dezelfde brolzaak of uitbating, volgens mij zouden die mensen dan maar beter een ietsjes duurdere formule nemen, en toch tenminste een deftige bediening aanbieden, immers "men" zal "altijd "klagen als het op niets trekt , zelfs al is de prijs laag (ja dat is ondankbaar maar t'is nu eenmaal zo)

anderen organiseren een tour soms wel met een hele groep,tot een jaar van te voren, maar het echte testen vd wegen met een wagen idem als deze vd deelnemers gebeurt meschien dikwijls veel te laat zodat het parcours dan op bepaalde stukken niet voldoet - en men als deelnemer enkel dit ene slechte stuk in gedachten blijft houden..


daarom is de interpretatie voor iedereen totaal verschillend er zouden moeten verschillende criteria zijn, waarover dan punten moeten gegeven worden , maar nooit over de tour of event in het geheel of algemeen, immers één element iets minder goed , kan voor elke aparte deelnemer de tour/ event "volledig" kapotgemaakt hebben.... velen die deelgenomen hebben aan een event zullen meschien wel zeggen aan de organisator "t'was allemaal ok en in orde", s'avonds terwijl ze denken... nee voor mij niet meer.... daarom is dit forum een ideaal instrument om zowel de deelnemers als de organisatoren eens aan het denken te zetten....

herman.
Laatst gewijzigd door Herman op 11 dec 2008, 18:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Frederik »

Ik vind dat kritiek moet kunnen, weliswaar onderbouwd, verstandig, volwassen en opbouwend.

Als een organisatie of mezelf als webmaster in dit geval van het forum nooit te horen krijg wat de mensen denken én vooral goed of slecht vinden... hoe kan ik dan een goed product leveren (aanpassen waar nodig)?

In dat opzicht kan een forum ZEER leerijk zijn voor organisatoren, via deze weg kunnen ze makkelijk aanvoelen hoe hun event gesmaakt wordt.

Enkel moeten mensen 1 ding leren ... "ook" hun mond open doen als het GOED is. Kritiek wordt snel gegeven, maar lof blijft meestal achterwege.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Herman »

allemaal precies maar rond de kerk gereden in 2008 :P :P :P

ik heriner mij nog volgende gespreks frasen...


den edwin heeft frankrijk rond gereden denk ik.....
vasseurke met een of andere miss beauty naast hem rondgetoerd....
PKT exige uit uk gaan halen....
enzvt..

en wat meer ??
kemet
Berichten: 78
Lid geworden op: 20 nov 2008, 23:40
Auto: Exige

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door kemet »

Volgens mij zijn er enkelen helemaal niet goed bezig want ik heb al meerdere keren gezien dat er scherpe woorden worden gebruikt.
Daar gaat dus vroeg of laat zever van komen.
Een forum moet nuttige informatie verschaffen en volgens mij wordt er hier onnodig veel gezeverd
Met evenementen is het simpel:
Was het goed dan ga je terug en was het niet goed dan blijf je volgende keer weg.
Dat kan niet moeilijk zijn.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Herman »

kemet, met deze topic, is het de bedoeling ..."als de lezende forummer zich aangesproken voelt",.... om eens iets te vertellen wat hij dit jaar allemaal gedaan heeft met zijn lotus,....
ik vind dat bv fantastisch als iemand kan vertellen dat hij stelvio meegedaan heeft of naar schotland geweest is of een tour de france gereden heeft, brabo tour, vroemdag...flanders tour enzvt....anderen kunnen daar ook in geintresseerd raken en zodoende inspiratie opdoen voor een toekomstige vakantie met de lotus, of event.... als alles "ok" was voor u, dan is het waarschijnlijk wel ok... maar dan weten we nog niet "wat" ok was, kemet ?

groetjes herman....
Bijlagen
xmas prep.gif
xmas prep.gif (1.96 KiB) 6018 keer bekeken
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door HJ2 »

Waarde mede lotusslachtoffers..

Zojuist naar de X-mas edition geweest van cars & Coffee :lol:
http://www.carsandcoffee.nl

Ook enkele Belgische bolides mogen spotten :D
Volgens jaar zijn er een aantal meetings in het zuiden van Nederland, mag ik daar wat Belgische collega's verwelkomen?

Enkele mooie exiges mogen spotten, een caterham en een Esprit (van Sten Engineering)

Daarnaast Ferrari's, DB9, NSX en meer van dat moois, gelardeerd door wat ik inschat als de gehele Porsche bevolking van NL 8-)

Cheers!
HJ
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door co-driver »

zolder 2 april 2008 016.jpg
P1210097_[800x600]_copy.jpg
IMG_8009.jpg
P9130032-800.jpg
DSC_1115.jpg
Laatst gewijzigd door co-driver op 21 dec 2008, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Plaats reactie