[GEZOCHT] Lotus exige

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
skydivesanta
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mei 2010, 08:47
Auto: geen

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door skydivesanta »

Even dus een update...

Ben gisteren een rit gaan doen met de exige... Jammer genoeg door de regen heb ik het rustig gehouden (ook omdat ik geen stukken maker ben :p). Hij bevalt me echt super goed...

Het enigste wat me op deze moment tegen houd is de zaakvoerder/collega/beste kameraad (een en dezelfde persoon) die echt wel wat ervaring heeft in dit circuit.

Dus ik ben ook nog een aantal variante pistes aan het bekijken. Allesins ga ik samen met hem ook eens een kijkje ter plaatse nemen voor de exige , alsook om een prijs te maken om het hele dak van de lotus hal te vernieuwen.

Wel kreeg ik gisteren te horen dat er al iemand 33.500€ geboden had...Dus ik ga er van uit dat hij weg zal zijn voor dat ik mijn doordachte beslissing kan nemen (iemand die 33.5k wil betalen zal niet sukkelen voor 34k...)

Ik zoek DE perfecte wagen in alle opties (onderhoud, budget, smaak, etc...) en druk door andere biedingen etc laat ik niet aan mijn hart komen...

Ik hou iedereen op de hoogte! :)
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door thiva »

skydivesanta schreef: Het enigste wat me op deze moment tegen houd is de zaakvoerder/collega/beste kameraad (een en dezelfde persoon) die echt wel wat ervaring heeft in dit circuit.
:?: :?: :?:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
skydivesanta
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mei 2010, 08:47
Auto: geen

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door skydivesanta »

thiva schreef:
skydivesanta schreef: Het enigste wat me op deze moment tegen houd is de zaakvoerder/collega/beste kameraad (een en dezelfde persoon) die echt wel wat ervaring heeft in dit circuit.
:?: :?: :?:
Hij zegt :

1) Ge hebt ne auto van de firma waar ge gratis overal moogt hene mee rijden, weekend, buitenland, geen kosten of dergelijke

2) Ge moogt altijd mijne porsche turbo 997 pakke wanneer ge zin hebt (tankkaart ligt in de porsche) :D

3) Wacht de situatie af met de tweedehandsmarkt...ze gaan met de sportwagens naar uwe kop gooien door die nieuw regeling (waarschijnlijk we'll geen lotussen...)


natuurlijk wil ik een wagen voor mezelf, maar het geeft wat stof tot denken.... Niet? :D
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door Frederik »

skydivesanta schreef:
thiva schreef:
skydivesanta schreef: Het enigste wat me op deze moment tegen houd is de zaakvoerder/collega/beste kameraad (een en dezelfde persoon) die echt wel wat ervaring heeft in dit circuit.
:?: :?: :?:
Hij zegt :

1) Ge hebt ne auto van de firma waar ge gratis overal moogt hene mee rijden, weekend, buitenland, geen kosten of dergelijke

2) Ge moogt altijd mijne porsche turbo 997 pakke wanneer ge zin hebt (tankkaart ligt in de porsche) :D

3) Wacht de situatie af met de tweedehandsmarkt...ze gaan met de sportwagens naar uwe kop gooien door die nieuw regeling (waarschijnlijk we'll geen lotussen...)


natuurlijk wil ik een wagen voor mezelf, maar het geeft wat stof tot denken.... Niet? :D
1.) Wil je mij da es uitleggen aub? (VAA)
2.) leuk ;)
3.) kan wel es kloppen, maar ik denk dat er weinig Lotussen zullen bij zijn, door hun fiscaal aantrekkelijkheid (maar kan wel es veranderen met de nieuwe modellen) zijn ze nog steeds in het voordeel.
skydivesanta
Berichten: 62
Lid geworden op: 18 mei 2010, 08:47
Auto: geen

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door skydivesanta »

Wat hij daar mee bedoelde is dat ik mijn netto pré heb en ok ik betaal een kost voor deze wagen, maar met die kost zou ik nooit zelf een wagen kunnen kopen.
Ook mag ik zoveel rijden als ik wil en mag deze ook volledig gebruikt worden voor verlof, weekends etc...

En idd, dat zegt hij ook dat het waarschijnlijk niet op de lotus van toepassing zal zijn...
Gebruikersavatar
FastEleven
Berichten: 1925
Lid geworden op: 29 jan 2009, 11:38
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250
Locatie: België-Brasschaat

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door FastEleven »

Ik begrijp de vergelijking niet : een Exige is een prettige weekend auto, indien gewenst zelfs cabrio, en bovendien geschikt voor trackdays, terwijl uw bedrijfswagen gewoon een familie diesel stoof is.

Da's dus appelen met peren vergelijken. Bovendien zijn de weekend kilometers met een Exige ONBETAALBAAR !! :) :D

Persoonljik zou ik uw bedrijfswagen houden, hiervoor het voordeel in natura betalen, maar wel alle dagen met die Porsche Turbo naar huis rijden .... En om het helemaal compleet te maken nog een Exige erbij voor in het weekend. Best of all worlds, toch µ?!? :roll: :roll: :roll:
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
FKM
Berichten: 282
Lid geworden op: 18 aug 2008, 20:51
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Locatie: Kontich (Antwerpen)
Contacteer:

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door FKM »

VERKOCHT - Lotus Exige Mk2  S220 - Matt Black.jpg
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door mindp0wer »

Verkocht, maar aan wie? Skydivesanta?
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
FKM
Berichten: 282
Lid geworden op: 18 aug 2008, 20:51
Naam: Frédéric
Auto: Lotus Lotus Lotus
Locatie: Kontich (Antwerpen)
Contacteer:

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door FKM »

Neen niemand van het forum, een snelle beslisser via autoscout 24
- vrijdag laatstleden komen kijken en proefgereden
- zondag beslist
- vandaag betaling ontvangen
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: [GEZOCHT] Lotus exige

Bericht door Blue Darkness »

FKM schreef:Neen niemand van het forum, een snelle beslisser via autoscout 24
- vrijdag laatstleden komen kijken en proefgereden
- zondag beslist
- vandaag betaling ontvangen
Hij heeft groot gelijk!
Goede auto, scherpe prijs.
Plaats reactie