Nieuw : LotusFanatics.be

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Razma
Berichten: 88
Lid geworden op: 11 sep 2008, 09:39
Auto: Elise 111S

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door Razma »

Herman schreef:is het nu RAMZA of RAZMA ???? en ik wil niet weten waarvoor die afkortingen staan..... :D :D :D
Lekker offtopic :p
Razma komt van Razma'taz en betekent schroothoop in één of anders oosters dialectje en was meteen de naam van m'n eerste motor. Is toen blijven hangen :)
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door Herman »

zal in orde zijn zie ik...
ik (das persoonlijk hé )vind dat de echte origine (van oudscher )Lotus kleuren meschien beter gingen passen om de Lotus gerichte boodschap over te seinen... maw. groen/geel of geel/groen....

wie weet worden dat nu de kleuren vd nieuwe regering :P
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door Frederik »

Herman schreef:zal in orde zijn zie ik...
ik (das persoonlijk hé )vind dat de echte origine (van oudscher )Lotus kleuren meschien beter gingen passen om de Lotus gerichte boodschap over te seinen... maw. groen/geel of geel/groen....

wie weet worden dat nu de kleuren vd nieuwe regering :P
Ik doe mijn best, maar mijn ervaring leert me "zo basic mogelijk" te werken, trouwens een zilvergrijze sticker (aldaniet in spiegelbeeld/negatief) op een raam komt zeer mooi uit. Meerdere kleuren is ook duurder per sticker PLUS hoemeer kleuren je hebt hoemeer stickers er blijven liggen...

Was/is met mijn andere sites/forums ook zo, iedereen wil andere kleuren van stickers en als je er dan 5-soorten hebt dan blijven er altijd 2-3 soorten liggen.

Zoals dirk aanhaalde zijn de kleuren zilvergrijs en zwart gewoon de beste keuze en dat leert mijn ervaring ook.

Je hebt het misschien al gemerkt... maar de eerste sponsor is binnen! www.Elise-Shop.com zal LotusForum minstens 12 maand ondersteunen met een financiele bijdrage, productupdates én advies waar nodig. Gezien de eerste euro's (in return voor al mijn werk en input) zullen binnenkomen is het dan voor mij ook een extra duwtje in de rug. Bepaalde dingen kunnen nu in een stroomversnelling komen en kan ik bijvoorbeeld met een gerust hart vrij binnenkort een eerste bestelling stickers laten maken. Het kan voor mij een minder grote investering vragen of toch op zijn minst geen financiele kater nalaten.
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door bartvdb »

frederik ge zijt goe bezig en bij deze wil ik je eens bedanken voor de moeite da je in deze toffe hobby en vriendenkring gestoken hebt . doe zo voort . :D :D :D groeten van bart
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door X-E-G »

lotus fanatics 3 kleur.JPG
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door co-driver »

X-E-G schreef:
lotus fanatics 3 kleur.JPG
Eens op een gekleurde achtergrond plaatsen :?:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door Herman »

is het witte op de afbeelding dan wit of is het reeel transparant zoals de ctlb stickers ?


X-E-G schreef:
lotus fanatics 3 kleur.JPG
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door ovi »

X-E-G schreef:
lotus fanatics 3 kleur.JPG
Het geel mag iets heviger!
Knap gedaan. :P
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door wimvanbeeck »

X-E-G schreef:
lotus fanatics 3 kleur.JPG
De stikker moet neutraal zijn, zwart of zilver, anders past hij niet op vele Lotussen, zo'n gele stikker op een gele Lotus past langs geen kanten,
hou het neutraal, dat is altijd de beste oplossing.

WIM
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Nieuw : LotusFanatics.be

Bericht door JDV »

Bzguy schreef:
Herman schreef:ja, juist ik heb dat ook ooit vroeger ergens gelezen op het oude forum...
maar het lotus logo moet daarvoor niet expleciet gebruikt worden.
idd ; bovendien : blijkbaar maakt noch Lotus (automerk) als Lotus (koekjes) geen probleem wat betreft merknaam.
Wel, mijn ouders dreven een beetje de spot met mijn lotus obsessie :D Ze gaven me een 2 kilo LOTUS speculoos, nog is Lotus speculoos, Lotus speculoospasta en papieren zakdoekjes van Lotus. Maar om het goed te maken hadden ze toch een ritje met een lotus Elise S geregeld viavia :D Mooiste rit ooit.

P.S. als er ooit een Lotusforum sticker komt, wil ik er ook wel 1tje voor op men veloken of voor op rugzak XD
Back in action :-)
Plaats reactie