Exige n/a 192

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Exige n/a 192

Bericht door Frederik »

die is VET!
KITT
Berichten: 201
Lid geworden op: 15 nov 2010, 20:30
Auto: Exige MKII

Re: Exige n/a 192

Bericht door KITT »

Ewel he we zullen het binnen 3dagen eens zien of de meneer van Ghoy/wodecq zijn beloftes gaat nakomen.

Ik heb een pechgeval voorgehad met een van zijn wagens na 4maand en dit moet nu onder garantie worden opgeknapt.

Tot nu toe verloopt alles zoals het hoort
Maandag weet ik meer.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Exige n/a 192

Bericht door Frederik »

Hermes heeft een vrij goede reputatie ... ik denk wel dat het opgelost zal worden voor u. Laat ons effe weten OK ? :)

Enige nadeel ik soms al heb gehoord van hem is dat wagens te koop staan, en vrij snel verkocht zijn waarna mensen daar aankomen en merken dat de auto er niet (meer) is. Daarom vraagt hij altijd zelf om te bellen voor je vertrekt.
Gebruikersavatar
Christopher
Berichten: 289
Lid geworden op: 14 nov 2009, 22:27
Naam: Christopher
Auto: ex Elise S2
Locatie: Oelegem, BE

Re: Exige n/a 192

Bericht door Christopher »

Frederik schreef:Enige nadeel ik soms al heb gehoord van hem is dat wagens te koop staan, en vrij snel verkocht zijn waarna mensen daar aankomen en merken dat de auto er niet (meer) is. Daarom vraagt hij altijd zelf om te bellen voor je vertrekt.
Klopt, er stond er daadwerkelijk nog maar 1 van diegene die online te koop stonden. Maar hij had er ook nog anderen die er niet op stonden wist hij te vertellen, dus was ik toch gaan kijken. Bleek uiteindelijk een goeie keuze... :)
KITT
Berichten: 201
Lid geworden op: 15 nov 2010, 20:30
Auto: Exige MKII

Re: Exige n/a 192

Bericht door KITT »

Frederik, ill let you know on monday!

Ja Hermes is à priori een handelaar, die oog heeft voor zijn centjes, wat ook normaal is.

Ervaring over de aankoop bij hem in een notedop: vaak moeiljk bereikbaar, langzame verkoopsontwikkeling, gelogen over km-stand, gelogen over 1ste eigenaar, een beetje gefoefel met de factuurtjes van in het verleden ( zaten 'devis' bij die hij voordeed als facturen)

positieve zaken: doordat ik mij bedrogen voelde door de valse advertentie (zie hierboven) heb ik gloednieuwe banden gekregen maar ik moest de montage wel zelf betalen, eersteklas service naderhand, je kan bij hem voor alles terecht, eenmaal je bij hem klant bent ben je er koning, hij helpt je met techniek en manuele reparaties, je kan er altijd terecht, hij is gepassioneerd, indien je tweedhands materiaal nodig hebt en hij heeft het liggen geeft hij het je gratis (druppellader, banden(!), ..) of nieuw materiaal met bedrijfskorting (batterij, olie, ed..) en hij heeft altijd wel een gepast antwoord op al je lotus vragen.

We shall see on monday..
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Ja nu ben ik benieuwd ik ga uw antwoord afwachten en dan ga ik dinsdag is tot in Oostende om daar is te gaan kijken.
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Vandaag naar Oostende geweest het ziet er naar uit dat ik nog even met de Esprit ga rond blijven rijden.
KITT
Berichten: 201
Lid geworden op: 15 nov 2010, 20:30
Auto: Exige MKII

Re: Exige n/a 192

Bericht door KITT »

Even over Hermes, die is volledig te vertrouwen in geval van problemen.
Gebruikersavatar
marky_mark_98
Berichten: 65
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:43
Naam: Marc
Auto: Elise MK2 S
Locatie: Braine-l'Alleud

Re: Exige n/a 192

Bericht door marky_mark_98 »

KITT schreef:Even over Hermes, die is volledig te vertrouwen in geval van problemen.
Kan ik alleen maar beamen, ik had vorig jaar een probleem met de sensor voor de temperatuur van de motor die stuk was en dit is vervangen onder garantie en voor alle veiligheid is de koppakking vervangen geweest (temperatuur is gestegen tot 110°) !

Marc.
Stijntje
Berichten: 918
Lid geworden op: 24 jan 2009, 15:12
Naam: Stijn
Auto: beemer
Locatie: wommersom

Re: Exige n/a 192

Bericht door Stijntje »

Dan zal ik daar is gaan zien het goede weer en de nieuwe banden hebben iets overwachts boven gehaald in de Esprit GRIP
Plaats reactie