Elise vanaf 2002

Op zoek naar dé Lotus of auto met Lotus DNA van uw dromen? Stel je vraag dan hier.
javan
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 19:03
Naam: jan
Auto: wil elise

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door javan »

FastEleven schreef:Vooraleer je overgaat tot een aankoop, lijkt het me zinvol jezelf een beetje te verdiepen in de verschillende modellen en specificiaties. Er zijn nogal wat redenen voor sommige prijsverschillen.

FastEleven denkt dat je best hier begint : http://www.lotus-cars.eu/
groot gelijk en bedankt voor deze toffe link..even bijleren. :D
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door Frederik »

javan schreef:heb ik al heel afgeneusd naar een elise deze site,uiteraard mogen anderen me contacteren
nu zag ik op het net een elise type 23.(als je dit intypt vind je de foto en historiek)
50 van gemaakt
Verkoopprijs: € 18.000,-

Kilometerstand: 48.000 km
1e inschrijving: 09/2003
Vermogen: 90 kW (122 PK)
Brandstof: Benzine
Brandstofverbruik: 8,8 l/100 km(gecombineerd)
Autokeuring tot: 03/2012
Kleur: old english white met Br R gr

stuur rechts
graag jullie mening over deze wagen,en behoud deze wagen relatief zijn waarde?
Volgens mij heeft Sig Bongiovi die gisteren gespot :)
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... 729#p50729

Trouwens ... geef niet teveel aandacht aan speciale versies bij Lotus, er zijn enkele echt waardevolle speciale versies, maar Lotus zijn ze nogal zot van speciale series. Misschien zijn er wel meer special editions dan normale :)
javan
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 19:03
Naam: jan
Auto: wil elise

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door javan »

maar is het niet zo dat je vb deze type 23 koopt,en na mischien 5 jaar wel eens wil veranderen,je toch bijna je geld terug hebt?
is ook belangrijk voor me dat ik er niet veel aan verlies,want is echt voor fun in het weekend..
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door dachero »

javan schreef:maar is het niet zo dat je vb deze type 23 koopt,en na mischien 5 jaar wel eens wil veranderen,je toch bijna je geld terug hebt?
is ook belangrijk voor me dat ik er niet veel aan verlies,want is echt voor fun in het weekend..
geld verliezen ga je altijd doen.Op de ene wat meer dan de andere.
Rechtsgestuurd zoals degene die jij post zal het wel wat meer zijn gezien rechtgestuurd slechter verkoopt.

Mijne is wel een hele jonge maar je weet wat je koopt 8-)
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door dachero »

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191069853

voila sè wel rechtgestuurd;

zeker binnen budget en een S2.

Als ge geld over hebt misschien zetels beter herbekleden.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door Frederik »

Ik wil niemand op de tenen trappen én de uitzondering bevestigd ook meestal de regel...
maar ... in de jaren bestaan van het forum heb ik zelden een Belgische Elise met problemen gezien/gelezen/gekend ... de Elise's met (aanhoudende) problemen zijn meestal ingevoerde uit Engeland.

Hiermee wil ik zeker niet zeggen dat alle Engelse Elise's slecht zijn, maar het is opmerkelijk dat die meer problemen hebben dan origineel Belgische Elises. Voorbeelden hebben? "gebruik de zoeken-knop"
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door thiva »

dachero schreef:http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191069853

voila sè wel rechtgestuurd;

zeker binnen budget en een S2.

Als ge geld over hebt misschien zetels beter herbekleden.
De eigenaar van deze Elise is hier ook lid en ging met deze wagen naar FKM. Hij heeft deze Elise maar een paar maanden gehad.

Zoals FastEleven reeds schreef kan je ook op autoforum meer lezen over deze Elise.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
javan
Berichten: 9
Lid geworden op: 26 feb 2011, 19:03
Naam: jan
Auto: wil elise

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door javan »

thiva schreef:
dachero schreef:http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191069853

voila sè wel rechtgestuurd;

zeker binnen budget en een S2.

Als ge geld over hebt misschien zetels beter herbekleden.
De eigenaar van deze Elise is hier ook lid en ging met deze wagen naar FKM. Hij heeft deze Elise maar een paar maanden gehad.

Zoals FastEleven reeds schreef kan je ook op autoforum meer lezen over deze Elise.
ik had deze elise al gevonden en heb interesse,zal daar eens kijken,en wat vinden jullie van de type 23,welke van de 2 is de beste aankoop?
Gebruikersavatar
dachero
Berichten: 1257
Lid geworden op: 05 sep 2009, 16:24
Naam: Danny
Auto: gene
Locatie: kwaadmechelen

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door dachero »

javan schreef:
thiva schreef:
dachero schreef:http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=191069853

voila sè wel rechtgestuurd;

zeker binnen budget en een S2.

Als ge geld over hebt misschien zetels beter herbekleden.
De eigenaar van deze Elise is hier ook lid en ging met deze wagen naar FKM. Hij heeft deze Elise maar een paar maanden gehad.

Zoals FastEleven reeds schreef kan je ook op autoforum meer lezen over deze Elise.
ik had deze elise al gevonden en heb interesse,waar kan ik dan meer info vinden hier over de wagen?tof dat ik zo veel hulp krijg.
Misschien het best de eigenaar contacteren en om uitleg vragen over de historie.Contact opnemen met FKM of zij hier meer over weten en desnoods eens vragen aan de eigenaar of FKM er eens mag een controle op uitvoeren
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
Gebruikersavatar
thiva
Berichten: 1278
Lid geworden op: 12 okt 2009, 08:19
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240
Locatie: Sugartown

Re: Elise vanaf 2002

Bericht door thiva »

javan schreef:ik had deze elise al gevonden en heb interesse,zal daar eens kijken,en wat vinden jullie van de type 23,welke van de 2 is de beste aankoop?
Bij de type 23 moet je fan zijn van het Old English White, met de groene striping. Het is interieur is trouwens ook hoofdzakelijk groen.

Het heeft wel iets, maar is niet ieders smaak zegt de man die al een voorschot betaald had op een type 23.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
Plaats reactie