News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Evora, Evora S, GTE, 400 & GT4
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Mr.E »

Ik zou ze liever zien werken aan prestaties, lichtgewicht, een pre-productie model van de nieuwe Elise, Elan, Esprit... ipv aan imago en (bling-bling?)-looks van de Evora. Veel bling-bling, weinig vroem-vroem :lol:
Sometimes too much is just enough.
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door wimvanbeeck »

Mr.E schreef:Ik zou ze liever zien werken aan prestaties, lichtgewicht, een pre-productie model van de nieuwe Elise, Elan, Esprit... ipv aan imago en (bling-bling?)-looks van de Evora. Veel bling-bling, weinig vroem-vroem :lol:
Maar dit willen de nieuwe klanten waar Lotus naar opzoek is nu juist, die nieuwe klanten zijn geen puristen maar rijke juppies!!!!
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Blue Darkness »

X-E-G schreef:
Tom DC schreef:Ik vind het ook best wel knap. Waarschijnlijk is de neus zo aangepast om beter aan te sluiten bij de nieuwe modellen die binnenkort ( :mrgreen: ) uitkomen.
ik vind dat die neus niet bij die kont past
mmm, vind ik wel :oops:
maar die 2 zie je dan ook nooit samen... :mrgreen:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Frederik »

wimvanbeeck schreef:
Mr.E schreef:Ik zou ze liever zien werken aan prestaties, lichtgewicht, een pre-productie model van de nieuwe Elise, Elan, Esprit... ipv aan imago en (bling-bling?)-looks van de Evora. Veel bling-bling, weinig vroem-vroem :lol:
Maar dit willen de nieuwe klanten waar Lotus naar opzoek is nu juist, die nieuwe klanten zijn geen puristen maar rijke juppies!!!!
Zijn die nieuwe klanten daar eigenlijk al wim? :-)
Gebruikersavatar
Mr.E
Berichten: 493
Lid geworden op: 24 okt 2009, 14:28
Auto: Syntax Error

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Mr.E »

Frederik schreef:
wimvanbeeck schreef:
Mr.E schreef:Ik zou ze liever zien werken aan prestaties, lichtgewicht, een pre-productie model van de nieuwe Elise, Elan, Esprit... ipv aan imago en (bling-bling?)-looks van de Evora. Veel bling-bling, weinig vroem-vroem :lol:
Maar dit willen de nieuwe klanten waar Lotus naar opzoek is nu juist, die nieuwe klanten zijn geen puristen maar rijke juppies!!!!
Zijn die nieuwe klanten daar eigenlijk al wim? :-)
Hoe? Staan ze dan nog niet in een lange rij aan te schuiven vanuit Hollywood? ;)
Wie weet gaan ze nog blij zijn als ze eens een Exige'ke kunnen maken voor de liefhebbers, tegen dat hun nieuwe lijn volledig flopt? ;)
Sometimes too much is just enough.
Red Baron
Berichten: 1910
Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1
Locatie: Sijsele (Belgium)

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Red Baron »

Vind het zéér in orde en die nieuwe neus komt bij mij beter over. :twisted:
Zal inderdaad zijn om aan te sluiten bij de nieuwe lijn maar komt agressiever uit en vond die originele neus van de Evora altijd al iets te braaf.
Mr.E schreef:Ik zou ze liever zien werken aan prestaties, lichtgewicht, een pre-productie model van de nieuwe Elise, Elan, Esprit... ipv aan imago en (bling-bling?)-looks van de Evora. Veel bling-bling, weinig vroem-vroem :lol:
Is niet Lotus zelf die daar hun tijd heeft ingestoken maar een externe tuningfirma nl. Mansory
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Blue Darkness »

Red Baron schreef:Vind het zéér in orde en die nieuwe neus komt bij mij beter over. :twisted:
Zal inderdaad zijn om aan te sluiten bij de nieuwe lijn maar komt agressiever uit en vond die originele neus van de Evora altijd al iets te braaf.
ik deel die mening ;)
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door electroshock »

Blue Darkness schreef:
X-E-G schreef:
Tom DC schreef:Ik vind het ook best wel knap. Waarschijnlijk is de neus zo aangepast om beter aan te sluiten bij de nieuwe modellen die binnenkort ( :mrgreen: ) uitkomen.
ik vind dat die neus niet bij die kont past
mmm, vind ik wel :oops:
maar die 2 zie je dan ook nooit samen... :mrgreen:
Geef mij, in deze, dan maar het kontje in plaats van het mondje.
Maar ja, smaken en gebruiken verschillen wel eens.
Red Baron schreef:Is niet Lotus zelf die daar hun tijd heeft ingestoken maar een externe tuningfirma nl. Mansory
Waarom staat er dan een melding op de officiële Lotus-site ?
Of zien ze de bui in Hollywood al hangen en mikken ze, wegens bepaalde desinteresse, nu versterkt ook op de glittermarkten zoals van de Russen, van Qatar en van China ? Daar houden ze wel van die tierlantijntjes.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
Exploded
Berichten: 1163
Lid geworden op: 12 sep 2008, 09:57
Naam: Gert
Auto: Elise MK1
Locatie: Herselt

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Exploded »

Voor mij is dit een auto voor Losers, met grote L. Een auto voor mensen die niet genoeg geld hadden, om een Gallardo/Lamborghini te kopen en daarom maar een Lotus kochten, waarvan de snuit er zo wat op lijkt. :roll:
Zielig!!!!!!!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: News from Lotus : Is It Always Wise to CUSTOMISE?

Bericht door Frederik »

Laat ons de werkelijke afgewerkte wagen afwachten voor we een mening vormen, nu moeten we het doen met computer renderingen/photoshops.

@Gert: dit is wel zeer harde taal, ik zou daar mee oppassen! Pas op, iedereen heeft het recht op een eigen mening/smaak/keuze ... maar om hierbij de woorden "zielig & losers" in de mond te nemen ...

Trouwens ... het zou wel es kunnen dat de Mansory Evora even veel tot meer zal kosten dan een Lamborghini Gallardo, Mansory is verre van goedkoop ... let op mijn woorden. :)
Plaats reactie