Lotus Evora Mk2 ???

Evora, Evora S, GTE, 400 & GT4
Red Baron
Berichten: 1910
Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1
Locatie: Sijsele (Belgium)

Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Red Baron »

Op een ander lotusforum :oops: tegengekomen...

"Car" has Bahar saying another surprise later in the year but lips sealed for now. Also unattributed - I think - that new Elan on Hold

"Autocar" has piece on a revised Evora announce late this year as 2012 model. Heavily revised front and improved interior. (Recall their previous story - denied.) Nothing on engines.
Autocar Evora Mk2.jpg
Autocar Evora Mk2.jpg (28.1 KiB) 6641 keer bekeken
http://www.thelotusforums.com/forums/in ... mk2-evora/
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Gebruikersavatar
Didier
Berichten: 1596
Lid geworden op: 25 jul 2009, 11:20
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Locatie: Geluwe W-VL
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Didier »

'k zag het ook al ergens voorbij gaan dat berichtje.
In afwachting van de nieuwe Elan?
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Frederik »

Red Baron schreef:"Car" has Bahar saying another surprise later in the year but lips sealed for now. Also unattributed - I think - that new Elan on Hold
Ik dacht dat de nieuwe Exige V6 op het chassis van de Evora ging staan? Deze zou toch voorgesteld worden in Geneve? (later op het jaar) ... misschien dan toch geen Evora facelift ;-)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Blue Darkness »

afwachten èh...
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:
Red Baron schreef:"Car" has Bahar saying another surprise later in the year but lips sealed for now. Also unattributed - I think - that new Elan on Hold
Ik dacht dat de nieuwe Exige V6 op het chassis van de Evora ging staan? Deze zou toch voorgesteld worden in Geneve? (later op het jaar) ... misschien dan toch geen Evora facelift ;-)
Uit betrouwbare bron vernomen dat inderdaad de Evora eind van het jaar een nieuw interieur krijgt met wat meer schermkes zoals de proto's, misschien ook een facelift met LED lichtjes!!!!!?????
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Blue Darkness »

dan ziet de komst van de nieuwe Elan er plots weer heel wat onzekerder uit... :cry: :oops:
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door Frederik »

Die facelift vind ik niet echt een verbetering ...
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door wimvanbeeck »

Frederik schreef:Die facelift vind ik niet echt een verbetering ...
Het is wel een goedkope mannier om nu de Evora al laten aan te sluiten bij de proto's en zo een overgang te creeren, de Evora kan dan nog 2 jaar mee en zet zo de stap naar de nieuwe Lotussen, natuurlijk gaan de huidige Evora S klanten niet tevrede zijn, Thierry Verhiest heeft 4 Evora's ovegenomen op een Evora S, die al meteen verouderd zal zijn, het nieuwe instrumentenbord komt er zeker, het huidige kreeg veel kritiek, maar ook die overnames kwijt raken als de facelift bevestigd wordt is niet gemakkelijk, volgende dezelfde bron komt er geen nieuwe Exige V6!!!! men wil blijkbaar met de Evora het gat dichten naar de toekomst, nogmaals dit kan goedkoop, een Exige ombouwen naar V6 is veel duurder en Bahar wil duidelijk naar een hoger niveau, naar supersportwagens, geen sportieve auto's voor Jan en alleman zoals wij!!!
Gebruikersavatar
X-ian
Berichten: 1179
Lid geworden op: 19 mei 2010, 11:27
Naam: Christian
Auto: Ik had Elise Type 25
Locatie: Bornem

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door X-ian »

wimvanbeeck schreef:Bahar wil duidelijk naar een hoger niveau, naar supersportwagens, geen sportieve auto's voor Jan en alleman zoals wij!!!
En dat is gelijk een van de 'vreemde' dingen in de communicatie die zij voeren. Bahar zegt wel dat hij 'ons' niet vergeet, maar iedere beslissing en aktie lijkt dat kompleet tegen te spreken. Snappe wie het snappe kan. :?
Gebruikersavatar
T_085
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 dec 2009, 19:33
Naam: Timothy
Auto: Exige Cup 260
Locatie: België
Contacteer:

Re: Lotus Evora Mk2 ???

Bericht door T_085 »

Ze veranderen daar wel snel van gedacht :?
Het is in mijn ogen ook totaal onlogisch om een nieuwe Evora S op de markt te brengen en dan meteen al een Evora mk2 te tonen.

Heb ook ergens gelezen dat de Evora eigenlijk de Elan zou zijn met enkele aanpassingen. Daarom ook dat ze de Elan on hold zetten.

Volgens mij teveel hooi op de vork en begint er nu al een deel af te vallen.
Ik hoop nog steeds op een succes.
- Lotus Elise S 2009 (2009-2017)

https://www.instagram.com/sportscars_te/
Plaats reactie