welke huisdieren, pets ???

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

welke huisdieren, pets ???

Bericht door Herman »

beetje off-lotus topic, maar als forummers zijn we wel een beetje een groep aan het worden, en kan een topic naast de zaak ook al eens denk ik....

wie heeft wat van huisdieren ?
, vermeld alles , katten, honden, crocodillen, zonder poten, 1 poot,2 poten, 4 poten of wielen, (shoonmoeders tellen niet méé).. en ge moet niet zeggen mijn vrouw heeft een poes of zo, "dat" telt helemaal niet.... of ik heb de maandag een kater.....

ge kunt wel zeggen /:ik heb een hond die Elan heet, en als hij niet vooruit wil geef ik hem ook een schop net zoals op mijn auto. boe boe :evil:

k'hb al dingen gelezen over reptielen van slangenman of zo... en zopas siliconslangen van hj2... :lol: . k'ben een benieuwd--- foto's zeker welkom,

ik zie bickyboy dikwijls op de lotus tours met het telkens hondje mee in de lotus.

nog anderen....
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door HJ2 »

Als de slangen het druk hebben met andere zaken (Elan water happen) laten ze mijn andere schooier met rust: Een Jack Russel (al pleeg ik 'm Jacques Bruxxles te noemen vanwege mijn voorliefde voor mijn zuiderburen). Hij luistert naar de duitse naam Otto! (Voluit: Heer Otto van Cromvoirt)

Al mijn wagens zijn derhalve gratis voorzien van witte bekleding aan de bijrijderszijde :-) (Al vragen vele mij of ik een "oudere" vriendin heb). :roll:

Otto is dol op "surfen" wat wil zeggen dat hij het heerlijk vind om in de snel genomen bochten tegen te hangen. Vind ie geweldig! (ik ook) Bovendien geeft hij op commando een likje aan mijn oorlel, wat werkelijk fabeltastisch is bij het file-flirten! Man... had ik dat maar geweten toen ik een jaar of 19 was... had ik gelijk een Elan en een Jack Russel genomen. Alhoewel ik in de fiat 500 van Susanna ook veel bijkijks had (geen blauwe ogen hoor)


Foto volgt!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door Herman »

Mijn ouders hebben ook altijd een hond gehad, op een avond moesten ze er op uit voor een etentje, en m'n vader wist dat het er nogal stevig zou tegen gaan qua drank, en ze hadden een taxi besteld, enfin
ze hadden zich mooi opgemaakt, en ze hadden den hond buiten gelaten voor dien avond.
Hun taxi kwam er aan en bij het buitengaan, wipte den hond plotsklaps opnieuw het huis binnen.
Ze lieten de hond echter liever niet alleen in het huis, dus nam mijn ma alvast
plaats in de taxi, terwijl mijn vader terug binnen ging om de hond te zoeken.
mijn ma had liever niet dat de taxichauffeur wist dat het huis ging leeg
zijn tijdens hun afwezigheid en zegde: "Mijnen vent komt er dadelijk aan, hij gaat
enkel nog vlug goedendag zeggen tegen mijn oude moeder."(klein, leugentje)
Een paar minuten later kwam mijn pa der aan en sprong in de taxi.
"Sorry dat ik zo lang weg bleef," zegde hij, "de stomme teef was onder het
bed gekropen en ik heb met de bezemsteel moeten slaan om ze er van onder uit te
krijgen".
Ik heb ze dan in een deken gewikkeld zodat ze me niet kon krabben en bijten
terwijl ik ze naar beneden sleurde en in de tuin heb gegooid.
Maar durf't ze weer in de groentetuin schijten, dan zwaait er wat!"

Dienen taxi chauffeur heeft verders geen woord meer gezegd of zelfs maar durven omkijken...tenzij nu en dan eens in zijn achteruitkijkspiegel naar mijn vader :lol:
Bijlagen
mauricke aan den boemel.jpg
mauricke aan den boemel.jpg (59.69 KiB) 4540 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 14 nov 2008, 08:54, 5 keer totaal gewijzigd.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door Herman »

Wij hebben een poes, nu 2,5 jaar oud "Asraél", ge kent da wel in huis gebracht door de kinderen, kinderen huis uit, kat blijft... we hebben er wel veel plezier aan, in de auto komt ze wel gewoon hysterisch, ze is nog maar een paar keer mee geweest naar den veearts, vroeger hadden wij een teckel, en daarvoor ook een teckel...beiden reeds overleden, nu hebben we besloten om géén hondjes meer te houden omdat dit teveel problemen heeft als we op reis gaan... Nu moeten we ook arrangementen treffen met de buren en familie om de kat te voederen tijdens onze afwezigheden, maar al bij al is dit nog te doen, daar een kat mits ze een mooi slaapplaatsken en genoeg eten en drinken heeft toch trouw aan huis blijft, in het begin hadden we grote problemen met het pas laat in de nacht/morgen naar huis komen vd poes, ze kwam dan altijd aan onze slaapkamer vensters krabben en miauwen, en maakte vrij veel schade aan ons rieten dak, t'was altijd op het zelfde uur, tot ik eens de tuinslang gebruikt heb , nooit geen last meer had sedertien en ze komt nu mooi op tijd thuis, vroeger kwam ze alle dagen met meerdere muizen thuis, maar ja die muizen zijn ook niet meer als vroeger hé...
Bijlagen
meloen kat.jpg
meloen kat.jpg (4.8 KiB) 4518 keer bekeken
muis.gif
muis.gif (46.22 KiB) 4531 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 13 nov 2008, 20:24, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door ovi »

Onzen hond Elan reeds na één week frontaal op het einde van den oprit met zijn smoelke tegen de poort.Slechte remmen hé! :lol:

Hihihi, nee onzen hond is een kruising van nen poedel en een Engelse cocker spaniel.Handig formaat en hij ruift niet!
Hebben daarvoor nog 2 hondjes gehad maar alletwee wegens ouderdom gesneufeld.
Ik had gezegd dat de volgende hond Brutus moest heten en zo noemd hij dus ook! :D
Die thuiskweker wou da eerst ni in zijn boekske zetten, was wel lachen geblazen.
Gebruikersavatar
fantaflesdopke
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 aug 2008, 18:21

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door fantaflesdopke »

Bij ons enkel een kleine pussycat, genaamd Flo.
Maar aangezien mijn aanstaande dierenarts is, zien we meer dan genoeg beestjes over de vloer komen ...
P1000636.jpg
Tis een braafke als ze slaapt ...
Laatst gewijzigd door Frederik op 13 nov 2008, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: foto geuploaded, past beter binnen de layout bij te grote foto's...
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door Herman »

kom van dat dak af.... kom eraf...
Bijlagen
cat_fud.jpg
cat_fud.jpg (17.52 KiB) 4470 keer bekeken
kom van dat dak af.JPG
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door Frederik »

fantaflesdopke schreef:Bij ons enkel een kleine pussycat, genaamd Flo.
Maar aangezien mijn aanstaande dierenarts is, zien we meer dan genoeg beestjes over de vloer komen ...
P1000636.jpg
Tis een braafke als ze slaapt ...
Schoon poes ...

klinkt dubbelzinnig vindenie? ;-)
Gebruikersavatar
fantaflesdopke
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 aug 2008, 18:21

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door fantaflesdopke »

Compliment is compliment :lol: dus bedankt ...

En ja, tis een schoon poeske!
(mijn kind, schoon kind hé)
molleke

Re: welke huisdieren, pets ???

Bericht door molleke »

mijn kindjes brent 11jaar en onze pruts britt 6jaar hebben elk een dwerg konijn ,en sinds vorige maand een nestje van 7kleintjes ,waar of niet waar de beide ouders zijn meisjes :lol: zijn er mee naar de dierenarts geweest en ze zei het zijn 2 meisjes , dus moet er in de gebuurte een mannetje langs komen om met de konijntjes van de kinderen te komen spelen , van de 7 hebben we der 4 gehouden allemaal vrouwkes, dus 6 vrouwkes bij één heb wel een grotere en hogere draad gespannen wie weet volgende maand 6 nesten :mrgreen:
Bijlagen
Afbeelding 057.jpg
Afbeelding 047.jpg
Afbeelding 035.jpg
Afbeelding 049.jpg
Plaats reactie