Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door Herman »

k'heb net eens gebeld naar Frederic, omdat ik in antwerpen deze middag ben bij mijn zoon die in antwerpen woont, om eens langs te komen, hij vertelde mij aan de telefoon dat druk bezig waren met een demonstratrie met ongeveer 40 man erbij, en dat deze demonstratie waarschijnlijk zal afgelopen zijn om 13.30.... met nog een klein na praatje nadien....

k'zal meschien rap eens passeren langsdaar...
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door ovi »

Wij zijn effe geweest maar konden niet lang blijven daar we naar een etentje moeten.Den Herman en zijn vrouwke leren kennen en nog een paar gasten vant forum hier.
Onze Jeffry is daar bijna los door de vitrine gelopen toen hij wa foto's aant maken was en zich omdraaide en pardoes met zijn smikkelke tegen het raam liep.Was nogal een nen bonk! :cry: Ik heb die gelukkig goe in elkaar gestoken dus de schade bleef beperkt tot effe wa traantjes.
In het daar daar rijden was het wel (groen)lachen geblazen door de grote hoeveelheden water die binnenkwamen! :x Dikke sjans dat Frederic die rubbers voor de A-stijlen nu eindelijk heeft binnengekregen dus ik heb er direkt 2 gekocht.
Het is maar dat de andere Elanrijders het hier weten dat deze rubbers terug te verkrijgen zijn.
Over de voorstelling kan ik dus niks zeggen daar ze juist gedaan was toen wij daar aankwamen.Iemand anders zal dat hier moeten posten.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door Herman »

da was nogal nen bonk zeg.... hoe is het ermee ????

toen we toekwamen waren ze net bezig nen elise op te poetsen in de toonzaal, banden zwarten enzvt, in garage entree waren ze plots allemaal van die polisch aan het opeten uit kleine potjes en lekker dat ze het vonden..... de pottekes kwamen van den Michel en waren ERU smeerkaas pottekens, hopelijk smeert dat er genen ene op zijnen lotus binnenkort....
heb ook niet lang kunnen blijven, koffieke gedronken, babbeltje gedaan met verschillende forum leden, nog een 6 tal extra mensen voor mosselevent volgende week bij genoteerd, afscheid--- en eerst rap nog efkens naar den foyer bourla, (prachtig gebouw) --dan naar mijn zoon die nu in het buitenland woont (antwerpen :D )
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door ovi »

Herman schreef:da was nogal nen bonk zeg.... hoe is het ermee ????
Zelfs geen boebel op zijnen kop! 8-)
Als ik iets maak, maak ik het goe hé Herman...
Was inderdaad nogal nen bonk, maar hij was vooral beschaamd dat ze daar inneens met 30 man naar hem aan het kijken waren.
:oops:
Daarmee effe de traantjes wat ik al straf vondt.Als hij op competitie (judo) verkeerd neerkomt geeft hij meestal geen krimp.Ze noemen hem niet voor niks het buldozerke!Nen boom van ne vent maar wa kort afgezaagd zoals zijn vader! ;)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door Frederik »

Niemand wat beeldmateriaal?

Ik kon er niet bij zijn wegens familiale verplichtingen... :roll:
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door Herman »

Jeffry (ovi junior)heb ik zien foto's nemen, maar ergens was er grote boenk, want hij keek door lens en bijna ook door de ruit.... gelukkig zonder veel erg
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door ovi »

Herman schreef:Jeffry (ovi junior)heb ik zien foto's nemen, maar ergens was er grote boenk, want hij keek door lens en bijna ook door de ruit.... gelukkig zonder veel erg
:D
Yep, Jeffry heeft wa foto's genomen maar had de camera slecht ingesteld en ze zijn wa naar den donkere kant.Ik zal ze hier straks effe zetten.
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door X-E-G »

ovi schreef:Helaba!

Ik kom van Keerbergen en passeer dus ik Katelijne.
Als ge wilt kom ik tot bij u en kan ik u volgen.

0476/44 95 77
Sorry maat...zaterdag nie meer op forum geweest wegens te laat thuis van Oostende (ziekenbezoekje aan Thierry) en Nieuwpoort (etentje met Molleke) anders had ik gerust willen afspreken.

Was er wel al rond 8:30
Vond het persoonlijk redelijk interessant...weer enkele dingen bijgeleerd.
Vooral het verwijderen van vervuiling dmv een kleiblokje en wat spray kende ik nog niet en het gaf wel een mooi resultaat.
Natuurlijk had ik weer de verkeerde produkten van Meguiars staan...ne gele moet je kuisen met wax die reflectie geeft en ik heb die da diepteglans geven.
Maar nie getreurd....mag er eerst een laagje met de wax voor de diepteglans opzetten en daarna nog eentje voor de reflectie....dus de volgende keer kom ik nie meer met een banaan aan maar met een zonneke :D

nog een tip voor diegene die de prijs van de microvezeldoekjes een beetje te hoog vinden....Bij de zeeman (te vinden in elke grote winkelstraat) koop je voor de prijs van één Meguiars doekje een zak vol met microvezeldoeken en -sponsjes....bijkomend voordeel, als ze echt vuil zijn smijt je ze gewoon weg

Na de demo met een paar mannen van Scuderia Antverpia, Michel en Wim nog iets gaan drinken ... nog een leuke nm gehad met als gespreksonderwerp ....rara....auto's 8-)
Laatst gewijzigd door X-E-G op 18 nov 2008, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Gebruikersavatar
fantaflesdopke
Berichten: 172
Lid geworden op: 13 aug 2008, 18:21

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door fantaflesdopke »

Tiens tiens, ge zijt met mij eentje gaan drinken ...
Was nochtans een van de afwezigen die dag in Antwerpen!

Ik denk dat je mij nog altijd verwisselt met iemand anders, die ook met een Burnt Orange of Chrome Orange Elise rijdt.
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: Meguiars detail day bij Frédéric 16 november

Bericht door X-E-G »

fantaflesdopke schreef:Tiens tiens, ge zijt met mij eentje gaan drinken ...
Was nochtans een van de afwezigen die dag in Antwerpen!

Ik denk dat je mij nog altijd verwisselt met iemand anders, die ook met een Burnt Orange of Chrome Orange Elise rijdt.
amai ja, dan heb ik mij al heel die tijd vergist...
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Plaats reactie