Nieuwe moderator "Yves"

Onderdeel bedoeld voor mededelingen van het team.
Heeft U problemen, ideeën, opmerkingen of vragen. Post ze dan hier!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Frederik »

Beste leden,

Ik wil van deze post gebruik maken om even onze nieuwe moderator voor te stellen. Yves, tevens Lotusfanaat in hart en nieren zal me vanaf vandaag bijstaan in het "clean houden" van Lotus-Forum.be

Yves was ooit de initiatiefnemer van Belgisch eerste Lotusforum, gezien zijn passie voor Lotus én zijn (voor)kennis inzake forums is de link wel snel gemaakt. Ik ben er zeker van dat Yves een aanwinst is voor de goede gang van het forum.

Lotus-Forum.be blijft groeien, maar het is voor mij niet meer haalbaar om nog alles alleen op orde te blijven houden. Zo moet ik dagelijks threads aanpassen. Titels aanpassen, berichten verplaatsen, quote's corrigeren, foto's op de juiste manier plaatsen... Ik ben misschien maniakaal op dat vlak, maar dat is een van de peilers van een succesvol forum.

Via deze weg wil ik ook (nog) eens een oproep doen aan alle leden om toch een klein beetje moeite te doen bij het plaatsen van berichten. Stel je altijd even de vraag : "staat mijn bericht wel in het juiste sub-forum", "gebruik ik wel een duidelijke titel", "ben ik wel duidelijk in mijn bericht", "quote ik correct", "heb ik de foto's op de juiste manier geplaatst" en "heb ik de search-functie gebruikt alvorens een misschien dubbele vraag te stellen".

Grosso modo wordt er vrij verstandig en correct gepost en het kan ook veel slechter, maar als iedereen een klein beetje moeite doet dan behouden we vooral een kraaknet én leuk forum, po die manier hoeven Yves en mezelf niet extreem veel in te grijpen.

Mensen met problemen om correct te quoten en/of foto's te plaatsen kunnen terecht in dit subforum voor verschillende howto's. >> http://www.lotusforum.be/viewforum.php?f=15

Welkom bij het team Yves!


Met sportieve 'Lotus' groet,
Frederik Van Cauwenberghe
Webmaster Lotus-forum.be
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door mindp0wer »

Ik zou zeggen welkom Yves :!:
Stel je je eens voor of ben ik daarvoor in de verkeerde topic ;) :lol:
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Yves »

Me even voorstellen ... (voor wie me niet kent hier of IRL)

Ik ben dus Yves, sinds 2002 eigenaar van Elise MKII en sinds langer zot van/door Lotus. Vooral sinds het uitkomen van de Elise MK1 al had ik wel enige gewenning nodig om de looks te aanvaarden.

Zoals reeds vermeld had ik vroeger een site met forum die nu reeds enige tijd offline is. Daar en in vroeger voor andere opdrachtgevers steeds moderator geweest dus vermoedelijk wel de nodige ervaring (+10j).

Ik volg ook dagelijks dit forum sinds de eerste dag, maar daarom zeg ik niet altijd iets, net als zovelen bemerk ik.

Ik hoop samen met Frederik en in de toekomst mss nog anderen dit forum uit te bouwen tot de referentie voor Lotus binnen Belgie en omstreken. We zullen allen onze schouders er onder zetten, al zijn die van mij mss niet zo breed als ik soms denk. :D

Ik wil nogmaals de oproep doen aan iedereen die een Lotus tegenkomt hem discreet van de weg te plukken en hem op het forum en de initiatieven te wijzen zodat de groep van liefhebbers groter wordt. ;) ;)
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door ovi »

Welkom Yves.
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door bartvdb »

welkom yves en groeten van bart
Red Baron
Berichten: 1910
Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1
Locatie: Sijsele (Belgium)

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Red Baron »

Proficiat met de promotie :)

Nu kun je je ten minste 'nuttig' bezig houden op uw werk :lol:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Gebruikersavatar
Yves
Berichten: 671
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:50
Naam: Yves
Auto: Elise Sprint 220 2019
Locatie: Roeselare
Contacteer:

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Yves »

Red Baron schreef:Nu kun je je ten minste 'nuttig' bezig houden op uw werk :lol:
tsss, Ik hou mij inderdaad graag nuttig bezig tijdens de rookpauze gezien ik geen roker ben. :D :D
Red Baron
Berichten: 1910
Lid geworden op: 09 dec 2009, 14:38
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1
Locatie: Sijsele (Belgium)

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Red Baron »

Yves schreef: tsss, Ik hou mij inderdaad graag nuttig bezig tijdens de rookpauze gezien ik geen roker ben. :D :D
't Zijn daar zeker allemaal kettingrokers... :lol:
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Herman »

Ook roken afgeleerd...
Bijlagen
Anti-smoking-Device--24551.jpg
Anti-smoking-Device--24551.jpg (43.09 KiB) 5450 keer bekeken
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: Nieuwe moderator "Yves"

Bericht door Bzguy »

welkom Yves :) !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Plaats reactie