Raf aka X-E-G [Exige MKII]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Raf aka X-E-G [Exige MKII]

Bericht door X-E-G »

Hallo, ik ben Raf D. Als zoon van een kleine garagist ben ik dus ook van kleins af aan gefascineerd door alles wat broem zegt en snel gaat. In 2005 kreeg ik eens de kans om een dagje met een Opel Speedster te rijden...nu had ik ook een 9-tal jaren met een Toyota MR gereden (die ik op die moment had ingeruild voor een Lexus IS200 compressor) maar dit was toch niet te vergelijken....
Allé, daar we thuis 2 vierdeurs wagens hadden heb ik niet lang moeten twijfelen...ik moest terug een tweezitter hebben
Maar ik had het niet echt voor Opel dus even beetje internetten...na wat opzoekwerk zag ik dat Lotus ondertussen uitgerust werd met Toyota motoren (waar ik al al die jaren heel content van was)...wat bezoekjes aan de garages en in september 2006 was ik de trotse eigenaar van een rode Exige :P (Thierry is ne goeie verkoper, ging eigenlijk binnen voor een 2ehands Elise :D )
16 augustus liep het dan mis, uitgeweken voor iemand die mij niet gezien had en over de STOP kwam en de Exige perte totale.
Na een snelle afhandeling door de verzekering ondertussen van deze maand terug de eigenaar van een gele Exige S240...en van een grote smile op mijn gezicht die er niet meer af wilt 8-)
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
molleke

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door molleke »

Welkom X-E-G op dit forum ,zijt te gij dienne van uit engeland die voor mij reed met een pitspoes in de auto :twisted: stuur maar een fotooke van uw ferm machienke :mrgreen:
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door X-E-G »

van die pitspoes of van den auto :?:
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door Frederik »

X-E-G schreef:van die pitspoes of van den auto :?:
Doe mij maar een foto van uw pitspoes, heb geen interesse (meer) in uw auto :lol: :lol:
molleke

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door molleke »

van alle 2 dan als ge zo vriendelijk wilt zijn
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door X-E-G »

ze zijn alletwee al te bewonderen op dit forum :D
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Bas
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 aug 2008, 14:07

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door Bas »

Raf,

t was fijn u (en uw geliefde ((nee dan bedoel ik niet de exige s))) te leren kennen op de vroemdag-meeting. Prachtige kar trouwens!!

Vroeg mij is af waar gij dat sleepoog gehaald hebt. Tzou mij wel is van pas kunnen komen een volgend circuit-evenement :D En 't is ook dat mijn Exige zo graag een neuspiercing wil. Kzeg dat ze nog te jong is daarvoor maar ge kent dat hé, die doen wat ze willen hé... :D

En o ja, hebt gij mss ook msn ofzo? (voor al de msn-ers onder jullie die mij willen toevoegen: eagleheart_@hotmail.com)

greetz,

Bas
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door Frederik »

Bas schreef:Vroeg mij is af waar gij dat sleepoog gehaald hebt. Tzou mij wel is van pas kunnen komen een volgend circuit-evenement :D En 't is ook dat mijn Exige zo graag een neuspiercing wil. Kzeg dat ze nog te jong is daarvoor maar ge kent dat hé, die doen wat ze willen hé... :D
Is via het forum behandeld geweest : http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=38&t=140 ;)
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door ovi »

Verdorie!
Uwen lekkere gelen Exige heb ik dinsdag gezien maar spijtig genoeg ni de pitspoes! ;)

Echter meteen een vraagje!

De Elan die ik volgende week of begin de week daarachter ga hebben moet het motorkapje van gespoten worden.Kan ik daar bij u voor terecht of weet gij iemand die ervaring heeft met plastieke otokes te spuiten!
Ik zie dat ge van Sint Katelijne Waver bent dus das vlak in de buurt!

En waar staan die fotokes van da lekker ding? :D
Gebruikersavatar
X-E-G
Berichten: 540
Lid geworden op: 18 aug 2008, 18:53
Auto: Exige S240
Locatie: Sint-Katelijne-Waver
Contacteer:

Re: ik zal me ook maar eens voorstellen

Bericht door X-E-G »

foto's van de auto: http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=26&t=189

Voor iemand die je onderdelen kan spuiten zoek je best een garagist die met Dupont-lak werkt....daar worden ze ook in de fabriek mee gelakt.

Dan zullen we elkaar wel eens tegenkomen, Keerbergen is bijna een buurgemeente :)
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN

WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
Plaats reactie