Lotus Europa op circuit

S1, Type 47 & 62, S2, Twin Cam, Special (1966-1975)
Europa S (2006-2010)
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Lotus Europa op circuit

Bericht door ben »

Mooie rij-impressie met Europa op circuit:

http://www.youtube.com/watch?v=po3ezfcWiD8
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door Herman »

is dat ook een BRG ? ... is dat den uwen in Magny-Cours ?
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door ben »

Herman schreef:is dat ook een BRG ? ... is dat den uwen in Magny-Cours ?
haha maar nee gij Herman; ik gebruik Eeklo en omstreken al als circuit :D
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door Herman »

Wist je dat er voor de éérste maal een solo Europa meeting georganiseerd wordt in de uk. (nu zaterdag as)... hier in de benelux zou dat nog beter lukken denk ik, want ik vermoed dat er hier percentsgewijs méér rijden dan in de uk...

Europa run and meet 12th December
Saturday, 12-12-2009 - Meeting at Hoffmans

Europa owners converging at Hoffmans. Chris Randall will be talking about his racecar and offering advice on the Europa.

9am to 9.30am

Hofmanns
Thamesview
Newtown Road
Henley-on-Thames
Oxfordshire
RG9 1HG
Gebruikersavatar
bAAx
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2008, 11:51
Auto: 1.6 elise

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door bAAx »

ben schreef:Mooie rij-impressie met Europa op circuit:

http://www.youtube.com/watch?v=po3ezfcWiD8
de bestuurder is duidelijk minder toeristisch aangelegd :D op het einde een paar keer beetje wijd, maar voor de rest.. netjes!
mooie balans ook de europa als je dat zo ziet.. vreemd dat die wagen zo veel slechte pers kreeg, ik vermoed dat ie eigenlijk zéér ondergewaardeerd is!
Obviously, youre not a golfer
ben
Berichten: 413
Lid geworden op: 03 mar 2009, 21:23
Naam: Ben
Auto: geen
Locatie: Gent

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door ben »

bAAx schreef:
ben schreef:Mooie rij-impressie met Europa op circuit:

http://www.youtube.com/watch?v=po3ezfcWiD8
de bestuurder is duidelijk minder toeristisch aangelegd :D op het einde een paar keer beetje wijd, maar voor de rest.. netjes!
mooie balans ook de europa als je dat zo ziet.. vreemd dat die wagen zo veel slechte pers kreeg, ik vermoed dat ie eigenlijk zéér ondergewaardeerd is!
Heb je de recenscies gelezen van de Europa bij de foto's onder 'wie heeft de mooiste kont'??

De wagen is suppppper en ik kus nu al mijn handjes dat ik de wagen niet heb kunnen verkopen.... ;)


Oeps, die foto's en recenscies staan onder een ander topic, maar vind niet direct terug...is nochtans heel recent! :)
Gebruikersavatar
bAAx
Berichten: 351
Lid geworden op: 21 okt 2008, 11:51
Auto: 1.6 elise

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door bAAx »

ben schreef:
Heb je de recenscies gelezen van de Europa bij de foto's onder 'wie heeft de mooiste kont'??
eeh neen :D maar onlangs op een ander lotusforum een aantal getuigenissen van mensen die nu pas een europa proberen en die ervaring (niet alleen de kont) uitvoerig beschrijven .. en dat klinkt allemaal heel goed.. de meesten zijn verbaasd over de slechte recenties van bij de launch
Obviously, youre not a golfer
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door Herman »

yep...juist er is duidelijk meschien iets mis met de funktie" zoeken" op het forum... ofwel , blijven de oude vroegere geplaatste berichten maar een korte tijd terug opspoorbaar...er is al zoveel keren geantwoordt op bovenstaande vragen "qua slechte europa marketing" dat de term europa in de titels meerdere keren moet voorkomen...maar ik kan niks terugvinden via zoeken...ik zie ook dat de laatste weken enorm veel nieuwe verse topics terug geplaatst worden die allemaal al eerder aan bod geweest zijn...ook berichten en foto's enzvt.... het is altijd handig en ordelijk om vooraleer uw topic te plaatsen eens in de zoek funktie te graven als er al iets eerder van bestaat... want uw tekst kan wel intressant zijn maar de eerdere berichten kunnen dit aanvullen met exta info.... veel info en eerdere topics kunt ge echter vinden als ge boven op "forumoverzicht" klikt en dan naar beneden scrolt naar "LotusCars" en dan klikt op "Europa" en eens de diverse topics overloopt..
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door electroshock »

ben schreef:
Oeps, die foto's en recenscies staan onder een ander topic, maar vind niet direct terug...is nochtans heel recent! :)
Deze misschien ?
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php? ... &start=100
http://www.asphalte.ch/Auto/EuropaS/EuropaS-1.php

Weliswaar niet op circuit.
Al duikt er de laatste tijd tussen de youtubekes ook hier en daar wat circuitwerk op met de Europa S/SE.
Wie zoekt, die vindt (niet altijd).
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus Europa op circuit

Bericht door Herman »

Plaats reactie