ovi schreef:Dus goede raad! Terug bescherming plaatsen!
't Is niet om den ...bimbo... uit te hangen dat m'n riem bloot ligt.
Toen ik hem kocht zat er zelfs geen bescherming op dus 'k zou niet weten waar ik die zou moeten halen.
Hieronder een foto van zo'n motor in de originele wagen (Lancia Delta Monte Carlo) en daar zit standaard ook geen beschermingskap op.
lancia-beta-korbach-16.jpg.jpg
Was maar om te lachen hé Stijn!
Die motor heeft in heel veel auto's gelegen dus die beschermkajes kan je gemakkelijk vinden bij nen afbreker of gewoon nog bestellen daar ben ik bijna zeker van.
Geef anders even de juiste gegevens v/d motor en ik zoek wel even mee!
Uiteindelijk nog eens foto's van het afgewerkte interieur:
Voor:
Na:
Deze week heb ik 2 steenslag beschermingsplaten gemaakt en vandaag geplaatst.
Voor:
Tijdens:
Na:
Ook vandaag nog een klein netje geplaatst achter m'n bestuurdersstoel om tenminste iets te kunnen wegsteken zonder dat het rondslingert.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
'k wil vooral een klassiek ogende seven.
Dus voor mij zijn de klassieke spiegels perfect.
Als ik een sportieve racer seven wenste had ik de steenslagbescherming in carbon gedaan
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Heb daar al eens voor rondgevraagd maar ze konden me dat nergens leveren.
Nieuw maken ze dat niet meer.
Als je me kan helpen waar ik dat kan vinden zal ik met veel plezier een beschermkap steken om u te plezieren en m'n geliefde Lancia motorke te beschermen! (misschien eerder voor het laatste )
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !