14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
molleke

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door molleke »

krijg mijn fotoos der niet op ,hoe kan ik ze het gemakelijkste der op zetten zijn er wel een 250 tal
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door co-driver »

7BB09C86B5628F743213EEBF527C9F.jpg
7BB09C86B5628F743213EEBF527C9F.jpg (35.73 KiB) 4738 keer bekeken
Hallo beste Lotus vrienden , ik wil langs deze weg iedereen bedanken voor het zeer fijne weekend , vooral onze " gids " de zondag voor de rondleiding en niet vergeten de " beenhouwer " voor de ambiance op de " love- boat " !!!! ;)
See you all at Spa 1/11!
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
amphibolurus
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 sep 2008, 11:49
Auto: Elise R
Locatie: eeklo

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door amphibolurus »

Eindelijk even tijd gevonden om ook mijn bijdrage te leveren van de weekendtrip !
Voor mij was het de eerste keer...een beetje onwennig maar al bij al zeer goed meegevallen. Ik was zelf ook niet op en top :cry: ...er was al iets aan het broeden in mijn lijf. De week erna goed ziek geweest. Leuk om dezelfde hobby en passie te kunnen delen. Vooral de kilometers van en naar onze bestemming gaven me zo een beetje hetzelfde gevoel als in de tijd met een groep moto's de baan op... maar de kick was nog veel leuker.
Het korte bezoek aan de fabriek was echt de moeite waard !!
Ik wil hierbij ook mijn dank richten aan Thierry en uiteraard zijn wijfje :D ...voor de perfecte organisatie !!
Ondertussen staat het hier al vol met foto's en links over deze dag !
Maar misschien vindt iemand nog wel een foto in mijn reeks die hem of haar interesseert. Ik heb dan maar (alleen al voor het gemak ;) ) de hele collectie geüpload naar picasa. Ook het filmpje over de voorstelling van de evora zit blijkbaar al op you tube...maar in een minder kwaliteitsvolle versie :( ...dus zwier ik er ook het mijne nog maar bij !!

Voor de foto's
http://picasaweb.google.be/meesterWard/ ... 9117367218
Voor het evora filmpje :
http://www.youtube.com/watch?v=ch6rpmXPbso
molleke

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door molleke »

tzijn goede fotoos want staat er ook een paar keer op ,heb ze dan maar ook opgeslagen
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door Frederik »

From: Kimberley Mike J
Sent: 16 September 2008 15:57
Subject: Authorised Global email: Lotus 60th Anniversary celebrations Sunday 14th September 2008

Dear All

I am writing to thank you all for making our 60th anniversary ‘Open Day’ such an outstanding success and specifically wish to thank Nigel Marshall, Donna Clayton, Jane Hunter and Lesley Weller for their hard work in organising this event and ensuring it was such a fantastic day for all with the support of the entire Lotus team.

We had approx 20,000 visitors which included 8,000 Lotus owners from all over the world. This included our main Board of Directors and Executives from Kuala Lumpur, who flew in just for this momentous event and thus publicly demonstrated their support for Lotus.

It was great to welcome our visitors to Hethel, renewing old friendships and making new ones. The owners clubs are also particularly over the moon at being able to visit Lotus and we have pre sold a good number of Evoras due to the fabulous show put on by the Eagle team from engineering through to manufacturing.

I can only apologise for the intransigence of the Police and in particular the local council for the difficulty most people experienced due to the volume of traffic entering the site at peak times. We had requested the Council to allow us to use both ends of Potash Lane and Ketteringham but permission was denied!

However, thanks to all of you the day was a fantastic success and truly celebrated our founder Colin Chapman and Hazel, in starting the company 60 years ago. The day was made even more momentous by the fact that Hazel and Clive were there to open the event and supported us fully through Classic Team Lotus.

Once again a huge thank you to you all for such a wonderful anniversary celebration. It is something I believe everyone will remember with great pleasure and affection.

Best regards

Mike Kimberley
Chief Executive Officer - Group Lotus Plc
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door Frederik »

Nog een mooie reeks foto's toegevoegd, met alle dank aan molleke voor het aanleveren van de foto's! ;)
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door co-driver »

Frederik schreef:Nog een mooie reeks foto's toegevoegd, met alle dank aan molleke voor het aanleveren van de foto's! ;)
Beste Frederik , waar kunnen we die foto's van MOLLEKE zien :?: :?:
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door Frederik »

co-driver schreef:
Frederik schreef:Nog een mooie reeks foto's toegevoegd, met alle dank aan molleke voor het aanleveren van de foto's! ;)
Beste Frederik , waar kunnen we die foto's van MOLLEKE zien :?: :?:
In de eerste post, waar ik altijd alle foto's groepeer...
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door bartvdb »

beter laat dan nooit
Bijlagen
P9130019-800[1].jpg
P9130019-800[1].jpg (49.15 KiB) 4418 keer bekeken
2008_09140118.JPG
molleke

Re: 14/09/2008 : Lotus 60th Anniversary [foto's] & verhalen :)

Bericht door molleke »

bartvdb schreef:beter laat dan nooit
gij zijt dat bartje , nu weet ik wie ge zijt ,,zeg heb ge uw fusser al gespoten in het zwart, heb de mijne nog liggen ,anders laat me iets weten
Plaats reactie