14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

Eurostar verwacht dat er op vrijdag 12 september geen treinverkeer mogelijk zal zijn tussen Brussel/Parijs en Londen ten gevolge van een incident met een Eurotunnelpendeltrein in de Kanaaltunnel op donderdag 11 september.

Reizigers die reeds een ticket geboekt hebben voor vrijdag 12 september zullen waarschijnlijk niet kunnen reizen met Eurostar.

Alle reizigers die reeds geboekt hebben voor vrijdag 12 september kunnen hun Eurostartickets omwisselen voor een reis op een latere datum of kunnen een terugbetaling aanvragen.

Reizigers die reeds geboekt hebben voor een reis tijdens het weekend (zaterdag 13 & zondag 14 september) wordt aangeraden de verdere berichtgeving op eurostar.com na te kijken. Deze zal worden geüpdated van zodra meer informatie beschikbaar is.

Bron : http://www.eurostar.com
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

eurostar= trein+tunnel
eurotunnel= tunnel/shuttle met eigen wagen-

ik heb (en ook caddy) bericht gekregen dat tot nader order "alles" geschrapt is met specifiek vermeld ook zaterdag en zondag de 14/9, dus ook deze shuttles van zondag

ik heb reeds deze morgen rap omgeboekt op de P&O ferry calais dover van 08.00 zondagmorgen en voor retour vice versa dover vertrek 19.35 hr-- dit houd in dat ons gepland verblijf met een paar uur wordt ingekort en we iets vroeger moeten vertrekken--- zal voor alle zekerheid maar mijn tandenborstel meedoen....
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
Auto: Opel Astra Sport
Locatie: Bornem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Kevin »

Ben vandaag terug uit vakantie en al direct slecht nieuws.
Kga ook is via Eurotunnel.
Heb al gebeld naar eurotunnel, voor terugbetaling van mijn ticket.
Ga dus dit jaar, net als vorig jaar (40jaar Hethel) met seafrance vanuit Calais naar Dover. Inplaats van 60 Euro heen en terug nu 95 Euro kwijt.
Het ziet er in iedergeval vrij goed weer uit voor de overtocht.
Ik vertrek wel al zaterdag, zodat ik nog iets van Engeland zie.
Ik vertrek in Calais zaterdag om 10u00 en vertrek zondag om 21u00 in Dover.
Aan gezien er al enkele ferry's volzet waren vertrek ik niet om 20u00, zoals voorzien.
Kan ik wat langer in Hethel blijven :D
Keeping The Summer Alive

http://www.lotuselansite.tk
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

tiens, ik krijg telkens een band (tape) aan de lijn als ik bel op het opgegeven nummer, en ze antwoordt niet als mij erop kwaad maak----(heb mailtje gestuurd)
ik heb heen en terug met de ferry nu 39 euro betaald ( P&O pang en olufssen of zoiets, ) ipv 60 euro voorheen met de shuttle.... maar ik had het liever anders gezien, tickets voor lotus hethel zijn nooit aangekomen, maar heb nota voor entry gekregen van lotus..... wat een mess allemaal hé....
Gebruikersavatar
Kevin
Berichten: 48
Lid geworden op: 20 aug 2008, 21:41
Auto: Opel Astra Sport
Locatie: Bornem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Kevin »

Ik heb een belgische nr. gebeld die op de site van eurotunnel stond en niet de tel.nr. die in de mail stond(is namelijk naar het buitenland). Waren volgens mij enkel bereikbaar tijdens de kantoor uren.
Heb even op de site van p&o ferries (poferries.com)gekeken en het goekoopste dat ik vind is 213 Euro heen en terug voor auto en 2 pasagiers.
104 euro enkele reis.
Was waarschijnlijk een aanbieding.
Ik heb net nog is gekeken bij seafrance en het ECO (wat ik heb)aanbod en STANDAARD zijn al niet meer te krijgen, enkel nog FLEXI.
En die koste nu 208 Euro inpv.95 Euro.
Bij ECO kunnen de tickets niet omgeruild of gewijzigd worden.
Bij FLEXI mag je vertrekken waneer je wil.
Laatst gewijzigd door Kevin op 12 sep 2008, 17:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Keeping The Summer Alive

http://www.lotuselansite.tk
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door vasseur »

Hallo Mannen hopelijk komt alles nog goed.
Ik had mij ingeschreven bij Thierry en heb een telefoon gekregen van Nathalia dat we ietsjes eerder moeten aanwezig zijn in Oostende daar zij de boeking verandert hebben en we nu met de boot vanuit Oostende zullen vertrekken.
Hopelijk zien we elkaar ginder en kan ik met de bekende lotus smile op mijn gezicht naar Hethel trekken Zie foto
Greeds
Afbeelding
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door vasseur »

Oh ja vergeten te vertellen dat er gisteren nog 2 plaatsen vrij waren.
Neem contact op met Verhiest indien interesse in overnachting en inkom.
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

--het is nog niet zeker als ik wel vertrek, ik heb nu nochtans reeds 2 bookings gedaan- nl de shuttle en de ferry- ik denk dat ik alle betaalde sommen wel zal kwijt zijn als ik niet ga.....ik kan enkel vanaf zondagmorgen gaan daar ik werk tot zaterdag avond...
probleem is de retour- uk-calais- volgens de media/internet zit Dover en de routes via a2 en m2 reeds vast door files van camions en autos richting ferrys die nu reeds met 30 a 45 minuten vertraging werken-( volgens p&o ad telefoon)- indien er geen oplossing voor de tunnel op korte termijn is zal dit een onoverkomelijke handicap zijn voor de 1 dags lotus reizigers-- immers een ganse namiddag aanschuiven om s' avonds pas op de ferry te raken is niet mijn goesting.... enfin we zullen zien mvgr- als ik ga zal ik zeker fotos nemen vd lotussen in de file enzvt.... meschien beter zo een rinspeed bond elise bestellen om in uk te raken---
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Frederik »

Wie wil er foto's nemen van het event? Ik kan er zelf niet bij zijn wegens andere verplichtingen, maar op die manier kan ikzelf maar vooral de forumbezoekers nagenieten én zien wat ze gemist hebben...

Ik heb interesse in foto's van wagens, maar ook vooral van de sfeer binnen en buiten het fabriek ... ALS je wagens fotografeert maak dan dat ze er volledig opstaan en het beste is zelfs schuinvoor of schuinachter. Een auto ziet er het best uit in die positie! Let erop dat op de foto je 3 wielen kan zien en beide (voor of achter) lichten. Dit is de eerste stap (les) voor perfecte autofoto's...
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door vasseur »

Ik heb mij laatst een nieuwe reflex camera aangeschaft om die in Hethel eens goed tegen zijn botten te geven en alle mooie vrouwen vast te leggen op foto maar als jullie dat echt nodig vinden zal ik hier en daar ook eens ne lotus trekken beloofd.
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Plaats reactie