even voorstellen [Elise MKI]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
bart
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2008, 20:27
Auto: lotus elise

even voorstellen [Elise MKI]

Bericht door bart »

:roll: hallo , ik bart , bartje voor de vrienden , kom op forum hier door de luc , mijne maat , door hem ik lotus gekocht en ook in club van lotus , altijd lol , nu ook op forum , ook door luc die mij ingelogd heeft , edwin ken ik ook , is met die maten altijd pret met de uitstappen van lotus club , ik zelf heb zwarte elise mk1 , heel leuk bakske ,
groeten
bart :D
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Frederik »

bart schreef::roll: hallo , ik bart , bartje voor de vrienden , kom op forum hier door de luc , mijne maat , door hem ik lotus gekocht en ook in club van lotus , altijd lol , nu ook op forum , ook door luc die mij ingelogd heeft , edwin ken ik ook , is met die maten altijd pret met de uitstappen van lotus club , ik zelf heb zwarte elise mk1 , heel leuk bakske ,
groeten
bart :D
Hey Bart ...

Welkom op het forum, het is de bedoeling alle Lotusrijders dichter bij elkaar te brengen en inderdaad pret te maken.

Is dit uw Elise ?
Bijlagen
DSC_0020.jpg
bart
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 aug 2008, 20:27
Auto: lotus elise

Re: even voorstellen

Bericht door bart »

he , ja dat is mijn eliseke , leuk he , :lol: u elan ken ik ook nu , we zaten zelf dicht bij elkaar op diner , maar toen wist ik ni dat jij de man van forum was , was goed idee van u :P
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: even voorstellen

Bericht door Frederik »

VET eliseke, kleurcombo vind ik prachtig! :o
Had ik al gezegd toen ie bij Frank stond de week voor de Lotus Trip...

Ja, ik moet de mensen ook 'her' ontdekken. Ik was rond 2000-2001 lid van de club. Maar dat komt allemaal wel goed ;)
Plaats reactie