Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Gallerij van Ledenauto's en andere mooie Lotussen.
Wil je uw wagen voorstellen? Doe het dan hier!
reagi
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2009, 03:04
Auto: Elise S2

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door reagi »

Helaas geen nieuwe foto's, maar het werk gaat traag maar zeker verder. Intussen zijn de portieren en de clams terug gemonteerd. de LED-achterlichten zijn gemonteerd en werken perfect. De zwarte velgen zijn gemonteerd, nu zijn het de onzichtbare maar tijdrovende details nog (afdichtrubbers, allerlei trims, ...).
De opnieuw beklede zetels en portierpanelen zijn ook toegekomen, ze zien er geweldig uit en zijn klaar om te monteren.

Deze week heb ik helaas geen tijd, maar komende zondag kan ik er weer volop tegenaan, ik zal zondagavond ook wat foto's posten.
reagi
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2009, 03:04
Auto: Elise S2

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door reagi »

Intussen is de Elise (bijna) volledig terug opgebouwd. Deze week ook begonnen met het papierwerk: maandag naar de douanedienst geweest, gisteren naar de Technische Controle, en vandaag mijn nieuwe nummerplaat opgehaald bij de DIV.

Alles is vrij vlot verlopen: douane-vignet zonder problemen verkregen, zonder enige opmerking goed gekeurd op de Technische Controle. Vandaag wel enkele uren verloren met het wachten bij de DIV.

De douane-beambte raadde mij sterk aan om mijn nummerplaat zelf te gaan afhalen aangezien er blijkbaar een grote achterstand is bij de DIV. Helaas vonden vele anderen dat blijkbaar ook een goed idee: het kantoor ging vanmorgen om 08.30u open, ik was rond 08.00u daar, en er stonden al 37 (!) wachtenden voor mij buiten aan de deur van het kantoor.

Maar verder is alles vlekkeloos verlopen: ik kan vanaf nu naar hartelust rondrijden met de Elise.
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door Erwin »

FOTO'S!!!!!!

We zijn allemaal heeeel erg benieuwd!

By the way, nu duurt het ongeveer 2 weken om via de normale weg een nummerplaat te krijgen.

Begrijpe wie begrijpe kan, maar ik was in gedachte dat het crisis was en er minder auto's ingeschreven werden. :ugeek:
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door Frederik »

Afbeelding
Gebruikersavatar
BelgianRally
Berichten: 194
Lid geworden op: 21 aug 2008, 21:52
Auto: taxi
Locatie: Kortemark

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door BelgianRally »

Erwin schreef:By the way, nu duurt het ongeveer 2 weken om via de normale weg een nummerplaat te krijgen.
Om 9u bij mijn verzekeringsagent toegekomen om de papieren in orde te brengen.. een half uur naar kortrijk gereden en tegen 10u was ik al op kantoor.. met mijn nummerplaat mee!!

En waar blijven die foto's nu :mrgreen:
Gebruikersavatar
JDV
Berichten: 716
Lid geworden op: 03 jan 2009, 13:22
Naam: Jonathan De Valck
Auto: eerstdromen,dankopen
Locatie: Meise->Vlaams-Brabant
Contacteer:

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door JDV »

BelgianRally schreef:
Erwin schreef:By the way, nu duurt het ongeveer 2 weken om via de normale weg een nummerplaat te krijgen.
Om 9u bij mijn verzekeringsagent toegekomen om de papieren in orde te brengen.. een half uur naar kortrijk gereden en tegen 10u was ik al op kantoor.. met mijn nummerplaat mee!!

En waar blijven die foto's nu :mrgreen:
Idd

Afbeelding
Back in action :-)
reagi
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2009, 03:04
Auto: Elise S2

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door reagi »

Ik heb momenteel alleen goede foto's van de werken in uitvoering, niet van het eindresultaat. Helaas sta ik op die foto's ook zelf op en ik voel er niet zoveel voor om met mijn tronie op internet te verschijnen ;)

Vanavond of morgen maak ik enkele nieuwe foto's en dan zet ik ze snel mogelijk online.
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door electroshock »

reagi schreef:Helaas sta ik op die foto's ook zelf op en ik voel er niet zoveel voor om met mijn tronie op internet te verschijnen ;)
Discretie op het net is inderdaad belangrijk. Maar er zijn oplossingen.
Bijlagen
Naamloos.jpg
Naamloos.jpg (2.31 KiB) 6239 keer bekeken
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
reagi
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2009, 03:04
Auto: Elise S2

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door reagi »

Hier alvast enkele foto's van de 'custom-made' LED achterlichten. Met dank aan een vriend die de foto's gemaakt heeft, mij lukt het namelijk niet om ze bij lichte schemering waarheidsgetrouw vast te leggen.

Het gaat om full-LED achterlichten: markeringslichten, stoplichten, ricvhtingaanwijzers, en mistlichten. Het middengedeelte van de buitenste ringen licht oranje op, dat van de binnenste ringen licht rood op. In rust zien ze er beiden identiek uit.

Op de foto's is ook te zien dat het roosterje aan de rechterzijde nog ontbreekt. Ik had beide roosters besteld, maar helaas zijn er 2 linker exemplaren geleverd, daar moet ik nog even voor naar Elise-shop mailen.
Bijlagen
Richtingaanwijzer
Richtingaanwijzer
Stoplichten
Stoplichten
Markeringslichten
Markeringslichten
reagi
Berichten: 28
Lid geworden op: 15 mar 2009, 03:04
Auto: Elise S2

Re: Werkzaamheden Elise [Aspen White respray]

Bericht door reagi »

Nog een detail van de achterlichten.
Bijlagen
Detail
Detail
Plaats reactie