Periscoopke inbouwen hé!dachero schreef:Ik denk dat het komt omdat ik zo laag zit in de Elise en ze daarom niet zien staan heb;(kon niet over de vangrail kijken)
Dat beloofd voor de toekomst
Dachero's Lotus Elise S
- ovi
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Re: dachero lotus elise s
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
of gewoon rechtstaan......
- Bijlagen
-
- jf31.jpg (35.29 KiB) 5259 keer bekeken
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
awel, degene die een foto post(niet geshopt) van iemand die rechtstaat in een lotus al rijdend op de autostrade,die betaal ik een pint op het mosseldiner.
Laatst gewijzigd door dachero op 15 okt 2009, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- X-E-G
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
en als het de chauffeur is dan betaal je zijn dinerdachero schreef:awel, degene die een foto post(niet geshopt) van iemand die rechtstaat in een lotus al rijdend op de autostrade,die betaal ik een pint om het mosseldiner.
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
die staat wel "leuk" recht....en dan wel onder het wakend oog van..... de
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Ook de achtergrond v.d eerste foto mag er zijn hé Ovi,Frederick,BDC Peter, wie nog...?Herman schreef:die staat wel "leuk" recht....en dan wel onder het wakend oog van..... de
Back in action
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
komt in de buurt van hetgeen ik vroeg,alleen staan ze stil en zijn dus niet rijdend zoals ik vroeg. Aanbod blijft geldigHerman schreef:die staat wel "leuk" recht....en dan wel onder het wakend oog van..... de
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
- JDV
- Naam: Jonathan De Valck
- Auto: eerstdromen,dankopen
- Contacteer:
Telt de pechstrook ook ?dachero schreef:komt in de buurt van hetgeen ik vroeg,alleen staan ze stil en zijn dus niet rijdend zoals ik vroeg. Aanbod blijft geldigHerman schreef:die staat wel "leuk" recht....en dan wel onder het wakend oog van..... de
Back in action
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Tja, de gele zijn blijkbaar toch zeldzaam (de mijne was origineel een rode...)JDV schreef:Ook de achtergrond v.d eerste foto mag er zijn hé Ovi,Frederick,BDC Peter, wie nog...?Herman schreef:die staat wel "leuk" recht....en dan wel onder het wakend oog van..... de
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- electroshock
- Auto: nee, youngtimer Ridley
dachero schreef: komt in de buurt van hetgeen ik vroeg,alleen staan ze stil en zijn dus niet rijdend zoals ik vroeg. Aanbod blijft geldig
What about these ?
Echte waaghalzen, naar het evenwicht zoekend ... :
Rubens brengt zijn zoon in Senna's wagen de kneepjes van het vak bij (standing, not yet driving ...) Colin himself. Oops. Bijna glijdt hij er vanaf. Klassieke gewichtsverdeling wel met neiging naar onderstuur.
Mocht ik hiermee in de prijzen vallen en wetende dat ik wellicht toch niet kom opdagen én rekening houdende met het feit dat ik het niet begrepen heb op dit roekeloos rijgedrag, sta ik de traktatie met plezier af aan de forummer (m/v) die met de laagste gemiddelde snelheid naar het mosseldiner afzakt ...
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs