Wat HJ en ik wil weten is waar je die koude lucht gaat halen!
Dus een foto van de air intake zelf zou al veel kunnen duidelijk maken.
Probleem is dat de lucht nu wel op die K&N geblazen wordt maar door de kleine ruimte en het niet goed weggeraken van de hete lucht daar zal deze toch nooit zo koud zijn dan als je hem in een gesloten behuizing zou blazen wat nog altijd het beste!
cold air intake
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: cold air intake
Yup! Alleen wordt er niks geblazen, alleen maar gezogen.
Jij als pijpjesroker zou dt toch moeten weten
Jij als pijpjesroker zou dt toch moeten weten
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: cold air intake
Onder het moto "pijp zeker pijp zelf"!HJ2 schreef:Yup! Alleen wordt er niks geblazen, alleen maar gezogen.
Jij als pijpjesroker zou dt toch moeten weten
-
- Berichten: 2153
- Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
- Locatie: Delluf
Re: cold air intake
Sorry, maar zo lenig ben ik niet, ook ik heb mijn grenzen,
Maar dat gaat nu wel heeeeeel erg off-topic!
Maar dat gaat nu wel heeeeeel erg off-topic!
If you always do what you always did, you always get what you always got.