Tubular verkocht...

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Plaats reactie
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Tubular verkocht...

Bericht door HiRez »

Gespot op Seloc maar wellicht interessant ook hier.
Jim van Tubular heeft z'n zaak verkocht.

http://forums.seloc.org/viewthread.php? ... 186&page=2

Laten we hopen dat de nieuwe eigenaar zelfde kwaliteit blijft leveren. Ik wil graag nog een racecat monteren als mijn OE cat op is.
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Gebruikersavatar
Veloce
Berichten: 37
Lid geworden op: 22 okt 2015, 15:49
Naam: Peter
Auto: 2007 Exige S
Locatie: Zoutleeuw
Contacteer:

Re: Tubular verkocht...

Bericht door Veloce »

Spannend ! ik verwacht levering van mijn 7" uitlaat voor de Exige volgende week ... na geduldig wachten :-)
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: Tubular verkocht...

Bericht door HiRez »

Veloce schreef:Spannend ! ik verwacht levering van mijn 7" uitlaat voor de Exige volgende week ... na geduldig wachten :-)
De gedane bestellingen worden 'gewoon' afgehandeld. Maar je weet het inderdaad nooit. Succes in ieder geval. Ik ben zeer tevreden met mijn Tubular 8".
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Plaats reactie