14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

de beste manier oom op hethel te raken was naar het schijnt deze....
Bijlagen
de beste manier om  hethel te bereiken...
de beste manier om hethel te bereiken...
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door vasseur »

amai als ik at allemaal lees waren wij bij de betere hoor dankzij het goede organisatie gevoel van Thierry en Nathalia .Wij hadden niet echt het gevoel dat het daar een overrompeling was tot we dachten om daar iets te smullen van een van de kraamkes die er stonden. De goesting was direct over toen we de rijen volk zagen staan aanschuiven. Dan maar een zakje koekskes gekocht aan een super vriendelijk oud engels madammeke. en twaren nog heel lekkere ook.
toen we weg reden van de parking drong het pas tot ons door hoeveel volk er daar aanwezig was. Mega veel lotussen en op een andere parking mega veel vanalles van grijze massa wagens. De lotus parking was wel de kleurrijkste.
verder hebben wij geen file gezien. Veel geluk gehad dus. ge ziet da je niet schoon moet zijn om geluk te hebben hé!!!!!!!
baaaaaaaiiiiiiii
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Herman »

ik denk dat julle allemaal veel geluk hebben gehad dat thierrry en co zo kort op de bal hebben gespeeld en direkt die ferrie oostende /ramsgate geboekt hadden, chapeau voor het organisatietalent hiervoor, ook het vroege bezoek ad fabriek was een chaos vermijdende taktiek, toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, hoe heeft PKT het gedaan die met de fokker gegaan is ?(ter info fokker is vliegtuig géén dekhengst of zo)-

ps ik wist al lange da ge nie skone ziet
Caddy
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2008, 22:23
Auto: Elise S2

Re: 14/09/2008 : 60 Jaar Lotus 1 dag vanuit Kortrijk

Bericht door Caddy »

Hoi Herman

Inderdaad ik ben naar Hethel geweest . Het was kort maar goed.
Alles is in feite een klein beetje misgelopen.
Het begon al donderdagavond toen ik de mail kreeg van de Tunnel.

Zoals ik toen zei zou het een heel zwaar weekend worden daar ik dienst had tijdens de rally "Omloop van Vlaanderen"
Ik was thuis om 02u55 en moest gewassen en geschoren om 04u00 vertrekken in Beveren Leie . Dus een 20tal min in de zetel gerust en terug op pad.
Wij zijn met Sea France gegaan en de inschrijving verliep moeizaam maar toch op tijd vertrokken. Hoe de overtocht zelf was weet ik niet want ik heb de hele tijd geslapen. In een stoel/zetel, niet echt confortabel maar ik mijn toestand was alles goed.
Normaal zouden we rond de klok van 10u00 in hethel geweest zijn moest ik nergens gestopt zijn om een ontbijt te nemen. Op de boot had ik te veel geslapen hé.
Met de opkomende zon en de grote vermoeidheid zijn we dan nogmaals gestopt en dan nogmaals om te tanken.
We kwamen aan de uitrit (M11) of toch op zo'n kilometer ervan in een file. 2 uur later waren we aan de Fabriek.
Achteraf hoor je dat dit telkemale zo is bij een opendeur.
Die koppige Engelsen willen precies niet bijleren hé.
Dus daar aangekomen was het ondertussen 13u45 en we moesten om 16u00 terug vertrekken om confortabel terug aan de boot te zijn. Veiligheidhalve zijn we terug naar de auto gegaan vanaf 15u45 dan nog een 15tal minuten om terug van de parking te geraken en weg waren we. Ik had een tip gekregen om via de A140 te gaan maar dat was ook niet vlot hoor. In feite verliep het stoef tot ongeveer aan Dartford crossing. Maar tegen dan zag ik op mijn GPS dat de aankomsttijd veel te laat zou zijn om de boot te halen. Ik had zo'n 20min in te halen.
Wat ik dan gedaan heb om toch nog op tijd in checken moet ik je wellicht niet vertellen hé.
Ik had dus voorzien om de terugreis kalmaan te doen en het dak toe te leggen wanneer het te fris werd. Door de vele vertragingen is dat dus niet gelukt en waren we een klein beetje verkleumd toen we aankwamen.

Ondertussen was mijn tank zo goed als leeg en hebben we nog wat problemen gehad om een pomp te vinden in Calais.

Maar alles bij elkaar vond ik het toch de moeite om nog even in Engeland te zijn.

Ik kan je vertellen dat ik verdomd goed geslapen heb maar wederom te weinig.

De Frerry was 36 euro.

Doei


Caddy
Herman schreef:ik ben benieuwd wat caddie (die ook zondagmorgen ook vertrok en dezelfde avond weerkwam) meegemaakt heeft, hij had via sea-france 1 ferrie vroeger dan wij geboekt, en dan de mensen die zaterdag opreden....
spijtig spijtig toch..... wanneer komt die brug er toch....
Plaats reactie