Bruna aka Drazicjazz [Elan SE M100]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
drasicjazz
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:56
Auto: lotus elan SE 91
Locatie: lauwe

Bruna aka Drazicjazz [Elan SE M100]

Bericht door drasicjazz »

hey allemalle

'effkens voorstellen
Ben kik Bruno , 30 jaar uit den West vlaanderen ( lauwe) en zo'n 6 jaar gelden kochte ik mij een blauw elanneken. Helaas vertrok ik 6 maand nadien naar australie en was maar enkele dagen terug thuis om met mijn voiturken te rijden. Maar tijden veranderen, na meer dan 5 jaar in australie kom ik terug naar belgie den 17 augustus!!! Wie moet ik hier overtuigen dat ik er naaruitkijk om mijn baksken uit de garage van grootmoeder/vader te halen....
Dus ja ik kijk er naar uit maar der is meer; over het laatste jaar heb ik vanalsoort upgrades gekocht; Gee da wordt sleutelplezier, maar meer darover in een ander topic.
Verder ...teen en tander over mezelf; is er nog dat ik commercieel piloot ben; jammergenoeg is dat een australische vergunning maar eind september start ik een ''omzetting'' met ostend air college...
Misschien zijn er hier nog andere vliegfanaten?
voila dast zoon beetje....
Bijlagen
gewoon derinziten en hebt het gevoel dat je all 200 doet...
gewoon derinziten en hebt het gevoel dat je all 200 doet...
geen wooorden...........
geen wooorden...........
lotus kleiner.JPG (43.42 KiB) 9704 keer bekeken
brood nodig!
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: min blue Elankarrenken!

Bericht door Blue Darkness »

mooie kleur!

ik denk dat er bij Verhiest momenteel éne in dezelfde kleur te koop staat
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: min blue Elankarrenken!

Bericht door Frederik »

Blue Darkness schreef:mooie kleur!

ik denk dat er bij Verhiest momenteel éne in dezelfde kleur te koop staat
Hey Bruno, welkom hier op het forum hé ;)

Ivm de blauwe Elan bij T. Verhiest dat klopt! Die Elan heeft op de kop 130.000km en ziet er zeer goed uit, de prijs weet ik niet.

Ik ben ook fliegfanaat, maar dan eerder op de baan met 'n Lotus ;)

Oja, had ik al gezegt dat ik uw gele lichten knap vind? Jammer dat ze niet beiden geel zijn. Moest je ervanaf willen, ik wil best ruilen ;) Had ook gele op mijn vorige Elan en ik vond dat wel mooi of eerder speciaal. :ugeek:
Gebruikersavatar
drasicjazz
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:56
Auto: lotus elan SE 91
Locatie: lauwe

Re: min blue Elankarrenken!

Bericht door drasicjazz »

jammer frederik maar de gele lichten blijven erop
maar kheb er eigelijk nog nooit aan gedacht om de gewoone lichten ook geel te maken ...misschien een idee
maar kweet dat ze nie goedkoop zijn in tgeel ...dorie twordt weet sparen :roll:
brood nodig!
Gebruikersavatar
drasicjazz
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:56
Auto: lotus elan SE 91
Locatie: lauwe

Re: min blue Elankarrenken!

Bericht door drasicjazz »

jezus goed dat je de km vermelde van die te koop elan, telkens als mensen verwijzen naar een blauwe elan die te koop staat in belgie gaat het haar op mijne rug rijzen ( letterlijk mogelijk :shock: ) steeds denk ik dat mijn grootvader /moeder het in hun hoofd gekregen hebben mijn kleintje te vekopen of gaan inruilen zijn voor een setje valse tanden.

gelukkig tot op den dag vanvandaag moet ik zeggen dat het nog nie tot dat gekomen is ... hou mijn hart vast...nog 3 dagen en kben terug thuis....
brood nodig!
cedric
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 aug 2008, 20:26
Auto: Elan 91'
Locatie: Brugge
Contacteer:

Re: min blue Elankarrenken!

Bericht door cedric »

de west-vlamingen zijn hier blijkbaar goed vertegenwoordigd ;)
Dan nog allemaal met een Elan :lol:

==> WELKOM
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Mijn blauw Elan-karreken! [Elan SE]

Bericht door Herman »

Ben kik Bruno , 30 jaar uit den West vlaanderen ( lauwe) en zo'n 6 jaar gelden kochte ik mij een blauw elanneken. Helaas vertrok ik 6 maand nadien naar australie en was maar enkele dagen terug thuis om met mijn voiturken te rijden. Maar tijden veranderen, na meer dan 5 jaar in australie kom ik terug naar belgie den 17 augustus!!! Wie moet ik hier overtuigen dat ik er naaruitkijk om mijn baksken uit de garage van grootmoeder/vader te halen....
Dus ja ik kijk er naar uit maar der is meer; over het laatste jaar heb ik vanalsoort upgrades gekocht; Gee da wordt sleutelplezier, maar meer darover in een ander topic.
Verder ...teen en tander over mezelf; is er nog dat ik commercieel piloot ben; jammergenoeg is dat een australische vergunning maar eind september start ik een ''omzetting'' met ostend air college...
Misschien zijn er hier nog andere vliegfanaten? voila dast zoon beetje....
hallo, bruno ik ben herman uit kortrijk en vlieg eveneens heb een semi prof licentie (para drop) een belgische en een USA/FAA privaat piloot licentie en een US/FAA ifr licentie, ik heb vroeger een firmake gehad die vliegtuigen verhuurde aan diverse para-clubs, maar ben daar mee gestopt na het verlies van een gloednieuw toestel- verders heb ik tot voor 2 jaar altijd een toestel gehad die ik veel voor de zaak gebruikte evenals prive, heb er in totaal een 10 tal gehad- ben ook nog valschermspring instructeur en ex centrumleider van paraclub moorsele- maar dat is allemaal verleden tijd nu--- nu huur ik nu en dan een kist op EBKT om mijn licentie nog te kunnen houden, en verder tour ik nog een beetje rond met de lotussen (zie mijn beide koetskes)
HJ2
Berichten: 2153
Lid geworden op: 09 sep 2008, 12:50
Naam: Henk-Jan
Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Locatie: Delluf

Re: Mijn blauw Elan-karreken! [Elan SE]

Bericht door HJ2 »

Oei, wat een mooie Elan's hier!
Dan heb ik nog een kleine inhaal slag te doen... :?


En wat vliegen ook, 'k ben niet verder gekomen dan leerlingbrevet deltavliegen.

Ik kan hier nog een hoopleren dus :D
If you always do what you always did, you always get what you always got.
Plaats reactie