HET DOEK VALT OVER LTL

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
XLR8R
Berichten: 368
Lid geworden op: 03 mei 2013, 12:40
Auto: Elise 220 Cup
Locatie: Tielt

Re: HET DOEK VALT OVER LTL

Bericht door XLR8R »

mindp0wer schreef: Er komt geen "LTL" 2016. Wel een rit in Limburg via CTLB, maar dit wordt niet door LTL-leden georganiseerd.
Wilde dit toch even duidelijk maken.
Zo ver waren we reeds. ;) Ik bedoelde dan ook "de fakkel overnemen van een rit in Limburg te organiseren". Hoe die dan zal heten is voor mij niet zo belangerijk.
Bart P
Berichten: 1021
Lid geworden op: 21 okt 2008, 20:54
Naam: Bart
Auto: Elise S2
Locatie: Maasmechelen

Re: HET DOEK VALT OVER LTL

Bericht door Bart P »

Bedankt voor de fijne reacties !!!!

En als ik kan inschatten wie de intiatiefnemer zou kunnen zijn voor een rit in Limburg volgend jaar dan gaat dat dik in orde komen !!!
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: HET DOEK VALT OVER LTL

Bericht door mindp0wer »

Als we de geruchten mogen geloven gaat een prima team, met ervaring en met jong Lotus enthousiasme, de rit volgend jaar voorbereiden. Zelfs met iemand die we kennen vanuit LTL!
Dit lijkt me een succesformule want wij zijn ook zo ooit begonnen met enkelen die gemotiveerd en enthousiast waren, samen met 2 personen die al ervaring hadden met het organiseren van Lotusritten. :D :!:
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
davidvdw
Berichten: 47
Lid geworden op: 14 apr 2013, 23:01
Naam: David
Auto: Elise S chrome orange
Locatie: Leopoldsburg
Contacteer:

Re: HET DOEK VALT OVER LTL

Bericht door davidvdw »

Bart P schreef:En als ik kan inschatten wie de intiatiefnemer zou kunnen zijn voor een rit in Limburg volgend jaar dan gaat dat dik in orde komen !!!
Dat denk ik ook, zeker omdat er toch nog één, mogelijk meerdere personen van LTL mee in de nieuw organisatie helpen, laat ons hopen succes verzekerd en "hopelijk" valt LTL te evenaren al zal dat moeilijk zijn! Hopelijk mag er gerekend worden op de steun en knowhow van het LTL-team, tenslotte wenst iedereen toch een leuke rit en ervaring.
EEN RIT DIE DUS ZEKER IN DE AGENDA VAN IEDERE LOTUSDRIVER AANGEKRUIST MOET ZIJN ;) :!:
Plaats reactie