SIL TRIM PANEL

Op zoek naar Lotus onderdelen en/of accessoires? Stel je vraag dan hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
wimvanbeeck
Berichten: 1615
Lid geworden op: 01 sep 2008, 14:14
Naam: Wim
Auto: Elise S 220
Locatie: Lommel

SIL TRIM PANEL

Bericht door wimvanbeeck »

Wie heeft de sils of instaplijsten vervangen door carbon en wil de originele verkopen voor een redelijke prijs, nieuw kosten ze zo'n 80 pond,
voor een Exige ( Elise is het zelfde ) model 2009, dus met airbags, graag de linker en rechter of indien alleen rechter ook ok.
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: SIL TRIM PANEL

Bericht door HiRez »

Wim,

Ik heb de mijne recent vervangen door mat carbon versies (oude waren gescheurd en redelijk gekrast). Dit omdat carbon tegenwoordig goedkoper is dan nieuwe OEM kunststof instaplijsten.

Op diverse plaatsen gekeken (Eliseshop, DeRoure, FKM) maar allemaal ongeveer dezelfde prijs en tegenwoordig 160 GBP oftewel 200 euro PER STUK!

Ondanks dat ik normaal geen fan ben van carbon ben ik met de matte versie erg tevreden. Dit ter puur te info want het zal moeilijk zijn vrees ik om originele lijsten te vinden tegen een acceptable prijs. Vroeger was carbon luxe... nu goedkoop ;-)
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
wimke1971
Berichten: 197
Lid geworden op: 26 mei 2014, 13:10
Naam: wim
Auto: Lotus Elise lhd 2002
Locatie: Liefdekerke

Re: SIL TRIM PANEL

Bericht door wimke1971 »

Waar heb je ze gekocht?
Vg
HiRez
Berichten: 148
Lid geworden op: 24 mei 2015, 20:46
Naam: Derrick
Auto: Elise 111R met SC
Locatie: Zuidelijk Nederland

Re: SIL TRIM PANEL

Bericht door HiRez »

http://www.elise-shop.com/carbon-fibre- ... p-798.html
En dan de matte versie voor 29 euro extra.
Heb ze bij FKM samen tijdens andere werkzaamheden laten inbouwen en via hem ook laten bestellen.
2006 Elise Magnetic Blue | BOE REV300tvs SC kit met 85mm pulley, ITG airbox, Exedy Sport Clutch, 2bular 8x22 Oval Tip uitlaat, Zwarte Exige Diffuser, Zwarte Forged 7 spaaks lichtgewicht wielen, BOE Uprated Rear Engine Mount, Exige V6 spiegel mounts en Exige Alcantara sportstoelen met meer upgrades in de toekomst.
Plaats reactie