Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Hier kan je uw Lotus onderdelen en/of accessoires te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door ovi »

Daar wij op vakantie vertrekken naar Spanje en dus ook door Frankrijk rijden vraag ik mij af of er ergens winkels onderweg zijn die interessant zijn om eens binnen te springen om wat Lotus kleding te kopen.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door Herman »

hier...met allernieuwste modellen voor Elan rijders... met laarzen bijgeleverd.
Bijlagen
etsy.jpg
etsy.jpg (100.88 KiB) 5515 keer bekeken
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door ovi »

Ik had het kunnen weten! :)

En geef dan nu eens een deftig antwoord! :?
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door Herman »

wa wilt ge dan ovi ??? denkt ge echt dat lotus gerichte kledy te koop is om elke hoek ? naar mijn weten is dat alleen via de dealers, clubs, en soms een beetje op e-bay maar veel veel namaak daar ... maar elders zou ik het echt niet weten hoor.... horloges van lotus kunt ge wel kopen, maar dat zijn dan géén echte lotus horloges maar van festina of zo, hoewel de vorige vroegere echte ook wel van festina waren heb ik nog ergens gelezen.... ge ziet de naam lotus wel opduiken voor allerhande restaurants... of sauna's of andere meschien wel leuke plaatsen enzvt. ;) . maar.. kleding.. ik weet niet waar ge dat buiten genoemde zou kunnen kopen.... tip... als ge uw best doet op de ctlb tourritten kunt ge soms nogal wat winnen, ik heb er tot op heden een lotus sjaal en een lotus hemd aan over en een schaal modell 2-11 autoke... dus... en ESPRIT lingerie heeft niks te maken met lotus naar het schijnt... en in frankrijk hebt ge ook ELAN benzine pompen...... nee als ge per-se iets wil kopen voor uw vertrek zou ik rap eens bij uw dealer binnenspringen t'is meschien nog late solden... wie weet. ;) ja...en anders kunt ge ook in uwen bloten rijden t'heeft ook zijn charmes... beetje ambetant ad peages maar enfin...
Laatst gewijzigd door Herman op 02 apr 2009, 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door ovi »

Die kledingstandjes op bv. circuit van Zolder zijn ook geen Lotus dealers hé! Dus mijn vraag was gewoon of ik nergens van die zaken passeer of zelfs misschien Lotusdealers waar ik eens kan binnenspringen. :?
Sorrie dat ik de vraag gesteld heb zenne.
Kzal het nooit meer doen! :(
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door Herman »

Ovi, standjes... ge zult op de markt in spanje meschien wel een T shirt of een pet met de naam lotus erop kunnen kopen maar dat zijn allemaal turkse imitatie toestanden in spanje.... voor het echte moet ge naar uw dealer... ge kunt trouwens het ganse gamma bekijken op het net via lotus cars uk--
http://www.lotuscarswebstore.co.uk/clothing-57-c.asp klik op clothing kies daarna links .. mens /woman / dog...... ik denk wel dat al die kleding modellen hier bij onze dealers te verkrijgen zijn, en de prijzen vallen echt mee... de mooie lotus windjack gevoerd met fleece maar toch uiterst vederlicht die ik op het forum recent eerder toonde koste iets van 95 euro bij een belgishe lotus dealer--- hetgeen zéér schappelijk is denk ik... als ge iets dergelijks koopt van een zeil of yachtmerk is het stukken duurder....
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=18&t=752
Bijlagen
pyzamohmygod.jpg
pyzamohmygod.jpg (49.28 KiB) 5460 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Herman op 02 apr 2009, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Lotus kleding in Frankrijk en Spanje!

Bericht door ovi »

Da valt inderdaad mee voor zo'n vest!
Kzal Kristel wel is op de markt in Spanje laten kijken voor eventueel een T shirt voor Jeffry wand binnen het jaar is da toch te klein dus...
Plaats reactie