De lotusliefde is niet uit
-
- Berichten: 1128
- Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
- Auto: Elise S1
Re: De lotusliefde is niet uit
is zo een beetje "soit belle et tais-toi".
We zaten allemaal een beetje te spelen met andere dempers, veringen,...maar de ware roeping ligt (bij een spider) in het cruisen.
Ik vind de lijn een van de zuiverste die er zijn, maar het blijft een oude wagen. Je wil niet weten wat de voorruit allemaal doet op een slechte weg .
Die van mij stonden steeds 100% in orde, maar dat kost geld en ik heb steevast in wederverkoop (veel) geld verloren.
Tja, de Pininfarina badge doet me nog steeds dromen.
Mijn hart zal wel altijd bij Alfa blijven (heb ipv de Elise ook nog gedacht aan een Montreal of een RS/SZ).
Dé tovenaar op alfa vlak is Jan Steutel. Voor oude Alfa's moet je in nederland zijn. voor wie geïnteresseerd is: http://www.steutel.nl/
maar voor wie zich nu afvraagt waarom ik dan nu een Lotus neem...tja: "Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point".
Wim
We zaten allemaal een beetje te spelen met andere dempers, veringen,...maar de ware roeping ligt (bij een spider) in het cruisen.
Ik vind de lijn een van de zuiverste die er zijn, maar het blijft een oude wagen. Je wil niet weten wat de voorruit allemaal doet op een slechte weg .
Die van mij stonden steeds 100% in orde, maar dat kost geld en ik heb steevast in wederverkoop (veel) geld verloren.
Tja, de Pininfarina badge doet me nog steeds dromen.
Mijn hart zal wel altijd bij Alfa blijven (heb ipv de Elise ook nog gedacht aan een Montreal of een RS/SZ).
Dé tovenaar op alfa vlak is Jan Steutel. Voor oude Alfa's moet je in nederland zijn. voor wie geïnteresseerd is: http://www.steutel.nl/
maar voor wie zich nu afvraagt waarom ik dan nu een Lotus neem...tja: "Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point".
Wim
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: De lotusliefde is niet uit
nee, hij was op dat moment in bed danig dronken ....
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: De lotusliefde is niet uit
't Is ook maar een kleine bevlieging.
Een spider van 1989 schaal 1:43.
Mooi te lezen dat er nog iemand twijfelde aan een Montreal, net een beetje zoals de Brera nu, met ongeloofelijke looks, maar wat zwaar en niet krachtig genoeg in vergelijking met haar klasgenootjes.
Een spider van 1989 schaal 1:43.
Mooi te lezen dat er nog iemand twijfelde aan een Montreal, net een beetje zoals de Brera nu, met ongeloofelijke looks, maar wat zwaar en niet krachtig genoeg in vergelijking met haar klasgenootjes.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- Frederik
- Site Admin
- Berichten: 11313
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
- Auto: Elan & Evora
- Locatie: Waregem
- Contacteer:
Re: De lotusliefde is niet uit
Wat steek jij uit met die foto's?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: De lotusliefde is niet uit
Met die foto's heb ik nog niets uitgestoken. Ze zijn gewoon 'comic-gerasterd' ( helaas bestaat er geen beter nederlands woord voor) op een achtergrond van gepolijste noorse groene graniet.
Met al mijn andere foto's die ik niet gepost krijg zal ik iets moeten uitsteken, krimpen in de was of zo.
Die tegenstelling romaans-angelsaksisch kan niet krasser: de italiaanse designers die een mooie outfit bedenken, overhaast er een ingenieur bijhalen voor wat schroefjes en diens meer en het vervolgens 30 jaar aan de man/vrouw brengen versus de (meer) gedegen aanpak van het functioneel construeren van onderstel en straffe mechaniek om er vervolgens losjes een trenchcoat over te gooien en dan er véél te weinig van verkopen, terwijl de miata's massaal van de band rollen.
Elan en Spider broederlijk samen, ongeacht de taltijke stijl- & schaalverschillen.
Nog een allerlaatste om het Paolo Conte-hoofdstuk af te sluiten.
Met al mijn andere foto's die ik niet gepost krijg zal ik iets moeten uitsteken, krimpen in de was of zo.
Die tegenstelling romaans-angelsaksisch kan niet krasser: de italiaanse designers die een mooie outfit bedenken, overhaast er een ingenieur bijhalen voor wat schroefjes en diens meer en het vervolgens 30 jaar aan de man/vrouw brengen versus de (meer) gedegen aanpak van het functioneel construeren van onderstel en straffe mechaniek om er vervolgens losjes een trenchcoat over te gooien en dan er véél te weinig van verkopen, terwijl de miata's massaal van de band rollen.
Elan en Spider broederlijk samen, ongeacht de taltijke stijl- & schaalverschillen.
Nog een allerlaatste om het Paolo Conte-hoofdstuk af te sluiten.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
- ovi
- Berichten: 3904
- Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
- Naam: Ivo
- Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
- Locatie: Keerbergen
Re: De lotusliefde is niet uit
Ik had een mooie gele (natuurlijk ) GTV V6 op het oog voor ik de Alpine 310 V6 kocht. Enkel het feit dat de Alpine niet roest heeft mij doen beslissen deze te nemen anders zeker de GTV. Alleen het lekker snerpende geluid is al voldoende om mij in vervoering te brengen!WimC schreef:is zo een beetje "soit belle et tais-toi".
We zaten allemaal een beetje te spelen met andere dempers, veringen,...maar de ware roeping ligt (bij een spider) in het cruisen.
Ik vind de lijn een van de zuiverste die er zijn, maar het blijft een oude wagen. Je wil niet weten wat de voorruit allemaal doet op een slechte weg .
Die van mij stonden steeds 100% in orde, maar dat kost geld en ik heb steevast in wederverkoop (veel) geld verloren.
Tja, de Pininfarina badge doet me nog steeds dromen.
Mijn hart zal wel altijd bij Alfa blijven (heb ipv de Elise ook nog gedacht aan een Montreal of een RS/SZ).
Dé tovenaar op alfa vlak is Jan Steutel. Voor oude Alfa's moet je in nederland zijn. voor wie geïnteresseerd is: http://www.steutel.nl/
maar voor wie zich nu afvraagt waarom ik dan nu een Lotus neem...tja: "Le coeur a ses raisons, que la raison ne connaît point".
Wim
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: De lotusliefde is niet uit
ik heb 2 alfa GTV gehad een rode 1.6 en een mauve (jawel) 1.8 of was dat een 2.0... probleem waren nogal veel de koppelingsplaten, en deze zaten gemonteerd tegen de achterbrug meen ik me te herinneren....en roest...
ik was dan toenertijd nogal verliefd op een montreal maar t'is er nooit van gekomen...
ik was dan toenertijd nogal verliefd op een montreal maar t'is er nooit van gekomen...
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: De lotusliefde is niet uit
Frederik schreef:Wat steek jij uit met die foto's?
denk dat ze uit de micro-golf oven komen....
- electroshock
- Berichten: 2983
- Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
- Auto: nee, youngtimer Ridley
Re: De lotusliefde is niet uit
Herman schreef:Frederik schreef:Wat steek jij uit met die foto's?
denk dat ze uit de micro-golf oven komen....
Niks te microgolven, pure digital use of the PhotoBooth.
Maar stel je diezelfde italiaanse nu eens voor zonder vage glamour,
gewoon in koud tl-licht ?
Voilà .
De betovering is dan al meer dan half over.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Better to run than to rot.
- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
-
- Berichten: 4066
- Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Locatie: Kortrijk / Altea.
- Contacteer:
Re: De lotusliefde is niet uit
nee niks micro-golf--- komen uit een te warme wasmachine want ze zijn precies gekrompen....