monaco 13

Alles over Lotus in de motorsport
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bartvdb
Berichten: 881
Lid geworden op: 15 sep 2008, 13:38
Naam: Bart
Auto: Elise S 2008
Locatie: Adinkerke

monaco 13

Bericht door bartvdb »

jammer voor kimmi; die actie van perez vond ik echt ni kunnen 0 punten en vettel pakt weer veel punten met 2 e plaats . :evil:
Gebruikersavatar
billie
Berichten: 941
Lid geworden op: 09 nov 2011, 09:55
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Locatie: Brunssum

Re: monaco 13

Bericht door billie »

toch nog 1 puntje voor Kimi :o

maar Monaco is en blijft treintje rijden,en niet spannend om naar te kijken,of een of andere malloot moet al gaan inhalen daar waar het niet kan :evil:
bartvdb schreef:jammer voor kimmi; die actie van perez vond ik echt ni kunnen 0 punten en vettel pakt weer veel punten met 2 e plaats . :evil:
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: monaco 13

Bericht door Blue Darkness »

Ik begrijp weinig van de huidige f1... Alonso doet alles om een aanrijding met de dolgedraaide Perez te vermijden, maar moet hem dan gewoon doorlaten...?
Luc2000
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 apr 2012, 19:38
Naam: Luc
Auto: (LEGO) Elise
Locatie: Limburg (Nederland)

Re: monaco 13

Bericht door Luc2000 »

Ik snap het ook niet...
Perez maakt 4 acties die gewoon niet kunnen (Alonso, Button en 2x Raikkonen, allemaal in dezelfde bocht). 3x gaat de andere rijder aan de kant om een botsing te voorkomen, en volgens mij had Raikkonen er de laatste keer genoeg van - Perez, ga zelf maar eens aan de kant!
En na de race zegt Perez ook nog dat het Raikkonens schuld was! Zoals Raikkonen al zei in een interview - als hij dat echt denkt, dan heeft hij er geen idee van hoe het in de F1 werkt, en heeft praten geen zin - "Maybe someone should punch him in the face".

Gelukkig toch nog 1 puntje en de kans om Schumachers record te verbreken van grootste aantal races achter elkaar in de punten.

Over Grosjean - die crash was toch echt zijn eigen schuld, hoe jammer ik het ook vind. Ik hoop echt dat hij het beter gaat doen, want ik denk nog steeds echt dat het een van de topcoureurs kan worden. Maar met een 5-plaatsen grid penalty voor de volgende race lijkt een goed resultaat ook daar moeilijk.
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: monaco 13

Bericht door Blue Darkness »

Het is voor iedereen gewoon duidelijk dat Perez elke keer veel te hard die bocht kwam ingedoken waardoor er voor anderen gewoon niet veel keuze meer was.
Denk idd dat Raikonen er meer dan genoeg van had. Iemand moest hem een keer afstoppen.
Enkel jammer van de punten... :evil:
Gebruikersavatar
mindp0wer
Berichten: 2226
Lid geworden op: 05 aug 2009, 23:01
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Locatie: Kermt

Re: monaco 13

Bericht door mindp0wer »

Perez en Grosjean zijn beiden brokkenmakers omdat ze geen geduld hebben. Di Resta deed daarentegen zeer mooie dingen op Monaco.
Kimi had 100% gelijk om de deur dicht te gooien op Perez.
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Gebruikersavatar
diego
Berichten: 393
Lid geworden op: 25 dec 2010, 12:38
Auto: Elan S2 - EXIGE S II
Locatie: Staden

Re: monaco 13

Bericht door diego »

Ben nu toch wel eens benieuwd hoe ze die gaan straffen . En vooral wat doen ze met de geheime testen van Mercedes :roll:
Plaats reactie