'02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Hier kan je uw Lotus of voertuig met Lotus DNA te koop aanbieden.
Commercieel verkopen is niet toegelaten!
Gebruikersavatar
Erwin
Berichten: 1812
Lid geworden op: 08 okt 2008, 19:26
Naam: Euh ... Erwin
Auto: Elise S CR, Donk D8
Locatie: Haasrode

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door Erwin »

Heren,

Niks te oei ...
Even wat opheldering...

Zoals jullie vermoedelijk weten heeft het zeer veel echtelijke discussie gekost om een tweede Lotus-exemplaar in de garage te krijgen.
Nu het exemplaar er staat, blijft echter de discussie lopende.
Mijn vrouw vindt de Mk2 veel te agressief van uiterlijk, ze vindt toch het Cobalt blue niet zo mooi als ze eerst dacht en het stuur staat verkeerd waardoor ze absoluut niet met de wagen wil rijden of zelfs wil meerijden. Kortom, discussie troef.

Het stuur kan ik wel veranderen van kant, maar de look van de wagen (die ik mooier vind dan mijn Mk1) en de kleur kan ik niet wijzigen.
Om dit te stoppen, zie ik maar 1 mogelijkheid ... opnieuw verkopen en uitkijken naar een andere kleur met het stuur op de goede plaats.

Ik heb ondertussen niet stil gezeten en heb al een boel werk verricht aan de wagen : grondig nagekeken en een hoop prutsen en prullekes gerepareerd, helemaal mooi opgeblonken (zoals je kan zien op de foto's), nieuwe schokdempers gemonteerd, ... kortom de wagen staat nu technisch prima in orde. Het enige wat nog rest is wat cosmetisch werk.

Geïnteresseerden mogen zich altijd melden.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=155405963

Ik zal vanavond een nieuw topic in de juiste rubriek openen.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door electroshock »

én de prijzen van Autosalon Singen zijn wél correct.
Tja, correct misschien wel, maar een slordige 569.000,- voor een Gullwing, die is dan ook om alleen maar binnen te staan of dienstig om te verhuren voor een film of zo ? Ik ken niemand met zo een wagen, laat staan dat die dan voluit wordt gebruikt voor wat hij destijds werd gebouwd :? .

Zoals jullie vermoedelijk weten heeft het zeer veel echtelijke discussie gekost
Ik denk dat de discussie met mijn eega in geval van zo'n 300 SL nog véél groter zal zijn. :lol:
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door ovi »

Erwin schreef:
Heren,

Niks te oei ...
Even wat opheldering...

Zoals jullie vermoedelijk weten heeft het zeer veel echtelijke discussie gekost om een tweede Lotus-exemplaar in de garage te krijgen.
Nu het exemplaar er staat, blijft echter de discussie lopende.
Mijn vrouw vindt de Mk2 veel te agressief van uiterlijk, ze vindt toch het Cobalt blue niet zo mooi als ze eerst dacht en het stuur staat verkeerd waardoor ze absoluut niet met de wagen wil rijden of zelfs wil meerijden. Kortom, discussie troef.

Het stuur kan ik wel veranderen van kant, maar de look van de wagen (die ik mooier vind dan mijn Mk1) en de kleur kan ik niet wijzigen.
Om dit te stoppen, zie ik maar 1 mogelijkheid ... opnieuw verkopen en uitkijken naar een andere kleur met het stuur op de goede plaats.

Ik heb ondertussen niet stil gezeten en heb al een boel werk verricht aan de wagen : grondig nagekeken en een hoop prutsen en prullekes gerepareerd, helemaal mooi opgeblonken (zoals je kan zien op de foto's), nieuwe schokdempers gemonteerd, ... kortom de wagen staat nu technisch prima in orde. Het enige wat nog rest is wat cosmetisch werk.

Geïnteresseerden mogen zich altijd melden.
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=155405963

Ik zal vanavond een nieuw topic in de juiste rubriek openen.
Op dien van den Herman stonden toch nieuwe schokbrekers?
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door electroshock »

helemaal mooi opgeblonken (zoals je kan zien op de foto's), (...). Het enige wat nog rest is wat cosmetisch werk.
Ik meen zelfs mij te herinneren ergens hier gelezen te hebben dat de vorige verkoper er vooraf nog ééns goed had op gevreven. :lol:

Wat cosmetica helpt misschien bij de dames :oops:,
het zal je echtelijke problemen wel niet oplossen.

Ik heb jaren geleden een wagen aan mijn dame cadeau gedaan, zelfs mooi ingepakt met een grote rode strik. Dat mocht niet helpen, zij heeft er niet mee gereden tot dat ze verbaasd zag dat het dak in de zomer er electrisch vanaf ging.
En de huwelijksperikelen waren pas helemaal van de baan toen de wagen de deur uit was.

Erwin, mocht die cobalt nu eens LHD zijn, zou ik uw huwelijk wel willen redden. 8-)
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door ovi »

Erwin schreef:
WimC schreef:oei...


Zoals jullie vermoedelijk weten heeft het zeer veel echtelijke discussie gekost om een tweede Lotus-exemplaar in de garage te krijgen.
Nu het exemplaar er staat, blijft echter de discussie lopende.
Mijn vrouw vindt de Mk2 veel te agressief van uiterlijk, ze vindt toch het Cobalt blue niet zo mooi als ze eerst dacht en het stuur staat verkeerd waardoor ze absoluut niet met de wagen wil rijden of zelfs wil meerijden. Kortom, discussie troef.

Het stuur kan ik wel veranderen van kant, maar de look van de wagen (die ik mooier vind dan mijn Mk1) en de kleur kan ik niet wijzigen.
Om dit te stoppen, zie ik maar 1 mogelijkheid ... opnieuw verkopen en uitkijken naar een andere kleur met het stuur op de goede plaats.

.
Ge kund natuurlijk ook van vrouw veranderen! :lol:
WimC
Berichten: 1128
Lid geworden op: 16 nov 2008, 20:59
Auto: Elise S1

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door WimC »

Erwin, mocht die cobalt nu eens LHD zijn, zou ik uw huwelijk wel willen redden.
ik dacht dat Erwin dit wel kan...

Wim
Gebruikersavatar
electroshock
Berichten: 2983
Lid geworden op: 18 jan 2009, 22:01
Auto: nee, youngtimer Ridley

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door electroshock »

Ge kund natuurlijk ook van vrouw veranderen! :lol:
Dat wou ik niet insinueren, maar hier zijn er precies genoeg die een Lotus niet ongenegen zijn ...
http://www.lotusforum.be/viewtopic.php?f=26&t=456

Misschien anders ook te koop zetten met zo een dame erbij, dan wil ik de RHD wel overwegen ;) .
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door Herman »

de ideale vrouw...
Bijlagen
moderne vrouw.jpg
moderne vrouw.jpg (20.45 KiB) 4791 keer bekeken
frederikR
Berichten: 154
Lid geworden op: 19 jan 2009, 23:15
Naam: Frederik
Auto: Elise MKII

Re: '02 Elise MKII 111S RHD gull-wing (cobalt blue) = VERKOCHT

Bericht door frederikR »

Herman schreef:de ideale vrouw...
zolang als daar ne 'mute' opstaat is dat idd de perfecte vrouw!
GONE IN 6 SECONDS
Gesloten