Marnick

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marnick
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jan 2009, 16:29
Naam: Marnick
Auto: nog geen Lotus
Locatie: Lier

Marnick

Bericht door Marnick »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Marnick, 20 jaar en nog student bachelor in de autotechnologie.
Toch ben ik eigenaar van 24 Lotus'en. Ja, idd, schaalmodellen. Momenteel rij ik in een Audi 80 B4 maar is de droom van ooit een echte Lotus te bezitten nooit weg te krijgen. Als het VAB autohappening is, is het elk jaar de traditie voor mij om mee te rijden op het circuit in een Lotus. Ben ook naar de track day van T. Verhiest op Spa-Francorchamps geweest en uiteraard ook meegereden.Verder hou ik mij wat bezig met RC Racing. Moet trouwens nog een Lotus body spuiten voor deze hobby. En zoals het moet steeds in het groen/geel en wit. Mijn kamer is trouwens ook volledig in Lotus kleuren geschilderd. Ja, ja, ik ben een fan!! :) Mijn droom Lotus is de Lotus Exige. En moest ik het geld hebben ineens voor het strafste, de Lotus Exige 260 Cup. Jaja, ooit hoop ik dus een Lotus te bezitten en mee te doen met evenementen.
Performance Through Light Weight @ Anthony Colin Bruce Chapman
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Marnick

Bericht door Frederik »

Welkom op het forum! Ook niet-Lotus-eigenaars zijn meer dan welkom, wel moet de passie voor Lotus aanwezig zijn & de inbreng op het forum Lotus-relaterend zijn, maar ik heb de indruk dat dat in uw geval geen probleem zal zijn.

ps. Ik stuurde je een tijdje geleden een mailtje om je username te herbekijken. Gezien de irelevante / mogelijk verwarrende username...
Gebruikersavatar
Marnick
Berichten: 75
Lid geworden op: 05 jan 2009, 16:29
Naam: Marnick
Auto: nog geen Lotus
Locatie: Lier

Re: Marnick

Bericht door Marnick »

idd, de passie is hier duidelijk aanwezig :)

Ik heb je mailtje idd ontvangen. Verander anders mijn naam maar gewoon in mijn echte naam, dus Marnick. Momenteel kan ik inloggen met de naam Lotus, maar hoe en wanneer zou dat veranderen dat ik zou inloggen met de naam Marnick?
Performance Through Light Weight @ Anthony Colin Bruce Chapman
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Marnick

Bericht door Frederik »

Vanaf NU :)
Gebruikersavatar
ovi
Berichten: 3904
Lid geworden op: 14 okt 2008, 13:07
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6
Locatie: Keerbergen

Re: Marnick

Bericht door ovi »

Wel gekomen bij de Lotus maniakskes! ;)
Plaats reactie