MK INDY R
- Jeroenbox
- Berichten: 477
- Lid geworden op: 23 okt 2010, 23:17
- Naam: Henniez
- Auto: Exige S, Caterham
Re: MK INDY R
beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
[size=85]you never fail, you stop trying[/size]
- co-driver
- Berichten: 2294
- Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
- Naam: Kurt
- Auto: KIACeed 2013,Smart4two
- Locatie: Roeselare / West Vlaanderen
Re: MK INDY R
Side-impact protection is inderdaad maar 'light'Jeroenbox schreef:beetje vreemd hoge rolkooi. ik weet ze zijn klein die chassis. ook vreemd dat die kooi niet doorgaat tot beneden naast de bestuurder voor impact van de zijkant (wat behoorlijk vervelend kan zijn omdat daar alleen een dun plaatje aluminium zit)
Lotus makes greencars ..... funcars!!
-
- Berichten: 124
- Lid geworden op: 24 dec 2009, 10:39
- Auto: Lotus Exige S2
- Locatie: Nederland
Re: MK INDY R
Je kan additioneel een side-impactbar monteren, zoiets als wat ook voor de Striker verkrijgbaar is:
-
- Berichten: 342
- Lid geworden op: 10 aug 2010, 16:14
- Auto: Elise 1.6 CR
Re: MK INDY R
Zoiets lijkt me heel moeilijk streetlegal te maken in België, al zeker met die Hayabusa of Blackbird motor. Ook de versnellingsbak ziet nogal af van het gewicht (dat toch een pak hoger ligt dan de originele moto).
Wat ik ook raar vind, is de intuïtief verkeerd opgestelde paddles. Opschakelen met links ... ik heb al enkele auto's gehad met paddles en daarbij is Rechts steeds opschakelen.
Wat ik ook raar vind, is de intuïtief verkeerd opgestelde paddles. Opschakelen met links ... ik heb al enkele auto's gehad met paddles en daarbij is Rechts steeds opschakelen.