Als eerste voorstellen ... Frederik [Lotus Elan SE]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Als eerste voorstellen ... Frederik [Lotus Elan SE]

Bericht door Frederik »

Als oprichter en oppermoderator van het forum moet ik toch het goede voorbeeld geven. :lol:

Ik ben Frederik Van Cauwenberghe (31) ik woon in Waregem en ben reeds jaren actief op het internet, naast dit forum heb ik nog enkele andere populaire forums ik beheer. Dus U bent aan het goede adres :ugeek:

Maar het gaat hier natuurlijk om en rond LOTUS en niet over wat ik doe of al gedaan heb. :mrgreen:

In mei dit jaar heb ik me weer een Lotus gekocht, een toch wat oudere (maar fel onderschatte) Lotus Elan SE. Ik had tussen 1999 en 2002 ook al een Lotus Elan, en ik heb die auto zo HARD gemist dat ik er mij weer eentje heb gekocht, maar ik miste eigenlijk ook de Lotus tips en club activiteiten. Indertijd heb ik de Lotus verkocht omdat ik het geld wilde investeren in mijn bedrijfje, nu loopt alles weer goed dus kwam er wat budget vrij. Maar er zijn zelfs al plannen voor een 2e Lotus, al zal dit niet binnen het eerste anderhalf jaar zijn.

Nu over mijn Lotus ... :D
Mijn Lotus Elan SE
Mijn Lotus Elan SE
1992 Lotus Elan SE met momenteel (12/08/2008) 33.800km op de teller.
Ik heb de wagen ingevoerd uit Duitsland, omdat ik een frisse Elan wilde en hier in Belgie bijna alle Elan's snel boven de 100.000km op de teller hadden ben ik iets verder gaan zoeken. Eigenlijk wilde ik een Mustard Yellow (gele), maar toen ik deze met 31.200km zag staan was de knoop al snel doorgehakt.

Ikzelf ben ook een klein beetje een tuner en ben de Lotus Elan volledig aan het bijwerken. Zo probeer ik de minder goede kantjes van de Elan te verbeteren met hedendaagse (betere) technologie.

Kom je mij tegen op een of ander event of trip, kom gerust een praatje maken! Ik ben herkenbaar aan mijn 'vrij vlotte' Elan met opvallende nummerplaat. 8-)

Ik heb inmiddels een project thread gestart in de Showroom, dus wil je meer te weten komen over mijn Lotus Elan klik dan HIER

Met sportieve groet,
Frederik Van Cauwenberghe
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Als eerste voorstellen ... Frederik (Lotus Elan SE)

Bericht door Blue Darkness »

Ik heb ook al 2 Elan's gehad, en ondanks het feit dat ik nu een Esprit heb mis ik deze nog steeds heel erg.

Denk wel dat ik er ooit weer éne koop... 8-)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Als eerste voorstellen ... Frederik (Lotus Elan SE)

Bericht door Frederik »

De Elan is mijn eerste stap wat betreft mijn return naar Lotus.
Er komt wel nog eentje bij in de toekomst. Dan denk ik in de richting van "Elise SC". :ugeek:
Gebruikersavatar
drasicjazz
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:56
Auto: lotus elan SE 91
Locatie: lauwe

Re: Als eerste voorstellen ... Frederik [Lotus Elan SE]

Bericht door drasicjazz »

vandaag efkens partnerruil gedaan...

stevig baksken Fre! en ja den mijn is nie gewoon trager hij kan gewoon nie mee....
kben blij het genot gekente hebben van te rijden me een kant een klare top getuned elan!... jammer van t kleur... :P
maar kom en da wil ik toch effkens delen met andere lotus fanaten uw carreke is de max! super remmkens en stevig en zalig versnellingspook en dan ... ja dan uw nieuw chipken... een bommeken op wielen die kan brullen!

en moesten der hier andere automerkfanaten of de website kijken
dan heb ik een kleine raad
moest ge een rood elaneken zien met nummerplaat l00tus (of wast...100tus..)
wel dan moet ge u niet belachelijk maken en proberen mee te kunnen ...

R.E.S.P.E.C.T !
brood nodig!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Als eerste voorstellen ... Frederik [Lotus Elan SE]

Bericht door Frederik »

Jaja, ik ben ook zeer tevreden van de Elan, maar OK, ik beken ... "er is aan gewerkt" :)

Maar eigenlijk heb jij identiek dezelfde basis in de garage staan hé, als je gelijkaardige tuning doet, dan krijg je een even spectaculair bakske voor in de plek.

Als je advies nodig hebt ... U weet me te vinden ;)
Gebruikersavatar
drasicjazz
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 aug 2008, 22:56
Auto: lotus elan SE 91
Locatie: lauwe

Re: Als eerste voorstellen ... Frederik [Lotus Elan SE]

Bericht door drasicjazz »

advies heb ik nie nodig .. uw baksken daarin tegen ....alle; alleen maar voor't weekend é, kmoe serious blijven é ;)
brood nodig!
Plaats reactie