aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door co-driver »

DSC_0730.jpg
Met veel plezier meegemaakt : 8-) 8-) 8-) 8-)

2 April :Zolder Test Day
31 Mei-1Juni:Spa Euro Race ( Lotus Cup ) 2 dagen als toeschouwer
19-20 Juli : Shortrally Oudenburg ; als co van Thierry
9 September: Lotus 60 Th .. mee met 'leuke bende' lotus-fans
2 Augustus: Nacht Rally ; drankskes verdelen aan de 'pitstop'
1 November :Lotus Days Spa ; zaterdag meehelpen aan opbouw , zondag samen met Baert 'Junior' aan uitgang pitlane
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: aan welke evenementen /ritten- tours deelgenomen in 2008 ?

Bericht door Frederik »

kemet schreef:Volgens mij zijn er enkelen helemaal niet goed bezig want ik heb al meerdere keren gezien dat er scherpe woorden worden gebruikt.
Daar gaat dus vroeg of laat zever van komen.
Een forum moet nuttige informatie verschaffen en volgens mij wordt er hier onnodig veel gezeverd
Met evenementen is het simpel:
Was het goed dan ga je terug en was het niet goed dan blijf je volgende keer weg.
Dat kan niet moeilijk zijn.
Ja en Nee ...

Dit IS en blijft een "discussie"forum, als niemand zijn mening mag zeggen dan heeft het forum weinig nut. Echter is het wel de bedoeling dat ALS iemand zijn mening geeft en/of kritiek spuugt hij dit op een verstandige, volwassen én onderbouwde manier moet doen. Uiteraard zijn er ook grenzen ...

Ik vind uw manier van denken niet helemaal juist :
"Is het niet goed geweest voor U -> hou je bek én blijf weg!".
Ik zou dit veel liever omgebuigd zien naar :
"Is het niet goed geweest voor U -> spreek erover én wij voorzien een oplossing!".

Organisatoren kunnen enorm VEEL leren van de opmerkingen van de deelnemers! Dit terwijl je bij de normale gang van zaken zeer weinig feedback krijgt, kunnen organisatoren via een forum gouden informatie terug vinden. Misschien denken bepaalde organisatoren dat het gewoon zeer goed was omdat ze niets te horen kregen, maar eigenlijk wordt er vlot geroddeld. Dan heb ik liever "als organisator" duidelijk te horen (of te lezen) wat er spaak is gelopen zodat ik mij daar in de toekomst kan op gaan voorzien...

Ok, de ene brengt het al wat taktvoller dan de andere, maar hoedanook... het blijft super interessante informatie! Wat je op een forum leest zal je meestal niet via de mond te horen krijgen, tenzij het doorverteld wordt en uiteindelijk bij de organisatie terechtkomt via-via-via in een verhakkelde meestal opgeblazen en niet originele vorm. Of het moet komen van iemand dat zeer dicht bij de organisatie staat en/of met lef en durft uitkomen voor zijn eigen mening.

Juist daarom ben ik PRO kritiek en meningen rond een bepald event of gebeurtenis.

Stel ... na een evenement komen enkele mensen klagen over een bepaald iets. Zij doen dit verstandig en op een volwassen manier, misschien had de organisatie daar helemaal niet aan gedacht én er komt terzelfdertijd een deelnemer met een sluitende oplossing. Waarom zou de organisatie die informatie niet kunnen/mogen/willen oppikken om hetvolgende jaar de organisatie (alsnog) beter op poten te zetten EN dit te melden op het forum.

Op die manier kan je (meestal) afhakers overtuigen om opnieuw deel te nemen omdat ze weten dat het probleem is opgelost.
Plaats reactie