Programma inzicht van de franse Lotus Club -CLF?

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
vasseur
Berichten: 707
Lid geworden op: 03 sep 2008, 18:00
Auto: Elise s1 - Elan+2

Re: LOTUSFORUM MEETING 21 MEI

Bericht door vasseur »

Een beetje vrede graag in deze tijden :D
IN LOVE WITH MY GIRLS ON WHEELS

Afbeelding Ypres Lotus Day - dé officiële forumrit [schrijf nu in!]
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: LOTUSFORUM MEETING 21 MEI

Bericht door Herman »

nee, dat wel niet.. :D maar zij organiseren effectief wel zéér mooie events/rondritten hoor... en dit is ons niet zo bekend alhier... daarom was ik zo verwonderd toen ik al een paar keer tijdens diverse ctlb eveneens fransen gezien had die mereden.... ik had toen oa een prachtige franse elan gezien met alle soorten apparatuur er ingebouwd om zeer precies alléén (zonder co)te kunnen timen en afstand meten enzvt, deze mens reed altijd alleen de tours mee naar het schijnt.... ben benieuwd of bert nieuw hierover zal krijgen... zoniet zal ik mij wel eens voor jaartje ook lid maken aldaar clf nord om eens daar te kijken ook.... tenslotte is rijsel center maar 40 km van bij mij vandaan....
Bzguy schreef:
Herman schreef:
allez hopelijk krijgen we daar een gunstig antwoordt op, en kunnen we ook eens met een groep CTLB ers deelnamen aan een event die zij organiseren....
een boksmatch ... :twisted:
Gebruikersavatar
co-driver
Berichten: 2294
Lid geworden op: 17 aug 2008, 18:50
Naam: Kurt
Auto: KIACeed 2013,Smart4two
Locatie: Roeselare / West Vlaanderen

Re: LOTUSFORUM MEETING 21 MEI

Bericht door co-driver »

vasseur schreef:Een beetje vrede graag in deze tijden :D
Volledig mee eens 8-)
Lotus makes greencars ..... funcars!!
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: LOTUSFORUM MEETING 21 MEI

Bericht door Frederik »

Herman,

CTLB en CLF zijn twee totaal verschillende clubs, ik zou niet inzien dat CLF CTLB leden zou voortrekken. Voor hen zijn we allemaal vreemdelingen CTLB lid of niet. Ik denk dat de essentie is wat Bert wil zeggen...
Het ware natuurlijk mooi, maar ik denk dat de clubs voor de moment andere prioriteiten hebben...

Echter meen ik te begrijpen dat jij momenteel zeer veel interesse toont in de kalenders van alle evenementen. Zeer goed om zo snel mogelijk je eigen jaarkalender samen te stellen, maar geef ook de mensen die iets organiseren en/of bundelen zoals CTLB de tijd om het goed te doen. Het is ook niet de bedoeling dat zij 'om toch zo snel mogelijk de kalender online te hebben' foute informatie verspreiden. Er is niets zo vervelend dan een kalender maken die dan na x-tijd veranderd en er mensen zijn die deze foute data reeds hebben vastgelegd. Dan zal ook snel de vinger gewezen worden naar in dit geval CTLB die dan zogezegde foute informatie heeft gegeven. En dit kan de bedoeling niet zijn denk ik...

Ik geef alle organisatoren de tijd tot februari om hun kalenders op te maken, mensen die dit vroeger willen doen des te beter... maar wat moet CTLB nog vermelden op hun nieuwjaarsreceptie als alles al bekend is?
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: de Franse Lotus club, programma inzicht ?

Bericht door Herman »

ja frederiek, eigenlijk ben ik het stillekes beu hoor.... ge moet mijn vraag eens goed en traaaaag lezen--- ik krijg alle soorten niet relevante antwoorden en reakties , zelfs van bert eerder , die helemaal niets met mijn vraag te maken hebben, voordat iedereen mijn vraag snapt.... ik wil helemaal géén kalender opstellen.... ik begrijp dat u ctlb niet voor de borst wil stooten , maar tenslotte is hij hier ook op het forum hé ,en volgens u ook nogs familie van hem, dus ik dacht ik zal die vraag maar eens aan iemand stellen die het meschien zou weten he.... maar het heeft nogal wat voeten in de aarde gekost vooraleer ik kon lezen dat er navraag zou gedaan worden....trouwens, er was ook ooit een mail op dit forum eerder gekomen van lotusbert, waarbij hij iedereen aanraadde om ,als er een event georganiseerd wordt, dit in samenwerking te doen met ctlb, ik vond dat terecht ,en een goed idee, en heb dan ook onmiddelijk contact genomen met de CTLB leiding, ik heb echter vergeefs gewacht op de toen beloofde publiciteit of op enige medewerking, er was zelfs niemand maar dan ook niemand aanwezig van ctlb op het mosselevent.... zou dat duiden op toch een heel klein beetje ietsje van afgunst ???.... ze moeten niet bang zijn hoor, ik wil mij niet bezondigen aan michelinsterren hoor....
ik wil gewoon zoveel mogelijks meedoen aan "alle" lotus events, en heb mijn beide lotussen niet gekocht om in de garage te staan of enkel maar aan ctlb events/ritten mee te doen hoor, ik heb denk ik toch een veel ruimere horizon voor mij ,en kan meschien binnen een tijdje wel zeggen, deze doe ik niet meer mee.. en deze wel....wat niet kan gezegd worden van degenen die "alleen" maar een door ctlb ritje meedoen, die trouwens meestal prima georganizeerd zijn...
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Programma inzicht van de franse Lotus Club -CLF?

Bericht door Frederik »

Herman... breath in breath out ... stress zo es niet ;)

Ik snap je vraag wel hoor, je wilde weten of je als CTLB voordelen hebt bij CLF en vice-versa. Ook was een van je vragen OF CTLB (als Belgische club) eerder de kalender van CLF kon krijgen dan niet-CLF (en of buitenlanders) leden.

U wil toch voor jezelf zo snel mogelijk een jaarkalender maken?
Iedereen wil dat, maar geef mensen de tijd om dat te doen...
En ik begrijp ook dat CTLB de kalender wil houden tot op de nieuwjaarsreceptie, ander is er volgens mij maar weinig te vertellen. En ons alleen maar liggen bezatten op de receptie zou ook maar zonde zijn hé ;)

Ik denk dat CTLB én CLF er belange niet wakker van ligt om een samenwerking op poten te zetten, ik begrijp dat, ook al zou dat zeer gunstig zijn voor ons (als CTLB lid).

Werk ook je frustratie niet steeds uit via het forum ivm de beloofde CTLB medewerking die er eigenlijk nooit is geweest voor je "Lotus Mossel Event". Zij hebben nog steeds het recht 'zelf' te beslissen wat ze aldaniet steunen, echter mochten ze dan de medewerking eigenlijk niet hebben beloofd... Daarin zijn ze inderdaad in de fout gegaan, maar blijf daarop niet zo doorbomen alstublieft. We zijn allemaal maar mensen en iedereen maakt wel eens fouten denk ik. Wie zonder zonde is werpe de eerste steen... Misschien heeft CTLB het wel doorgegeven aan de Webmaster maar is die (tussen) persoon dat gewoon vergeten.

Over alles en iedereen valt er kritiek te geven, echter hoop ik dat ALS je fouten maakt je daaruit leert (niet op uw persoonlijk bedoeld). Dat is alvast de bedoeling toch?, ikzelf probeer dat altijd als "de rode draad" te houden in alles wat ik doe.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Programma inzicht van de franse Lotus Club -CLF?

Bericht door Herman »

prachtig antwoord frederiek, gellukkig is mijn eerdere vraag nu toch eens begrepen.... oef....

we zullen maar in de kerstfeer voortdoen hé...

ik doe niemand graag onrecht aan, maar aanvaard dat ook niet gaarne van anderen...


peace, (hoewel er toch nergens oorlog was :D :D )

ik zie al uit naar ctlb nieuwjaars receptie, ik was verleden jaar wel een beetje bont en blauw, ik had nog nooit eerder ge go-kart. :D :D
Plaats reactie