Mijn beide Lotus koetskes [Elise & Europa S]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Mijn beide Lotus koetskes [Elise & Europa S]

Bericht door Herman »

99europa%20s%20knokke.jpg
469europa%20s%20knokke%202.jpg
469europa%20s%20knokke%202.jpg (120.94 KiB) 5078 keer bekeken
Lotus Europa S 9/2007. Storm Titanium ext. / zwart leder int.
heden 2200 km sinds new- satt/nav-leder-deze houden we voor de zondagse uitjes.

318gull%20wing%20mk2%20111s.jpg
287IMG_0023.jpg
Lotus Elise MK 2 111S 8/2002. Cobalt bleu ext/ zwart leder int. RHD-geimporteerd uit de UK.
160 hp. larrini inox sport exhaust- front spoiler splitter- gull wing roof top doors (ultra snel uitneembaar voor open dak rijden- kunnen beiden in kofferruimte) pusch to start button- leder w inflation back rests- 8 spoke whls-riding lamps-carpets
Piper- etc. deze houden we voor de tourritten. waarbij mijn vrouw steeds op haar rijstijl attent gemaakt wordt.... (zij zit nl links)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: mijn beide lotus koetskes

Bericht door Frederik »

Hey Herman,

Van een maniak gesproken, 2 recente Lotussen in de garage... :o
Welkom op het forum alvast! Je bent voorzover ik weet de eerste Europarijder op het forum.

De rijstijl van uw vrouw? Hoe is die misschien? Ah ik snap 'm al, ze rijdt vlotter dan mensen verwachten, maar eigenlijk zit ze niet aan het stuur. ;)

ps. heb uw foto's geuploaded naar het forum, op deze manier passen ze netjes in de layout en blijven ze voor eeuwig en altijd staan :)
Gebruikersavatar
Blue Darkness
Berichten: 3056
Lid geworden op: 12 aug 2008, 16:12
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Locatie: Linter (Belgium)
Contacteer:

Re: Mijn beide Lotus koetskes

Bericht door Blue Darkness »

van harte welkom!

ineens 2 lotussen bij op het forum :mrgreen:


PS: hoe valt die Europa eigenlijk mee?
Want hier hoor je eigenlijk bijzonder weinig informatie over.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Mijn beide Lotus koetskes

Bericht door Herman »

RE/COPY/"De rijstijl van uw vrouw? Hoe is die misschien? Ah ik snap 'm al, ze rijdt vlotter dan mensen verwachten, maar eigenlijk zit ze niet aan het stuur"

dat is het juist, zij zit links en krijgt dan omdat men denkt (zeker deze die achter rijden) dat zij de bestuurder is, en vrouw zijnde krijgt ze alsmaar complimenten omdat ze met de lotus stevig doorrijd.......
ook moet "zij "de tol betalen aan de tunnels of parkings... en de instructies noteren voor de starts.... die mensen staan altijd ad verkeerde kant.... of is het "toch" wij die verkeerd zitten ?
zie foto: Start BRABO TOUR.
Bijlagen
419rechts%20stuur%20%20brabo%20start.jpg
Laatst gewijzigd door Herman op 22 aug 2008, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: Mijn beide Lotus koetskes

Bericht door Herman »

re copy:PS:" hoe valt die Europa eigenlijk mee?
Want hier hoor je eigenlijk bijzonder weinig informatie over."


heb er net voor onze vakantie de " tour de namur mee gereden" vind he bijzonder snel op rechte rakken,(turbo 200 pk) maar voor het snelle bochten werk verkies ik toch
de elise, wb. is iets langer en de auto is 100 kg zwaarder bij de europa s- en we hebben besloten om de elise speciaal voor het tour rijden te houden, met de europa is het wel prettiger om uitstappen en trips te doen, een grotere kofferruimte, iets meer luxe enzvt, ik heb onder beide zetel rails een profiel gemonteerd die de zetels 4 cm hoger zetten. zodoende is de wagen meer gebruiksvriendelijker voor mijn vrouw (ze wilde per se géén groeipillen meer innemen) nochtans is het instappen in de elise makkelijker daar de drempel daar in een curve zit, en deze vd europa bijna rechtdoor loopt zodat de drempel moeilijker te overstappen is dan bij de elise. de gull wings doors maken het instappen ook reuze gemakkelijk bij onze elise, t'is net of ge met open dak instapt. ik rij volgende winter naar het zuiden van spanje met de europa (enfin dit is de huidige planning) en kijk er al naar uit..
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mijn beide Lotus koetskes

Bericht door Frederik »

Herman schreef:RE/COPY/"De rijstijl van uw vrouw? Hoe is die misschien? Ah ik snap 'm al, ze rijdt vlotter dan mensen verwachten, maar eigenlijk zit ze niet aan het stuur"

dat is het juist, zij zit links en krijgt dan omdat men denkt (zeker deze die achter rijden) dat zij de bestuurder is, en vrouw zijnde krijgt ze alsmaar complimenten omdat ze met de lotus stevig doorrijd.......
ook moet "zij "de tol betalen aan de tunnels of parkings... en de instructies noteren voor de starts.... die mensen staan altijd ad verkeerde kant.... of is het "toch" wij die verkeerd zitten ?
zie foto:
haha, grappige foto!

Tip : Om makkelijk te replyen op andere posts gebruik "quote"-knopje ipv reply, dan hoef je de tekst niet mee over te nemen maar dan gaat dat automatisch :)
Gebruikersavatar
Frederik
Site Admin
Berichten: 11312
Lid geworden op: 12 aug 2008, 01:26
Auto: Elan & Evora
Locatie: Waregem
Contacteer:

Re: Mijn beide Lotus koetskes [Elise & Europa S]

Bericht door Frederik »

Prettig te kunnen kennismaken op de Flanders Lotus Trip, leuk mensen achter een nickname te leren kennen. Altijd plezant in real life een babbel te kunnen doen. Tot op een volgende gelegenheid, of natuurlijk hier op het forum! :ugeek:
Plaats reactie