23/11/2008 : Lotusforum.be Mosseldiner - [foto's / comments]

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Gebruikersavatar
Lindsay
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 aug 2008, 12:07

Re: 23/11/2008 : Lotus (mossel) Diner - [Foto's / Comments]

Bericht door Lindsay »

ovi schreef:Toch nog even een mooi moment aanhalen!
Toen wij juist wilde vertrekken kwam daar bij Noël zo'n oud ventje met nen hond binnen vol sneeuw!
Wij keken allemaal zo effe van "oei wa komt dien hier doen"? :?
Zegt den Noël doodleuk dat da een manneke is die alle dagen s'avonds zijn stoelen op de tafel komt zetten en s'morgens komt hij ze dan weer onder de tafel plaatsen.
In ruil krijgt hij dan een tasje koffie en geeft hij die wat eten mee!
Awel, da doe nu goe in mijn hartje zie! :)
Noël maakt niet enkel goed eten, hij is ook nog nen ongelooflijke kerel! ;)
Slaapwel allemaal en bedankt voor een toffe dag!

amai zeg al die warme gevoelens Kerst is aan het naderen precies :D
molleke

Re: 23/11/2008 : Lotus (mossel) Diner - [Foto's / Comments]

Bericht door molleke »

hans schreef:Molleke:
D'er is zo'n spreekwoord dat zegt: iemand onder tafel drinken, maar bij ons aan tafel kon je zeggen (positief bedoeld !!): iemand onder tafel lachen.
Je vrouw :lol: had zo'n aanstekelijke lach, dat gaat niet ongemerkt voorbij. :D
Zeer leuke ervaring. Zelfs als wij niet wisten waarover jullie het hadden, lach je ongewild mee.
De mosselen smaakten ons alvast twee keer lekkerder, want ze werden met de glimlach gegeten.
Bij ons is dat altijd zo ,je mag zelf bij ons thuis komen bij ons word er altijd zo gelachen en plezier gemaakt zelf met ons twee en ook alleen met de kinderen bij ,dat is het leven zoveel mogelijk met een glimlach :lol: :mrgreen:
molleke

Re: 23/11/2008 : Lotus (mossel) Diner - [Foto's / Comments]

Bericht door molleke »

Exploded schreef:
molleke schreef: natuurlijk met dat blauw sesamkopke da ga ik nu wel onthouden hé
Bedoelde nu deze lelijkaard? :lol: :D
u heeft het zelfste mooie snoetje als molleke :lol: grapke
Gebruikersavatar
Bzguy
Berichten: 1883
Lid geworden op: 25 aug 2008, 11:22
Naam: Hans
Auto: Noble M12
Locatie: Baal

Re: 23/11/2008 : Lotus (mossel) Diner - [Foto's / Comments]

Bericht door Bzguy »

ben zo vrij geweest de foto's te verzamelen (helaas non-high res, maar die komen wellicht nog wel) :

zie http://gallery.me.com/hansdegeytere#100223

Je kunt de foto's downloaden, je kunt ook foto's toevoegen (zie header van de pagina)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Herman
Berichten: 4066
Lid geworden op: 22 aug 2008, 11:32
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Locatie: Kortrijk / Altea.
Contacteer:

Re: 23/11/2008 : Lotus (mossel) Diner - [Foto's / Comments]

Bericht door Herman »

We waren gisdteren namiddag in de buurt van vilvoorde aan het uitleveren, en hebben eens binnengewipt bij den Noel voor een pannekoeksken,t'was daar goed druk, en hij was blijkbaar tevreden met de hele voorbije opzet, en is eventueel bereid hieraan mee te werken voor dergelijk initiatief volgend jaar.
we zouden alles samen met een kleine 50 personen geweest hebben...
er waren volgens mijn weten 8 annulaties. maar er waren de dag zelf nog eenzelfde aantal last-minute extra personen, waaronder zelfs een koppel porshisten, (ik had hun wel gezegd dat het mogelijks dubbele prijs was, sorry :lol: )

gisteren avond nog een zeer vriendelijke mail gekregen van de Hollandse Lotus club, via Ruud (ja "zij" zijn er mee begaan ) om te vragen hoe we het gesteld hadden op ons mossel event, en als er nederlanders aanwezig op het event geweest hadden,
Nee ,er waren er spijtiug geen, ze hebben wat gemist,en toch meschien langs de ene kant gelukkig ook voor die mensen want met dat bar weer voor de terugreis was het geen sinicure om lange afstanden af te leggen, ik heb dan gehoord dat het rode kruis,heeft moeten inspringen bij personen die 3 a 4 uur vast zaten op de ring....
Plaats reactie